Ski Bunny

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Vandaag krijg ik op mijn iphone "Denisa ….. is on Viber"
Daardoor dit verhaal, het kwam spontaan in mijn geheugen naar boven

Het is zo ongeveer een 10j geleden.
Ik was met mijn ex al een paar jaar uit elkaar. Maar om de 1 of andere reden hadden we steeds meer contact, ook al had ik een relatie met iemand uit de sjiekere randgemeenten van Gent. Maar mijn ex triggerde mij steeds meer dan welke andere vrouw, wie dan ook. Ik ging er regelmatig langs en merkte dat ze meer wou. Maar niet zolang ik met de andere vriendin was. Op een avond was het dan zover, het was gedaan met mijn vriendin uit het Gentse…
"Tis gedaan met xxx" stuurde ik
Als antwoord kreeg ik een foto van mijn ex haar borsten, mooie borsten, mss wel de mooiste die ik ooit gehad had.
En ze zei "Ik zal u zondag diep in mijn mondje nemen…."
Ik stond zo hard als je maar kan dromen, zondag, zondag, ik wou dat nu….
Het was jaren geleden met haar en dan moest ik wachten tot zondag….pffff.
Later op de avond en whatsappje…
"Of ik kan nu eens snel komen, maar heel kort" Jaaaa, graag, de deur staat tegen….
Ik hoor haar binnenkomen, ik lig daar met enkel een short aan, gedempte lichten…
Ze zegt hallo, ineens doet ze de lichten uit, zo goed als pikdonker. Ik voel dat ze aan de andere kant het bed opkruipt. Enkele seconden later heeft ze mijn broek al uit en eindelijk, eindelijk na enkele jaren, terug het beste pijpmondje aan mijn lul, ik sta zo stijf, niet normaal. Tergend zit ze enkel wat aan mijn eikel te zuigen, deze vrouw weet volledig wat ik wil, het voelde als gisteren de laatste keer was.
En dan start ze, in 1 haal tot volledige diepte, diep, uit, diep uit, net zoals ik het graag heb, en dat weet ze.
Ze pijpt diep zonder handen en haar handen wrijven over mijn lichaam, wat is dat toch een geile vrouw.
"Als je braaf bent zal ik slikken" zegt ze, ajjj mij het nog moeilijker maken, ze weet dat en moet even lachen.
Maar dan laat ze zien welke macht ze over mij heeft, ze weet hoe ze met haar mond en tong mij volledig gek kan maken….
Binnen de 2 minuten moet ik spuiten, daar ik dat normaal kan uitstellen zolang ik wil, niet bij haar.
Ik voel dat ik ga komen, ik duw hem volledig in haar mond, alles in haar keel, ze kreunt.
Wat had je gedacht, ik bleef stijf, voor haar geen verassing, ze kende mij. Ze blijft mij teasen en doorpijpen, ik zie geen steek doordat ze het licht had uitgedaan. Na een 5 minuten spuit ik een 2e​ maal, ze wrijft hem tegen haar wangen en gezicht, uiterst heet, ook al zie ik niets. Ik hoor ze uit bed stappen, iets later het licht aan doet, ik praat tegen haar, maar geen antwoord, ze was vertrokken.

De maanden erna was het hevig tussen ons, maar niet langer dan enkele maanden, dan kwam het verleden terug boven en ging iedereen zijn eigen weg. We kunnen niet zonder elkaar maar ook niet met elkaar, moeilijk…

Na die breuk wou ik een beetje op den dool. Ik ga skiën dacht ik. Maar niet alleen. Op het internet vond ik een website waar mensen zich aanboden om samen te gaan skiën, ook eenzaten….))
Tussen deze websites kom ik er 1 tegen die meisjes hebben die dit tegen een kleine vergoeding doen, allemaal uit Tchechië. Ik vind daar enkele mooie dames en stuur een email. De vrouw aan de andere kant voelde dat ik niet volledig mijn zin vond.
"We hebben ook nog 'specials', normaal enkel voor vaste klanten…"
Ik krijg een portfolio te zien van een waanzinnig knappe blondine, 100% hoe ik het graag zie, slank, knap, lang golvend blond haar, echt niet normaal. Op de meeste andere foto's had ze bruin haar, sluik haar, maar de vrouw verzekerde me dat ze nu blond was, sluik of golvend haar, dat kon ze me niet zeggen. We spreken een prijs af voor 4 nachten.
Nadien vroeg ze een kleine fee voor reiskosten. Ajj dacht ik, zo werkt dat dus, ze proberen een beperkt bedrag te krijgen en dan zijn ze spoorloos. Met een redelijke argwaan betaalde ik toch, de date was immers een gokje waard. Tot mijn verbazing bleef de conversatie gaande. En een week later was het zover. We hadden afgesproken in Munchen, ze zou aankomen met de trein in de namiddag.
Ik kwam aan rond de middag en checkte in hotel Le Méridien in, gelegen vlak aan het station. Ik had geen telefoonnummer van mijn date, ik kon enkel communiceren met iemand in Praag. Die melde me dat ze er in 15 min ging zijn, spannend…
Gaat dit echt zijn, of niet, stuurden ze een lelijke dame, was het fake, veel vragen door mijn hoofd.
Op het gepaste moment ging ik op het perron, het was 1 van de laatste perrons, uiterst rechts, de trein komt aan, mijn hart tracht via mij keel eruit te komen, zo spannend was dit.
Veel mensen komen van de trein, ik zie haar niet, tot, tot daar achteraan een knappe dame uit de laatste wagon komt, zo een knap ding. Het was dus echt. Ik was blij, dit zouden leuke dagen worden. Ze komt naar mij en geeft me een kus op de wang.
We gaan samen het station uit, de straat over, het hotel binnen. In deze korte tijd merk ik wat een knappe spontane vrouw dit is, een jaar of 25. In het hotel vraag ze of ze eerst een douche kan nemen. Ze had immers meer dan 6u op die trein, gezeten. Tuurlijk….
Ik lig op bed te wachten…
Na een tergend lange douche komt ze in zwarte lingerie uit de badkamer en gaat haar broek terug aantrekken, ze had niet door dat ik haar aan het bekijken was. Plots ziet ze me en staat even stil, enkele seconden later trekt ze haar broek terug uit en komt bij mij op bed, ik verschiet.
Zo een knappe vrouw die ineens wel heel rap op mijn borstkas ligt, we praten wat. Met haar vingers begint ze mijn hemd uit te doen. Ik lig dar met zo een knappe blondine in lingerie op bed, ze heeft een pracht van een slank lichaam met een stel borsten dat ik inschat op een c-cup. Latere uitvoerige voeltesten zouden dat bevestigen.
Een leuk gesprek, gewoon gesprek…. Plots springt ze op en gaat op haar kniëen tussen mijn benen zitten, ze begint mijn broek los te maken. Ik ken haar nog maar een half uur en al dit initiatief…
"You are tensed" zegt ze. Idd en nog gen klein beetje.
"I know how to take it away"
Ja, of mij nog meer gespannen maken…
Idd, ze weet me kalm te maken, ze heeft een zalig mondje, ze weet wat ze doet, ze doet het rustig, diep, met gevoel, jaja ik kan het mss wel 15 min uithouden, ze blijft me in de ogen kijken terwijl ze slikt. Niks wegspoelen in de lavabo, niks, gewoon terug bij mij liggen. Jaja ik ga overeenkomen met deze deerne.
Na haar slikmomentje gingen we zwemmen in het zwebad van het hotel, er zat daar enkel een ouder koppel. Toen deze na een tijdje verwenen, kwam ze in het zwembad mij omhelzen, diepe kussen, haar hand in mijn zwembroek……..op de rand ligt ze op haar rug, mijn gelik ondergaand…….op de ligzetel pijpt ze me…….ik zie de vele cameras daar hangen……..ze rijdt als een volleerde amazone…….

De eerste avond was in Munchen gepland, ik had een toprestaurant geboekt waar er als hoofdgerecht kingcrab op 5 wijzen op het menu hadden, dat moesten we doen.
Met de taxi naar daar.
Geweldig gegeten.
Met de taxi terug.
Hier merkte ik wat alcohol met haar deed, we hadden champagne en dan een fles wijn gedronken, ze was tipsy. En wat werd ze toen ze tipsy was, ja inderdaad, geil, alsof ze van nature nog niet heet genoeg was.
De echte Duitse (lees corpulente) taxichauffeur was maar tegen mij aan het praten, dat de taxis binnenwegen in de stad kregen en zo, en ik maar antworden. Zij was al van de eerste minuut in de taxi aan mijn broek aan het friemelen, en enkele minuten later zat ze aan de dessert, mijn ijslolly.
Het kind stond zo heet dat ze in de taxi op mij kroop, dat heb ik rustig gehouden. Zij kon niet wachten, toen we de taxi uitgingen moest ik bijna lopen om haar bij te hpuden, ze wou naar de kamer. In de kamer in 1 minuurt haar kleren uit, in het midden van het bed met haar benen wijdbeens open op mij te roepen dat ik haar moest neuken.
Ik kan je zeggen dat het heel leuk is als zo een Miss (dit leg ik later nog uit) zo geil op u staat en door mij geneukt moest worden. Ik moet het jullie niet vertellen maar ik was ook rap uit de kledij, ook snel heel stijf, en ook heel snel tss haar benen. Ik neukte haar even maar het kon haar niet heet genoeg zijn. Ze wou on top. Precies of ze wist hoe ik het wou begint ze me daar af te rijden, met haar bekken van voor naar achter, rustig, sneller, mijn handen op haar borsten leggend, mij komen kussen, mijn handen op haar kont leggen om tempo te bepalen. Ik neem over, leg haar op haar rug, zeg haar de benen verder open te doen zodat ik dieper kon, ze transformeerde naar een acrobate, zo wijdbeens kon ze, haar handen op mijn kont, nagels, ik hou het niet meer en spuit deze Miss tot het randje vol…..
Tot zover mijn eerst en heel leuke dag samen met Denisa….

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Ik word wakker omdat ze mij aan het pijpen is. OOOO wat was dit een goede keuze om haar mee op shortski te nemen, dit ging plezant worden. Ik tracht zoveel mogelijk anekdotes die ik mij herrinner te vertellen, en dat waren er heel wat. Het ontbijt volgde. Daar bevestigden de vele mannelijke blikken dat ze een hele mooie vrouw was, ik zag jaloers blikken.
We checken uit en hebben een dik uur te rijden naar Lermoos, onze eindbestemming.
Moichten jullie nu denken dat er tussen Munchen en Lermoos niets gebeurd is, fout, heel fout…
Tijdens het buitenrijden van het drukke Munchen op een maandagochtend liet ze me gerust. Daarna volgt er een rustige autostrade naar Garmisch-Partenkirchen, met mooie meren aan de zijkanten. Maar dat was te rustig voor haar. Ze wou mij pijpen, om de 1 of andere reden was ze sexueel erg tot mij aangetrokken, het 2x klaarkomen op de rand van het zwembad gisteren zat daar mss voor iets tussen….
Ze pijpte, en dit kon ze uiterst goed, en uiterst diep. Maar was niet genoeg voor haar, broek uit, en ze kroop op mij op de autosnelweg tegen 150km/u. Ik verminderde de snelheid, zij dreef de snelheid op….
Niet lang daarna spuit ik haar vol, gretig gaat ze de restanten oplikken.
"I like you, I like older men, and your dick feels so perfect in me, I like him too" krijg ik te horen van iemand die ongeveer de helft van mij leeftijd is….
We zijn in Ehrwald en zien aan de overkant Lermoos liggen, een stralend blauwe hemel, ook al had ik die niet nodig om uiterst blij te zijn…
We komen aan in mijn favoriet holel mohr-life-resort.at, checken in en gaan naar de kamer, daar bespringt ze mij, geen details.
We besluiten die dag niet te gaan skiën en ons naar het saunalandschap te begeven, en dat is heel uitgebreid daar. In elke sauna, in elk zwembad, in elke rustruimte was er actie tss ons, heeeeel leuk.

De eerste avond breekt aan, we maken ons klaar voor het 6-gangen diner. Uiterst sexy komt ze uit de badkamer, ik kreeg bijna hartkloppingen, ze zag het. Juist voor het buitengaan van de kamer houdt ze me tegen. Ze gaat op de kniëen en maakt mijn broek los, een zalige en diepe pijpbeurt volgt. Vlak voor ik moet spuiten heft ze haar bloes op en trekt me af en laat me op haar borsten komen, best een grote hoeveelheid. Met haar andere hand wrijft ze haar borsten en bovenlichaam in met mijn sperma in. Ze likt haar hand af en steekt haar bloese in haar broek.
"Now I can feel you the whole night"
Met een stijve in mijn broek lopen we door de gang….
Het hele reisje teasde ze me, net zoals mijn ex dat altijd met mij deed….

Zo staan we daar aan de ovaalvormige bar, ik zit op een kruk, zij blijft recht staan maar wil zo steeds tussen mijn benen staan, ze blijft mij in mijn broek knijpen.

Het diner, zalig eten altijd daar, zalig gezelschap ook vandaag. Te weten dat ik daar 2 maand ervoor met mijn ex en kinderen zat met oudejaar…

Dit waren vergelijkbare mooie vrouwen, die vergelijkbaar heet waren, en vergelijkbaar mij trachten te bevredigen.

Na het eten dronk ze nog enkele cocktails an de bar, na wat wijn aan tafel, en ja jullie weten het, alcohol en Denisa geven een geweldig effect samen…

Seks dus, ik vertel enkel het laatste, zij op haar rug, ik met mijn volle gewicht op haar, in elke hand een konthelft, hard en diep haar neukend, ze komt meerdere malen samen, ze vindt het leuk. Je moet je eens voorstellen daar in een zacht warm bed, haar hoofd in een echt donzen kussen, een echt donzen dekbed op mij, en ik haar diep neukend, zo een mooie vrouw die sexueel uiterst blij is met mij, de oude man, onze hoofden naast elkaar, soms kussend, die dan in mijn oor fluistert: "I want you to come in my face, and I want to taste you" Dan moet ik jullie niet vertellen dat maar enkele seconden meer duurde en ik aan haar gezicht stond, zij die mij aftrekt en gilt van plezier als ik haar volledig onderspuit. Met haar vingers zoekt ze het sperma op haar gezicht en brengt het naar haar mond. Met de rest wrijft ze haar gezicht in…
Ze zegt Hmmmm en draait zich om. Ze slaapt in enkele tellen. Ik lig daar nog een uur met een stijve.
Wat is dit Oostenrijk toch leuk, of was het Tsjechie, of mss de combinatie…
Ik denk aan de seks die ik hier met mijn ex heb beleefd, enkele maanden geleden, ook fenomenaal……

Jullie kunnen het al raden, ik word wakker door het gepijp van mijn tsjechisch slikkertje. Als ik wakker word zie ik dat ze met plakkousen en jarretels is aangekleed. Ze ziet dat ik wakker ben en komt op mijn gezicht zitten.
"Breakfast dear" zegt ze
Ze rijdt op mijn gezicht en ziet mijn stijve, daar kan ze niet afblijven, en ook zij wil haar 'breakfast', mondje vol, ze slikt, er hangt nog een sliert op haar gezicht.

Skiën dan. Ook leuk.
Maar de eitjesliften naar boven zal ik mij daar in Lermoos vanaf nu toch anders gaan herrinneren. Elke keer dat we er alleen in zaten, en ik bedoel elke keer, wou ze seks, pijpen, neuken, gepakt worden, volgespoten worden. Ik vertel enkel nog dit over de liften. Op een bepaald moment wou ze dat ik in de lift in haar gezichtje spoot, ze wreef het open en liet het zo. Ze zei dat het een raar gevoel was de wind hierop te voelen, mij was het allemaal ok, ik mocht alles met haar doen, ik blij

Ik sla waarschijnlijk vele sexbeurten over, ik spring naar de volgende avond, na het diner, we liggen samen op bed, ik aan het tokkelen op mij ipad, ze vraagt hem, ze zoekt een filmpje, het is de Miss Tshechie verkiezing van paar jaar ervoor, de laatste 10 deelnemers…
"Look, this is me" zegr ze, ik zie een schoonheid paraderen op de catwalk, in badpak of lingerie, ik weet het niet meer. Ik lig daar naast een finaliste van de Miss Tshechie verkiezing. Mijn ipad staat recht op mijn buik, zij acht het nodig mij te gaan pijpen achter de ipad. Ik ben dus naar een catwalk van een Miss verkiezing aan het kijken terwijl een deelneemster haar hoofd half op en neer gaat met mijn lul in haar mond. Ik moet zeggen, het was moeilijk om niet te spuiten. Zo geil om een vrouw op een catwalk te zien lopen van een belangrijk evenement en gelijktijdig een volle lading in haar mond te spuiten, 2 ladingen zelfs…
Weederom viel ze in slaap en bleef ik uiterst stijf achter…

In de nacht word ik wakker, ik zie haar kontje bloot naar mij gedraaid, een uitnodiging, ik begin haar te neuken en ze houdt ervan, ik hou haar bij haar haar in de tang, ze houdt er nog meer van, azoo ons Denisa heeft een onderdanig trekje…
Ik onderzoek verder, mijn middenvinger massert haar kontgaatje, ook hier houdt ze van, de vinger gaat naar binnen, ze krest het kot bijeen, ik veronderstel dat ze ook hiervan houdt, ik ga verder, trek mijn lul uit haar kutje en zet hem voor haar kontje, ze bolt haar rug wat meer zodat ik beter toegang kan krijgen, ik zie het als een uitnodiging. Ik ga in 1 haal tot volledige diepte naar binnen en houdt deze positie aan, mijn lul maakt trekkingen van opwinding, ook hier houdt ze van. Ik neuk haar eerst langzam en zacht maar uiteindelijk hard en diep, ook hier hield ze van. Ik spuit in haar. Ze valt in slaap.

De volgende ochtend word ik als eerste wakker, ik kijk naar deze vrouw, zo mooi, wat heb ik toch een geluk. Raar maar ik voel mij niet van de mooiste maar mijn hele leven neuk ik de mooiste vrouwen die er rondlopen. Ze wordt wakker.
"I had a dream, you were fucking my ass, maybe you want to do this tonight, I love this" zegt ze.
Dacht ze echt dat het een droom was? In ieder geval, ik voelde mij in een droom. Inderdaad, de volgende avond neukte ik haar hard in haar kontje.
Dit nadat we een groot deel van een 1,5l fes wodka hadden opgedroken op het terras van onze kamer. Dit was een speciale fles wodka die ze gevraagd had om mee te brengen, een fles met een in ijzer gemaakt opliggend embleem, een embleem van een vis of zo. Door deze fles bijna op te drinken in de vrieskou op het terras kregen we het warm, we neukten op het terras, zij op haar knietjes op een stoel, ik wild langs achter haar neukend, wisselend van gaatjes, soms sneeuw op haar rug wrijvend, een mooie zotte hete geweldige jonge vrouw was het….

Nog meerdere uitspattingen volgden.

We reden terug naar Munchen om haar op de trein te zetten, het was een zwaar afscheid…

Als laatste wou ze me nogmaals pijpen in de auto.

Ik wuifde haar uit op het perron, een hard afscheid.

We zagen elkaar nooit meer

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Fantastisch verhaal. Dank je om het te delen!!

Waar is de tijd. De jaren na de val van het Ijzeren Gordijn kon er heel veel. En in Praag had je toen clubs waar je een hotelkamer kon boeken met een mooie dame inbegrepen. Overdag gingen de dames met jou mee de stad in. Als gids. Wat er 's nachts gebeurde, daar moet ik geen tekening bij maken. Sommigen deden het zonder, andere met. Je kon ook voor een ménage à trois kiezen.

Dat waren ook echt meiden van het type dat gerust kon meedoen aan een missverkiezing. En de prijzen waren naar Westerse normen heel goedkoop. De reviews waren lovend. Ik heb mij die citytrips niet beklaagd.

De naam kan ik me niet meer herinneren. Prijzen zullen ondertussen al ferm gestegen zijn.

Weet je nog bij welke organisatie jij toen boekte?

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik word wakker omdat ze mij aan het pijpen is. OOOO wat was dit een goede keuze om haar mee op shortski te nemen, dit ging plezant worden. Ik tracht zoveel mogelijk anekdotes die ik mij herrinner te vertellen, en dat waren er heel wat. Het ontbijt volgde. Daar bevestigden de vele mannelijke blikken dat ze een hele mooie vrouw was, ik zag jaloers blikken.
We checken uit en hebben een dik uur te rijden naar Lermoos, onze eindbestemming.
Moichten jullie nu denken dat er tussen Munchen en Lermoos niets gebeurd is, fout, heel fout…
Tijdens het buitenrijden van het drukke Munchen op een maandagochtend liet ze me gerust. Daarna volgt er een rustige autostrade naar Garmisch-Partenkirchen, met mooie meren aan de zijkanten. Maar dat was te rustig voor haar. Ze wou mij pijpen, om de 1 of andere reden was ze sexueel erg tot mij aangetrokken, het 2x klaarkomen op de rand van het zwembad gisteren zat daar mss voor iets tussen….
Ze pijpte, en dit kon ze uiterst goed, en uiterst diep. Maar was niet genoeg voor haar, broek uit, en ze kroop op mij op de autosnelweg tegen 150km/u. Ik verminderde de snelheid, zij dreef de snelheid op….
"I like you, I like older men, and your dick feels so perfect in me, I like him too" krijg ik te horen van iemand die ongeveer de helft van mij leeftijd is….
We zijn in Ehrwald en zien aan de overkant Lermoos liggen, een stralend blauwe hemel, ook al had ik die niet nodig om uiterst blij te zijn…
We komen aan in mijn favoriet holel mohr-life-resort.at, checken in en gaan naar de kamer, daar bespringt ze mij, geen details.
We besluiten die dag niet te gaan skiën en ons naar het saunalandschap te begeven, en dat is heel uitgebreid daar. In elke sauna, in elk zwembad, in elke rustruimte was er actie tss ons, heeeeel leuk.

De eerste avond breekt aan, we maken ons klaar voor het 6-gangen diner. Uiterst sexy komt ze uit de badkamer, ik kreeg bijna hartkloppingen, ze zag het. Juist voor het buitengaan van de kamer houdt ze me tegen. Ze gaat op de kniëen en maakt mijn broek los, een zalige en diepe pijpbeurt volgt. Vlak voor ik moet spuiten heft ze haar bloes op en trekt me af en laat me op haar borsten komen, best een grote hoeveelheid. Met haar andere hand wrijft ze haar borsten en bovenlichaam in met mijn sperma in. Ze likt haar hand af en steekt haar bloese in haar broek.

Zo staan we daar aan de ovaalvormige bar, ik zit op een kruk, zij blijft recht staan maar wil zo steeds tussen mijn benen staan, ze blijft mij in mijn broek knijpen.

Het diner, zalig eten altijd daar, zalig gezelschap ook vandaag. Te weten dat ik daar 2 maand ervoor met mijn ex en kinderen zat met oudejaar…

Dit waren vergelijkbare mooie vrouwen, die vergelijkbaar heet waren, en vergelijkbaar mij trachten te bevredigen.

Na het eten dronk ze nog enkele cocktails an de bar, na wat wijn aan tafel, en ja jullie weten het, alcohol en Denisa geven een geweldig effect samen…

Seks dus, ik vertel enkel het laatste, zij op haar rug, ik met mijn volle gewicht op haar, in elke hand een konthelft, hard en diep haar neukend, ze komt meerdere malen samen, ze vindt het leuk. Je moet je eens voorstellen daar in een zacht warm bed, haar hoofd in een echt donzen kussen, een echt donzen dekbed op mij, en ik haar diep neukend, zo een mooie vrouw die sexueel uiterst blij is met mij, de oude man, onze hoofden naast elkaar, soms kussend, die dan in mijn oor fluistert: "I want you to come in my face, and I want to taste you" Dan moet ik jullie niet vertellen dat maar enkele seconden meer duurde en ik aan haar gezicht stond, zij die mij aftrekt en gilt van plezier als ik haar volledig onderspuit. Met haar vingers zoekt ze het sperma op haar gezicht en brengt het naar haar mond. Met de rest wrijft ze haar gezicht in…
Ze zegt Hmmmm en draait zich om. Ze slaapt in enkele tellen. Ik lig daar nog een uur met een stijve.
Ik denk aan de seks die ik hier met mijn ex heb beleefd, enkele maanden geleden, ook fenomenaal……

Jullie kunnen het al raden, ik word wakker door het gepijp van mijn tsjechisch slikkertje. Als ik wakker word zie ik dat ze met plakkousen en jarretels is aangekleed. Ze ziet dat ik wakker ben en komt op mijn gezicht zitten.
"Breakfast dear" zegt ze
Ze rijdt op mijn gezicht en ziet mijn stijve, daar kan ze niet afblijven, en ook zij wil haar 'breakfast', mondje vol, ze slikt, er hangt nog een sliert op haar gezicht.

Skiën dan. Ook leuk.
Maar de eitjesliften naar boven zal ik mij daar in Lermoos vanaf nu toch anders gaan herrinneren. Elke keer dat we er alleen in zaten, en ik bedoel elke keer, wou ze seks, pijpen, neuken, gepakt worden, volgespoten worden. Ik vertel enkel nog dit over de liften. Op een bepaald moment wou ze dat ik in de lift in haar gezichtje spoot, ze wreef het open en liet het zo. Ze zei dat het een raar gevoel was de wind hierop te voelen, mij was het allemaal ok, ik mocht alles met haar doen, ik blij

Ik sla waarschijnlijk vele sexbeurten over, ik spring naar de volgende avond, na het diner, we liggen samen op bed, ik aan het tokkelen op mij ipad, ze vraagt hem, ze zoekt een filmpje, het is de Miss Tshechie verkiezing van paar jaar ervoor, de laatste 10 deelnemers…
"Look, this is me" zegr ze, ik zie een schoonheid paraderen op de catwalk, in badpak of lingerie, ik weet het niet meer. Ik lig daar naast een finaliste van de Miss Tshechie verkiezing. Mijn ipad staat recht op mijn buik, zij acht het nodig mij te gaan pijpen achter de ipad. Ik ben dus naar een catwalk van een Miss verkiezing aan het kijken terwijl een deelneemster haar hoofd half op en neer gaat met mijn lul in haar mond. Ik moet zeggen, het was moeilijk om niet te spuiten. Zo geil om een vrouw op een catwalk te zien lopen van een belangrijk evenement en gelijktijdig een volle lading in haar mond te spuiten, 2 ladingen zelfs…

In de nacht word ik wakker, ik zie haar kontje bloot naar mij gedraaid, een uitnodiging, ik begin haar te neuken en ze houdt ervan, ik hou haar bij haar haar in de tang, ze houdt er nog meer van, azoo ons Denisa heeft een onderdanig trekje…
Ik onderzoek verder, mijn middenvinger massert haar kontgaatje, ook hier houdt ze van, de vinger gaat naar binnen, ze krest het kot bijeen, ik veronderstel dat ze ook hiervan houdt, ik ga verder, trek mijn lul uit haar kutje en zet hem voor haar kontje, ze bolt haar rug wat meer zodat ik beter toegang kan krijgen, ik zie het als een uitnodiging. Ik ga in 1 haal tot volledige diepte naar binnen en houdt deze positie aan, mijn lul maakt trekkingen van opwinding, ook hier houdt ze van. Ik neuk haar eerst langzam en zacht maar uiteindelijk hard en diep, ook hier hield ze van. Ik spuit in haar. Ze valt in slaap.

De volgende ochtend word ik als eerste wakker, ik kijk naar deze vrouw, zo mooi, wat heb ik toch een geluk. Raar maar ik voel mij niet van de mooiste maar mijn hele leven neuk ik de mooiste vrouwen die er rondlopen. Ze wordt wakker.
"I had a dream, you were fucking my ass, maybe you want to do this tonight, I love this" zegt ze.
Dacht ze echt dat het een droom was? In ieder geval, ik voelde mij in een droom. Inderdaad, de volgende avond neukte ik haar hard in haar kontje.
Dit nadat we een groot deel van een 1,5l fes wodka hadden opgedroken op het terras van onze kamer. Dit was een speciale fles wodka die ze gevraagd had om mee te brengen, een fles met een in ijzer gemaakt opliggend embleem, een embleem van een vis of zo. Door deze fles bijna op te drinken in de vrieskou op het terras kregen we het warm, we neukten op het terras, zij op haar knietjes op een stoel, ik wild langs achter haar neukend, wisselend van gaatjes, soms sneeuw op haar rug wrijvend, een mooie zotte hete geweldige jonge vrouw was het….

We reden terug naar Munchen om haar op de trein te zetten, het was een zwaar afscheid…

Leuk verhaal, ik kon mij volledig inleven.
Vraagje, +/- wat kost dan zo'n date 4 nachten + de extra reiskosten?
Thanks

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
De tering wat een geile verhalen man. Zit hier nu dus met een stijve lul van hier tot Tokyo.

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156

"Breakfast dear" zegt ze

Skiën dan. Ook leuk.

Beluga wodka was het, maar het embleem is in papier nu zie ik

Terug
Naar boven