Sletje komt naar je toe (tineke)

Svenkoo

Toogplakker
26 sep 2024
152
80
Iemand een idee waar ze is gebleven?
Was de geilste vrouw die k ooit heb kunnen neuken.
Kwam altijd naar dreamotel, afspraak maakte ik in het begin altijd via een meester , later rechtstreeks met haar via gsm. Ben haar nummer verloren..gsm kwijtgespeeld en haar nummer zo ook.
Tot een half jaar geleden kon ik er nog af en toe mee spelen maar wil ze heel graag terug pakken😋

Svenkoo

Toogplakker
26 sep 2024
152
80
ze adverteerde op redlights jaren geleden (of haar zogezegde meester deed dat) als : sletje komt naar je toe. De meester vroeg na de date een foto of filmpje. Na meerdere dates haar gsm gekregen en nog lang supergeile dates mee gehad. Haar naam is tineke, alles kon, anaal, facefuck….. ze kwam naar dreamotel.
Tot een half jaar geleden had ik er nog wel eens een afspraakje mee. Toen haar nummer kwijtgespeeld… ze was vroeger ook hier besproken maar k vind dat ook niet meer terug. K wil er nog mee spelen 😋

• Like
Waarderingen: dbl

Svenkoo

Toogplakker
26 sep 2024
152
80
Ben met deze es naar Blue Vision geweest, was leuk. Iemand die weet of ze nog bereikbaar is...?
Hoe hier je toen met haar afgesproken? Heb je mss nog gsm van haar?
Ze was de beste slet die bestaat , megageile vrouw…

moriarty

Snuffelaar
15 dec 2017
13
2
Hoe hier je toen met haar afgesproken? Heb je mss nog gsm van haar?
Ze was de beste slet die bestaat , megageile vrouw…
Neen, ik heb nooit haar nummer gehad. Het contact verliep via haar meester. Die reageert nu ook niet meer.

Svenkoo

Toogplakker
26 sep 2024
152
80
Jammer, ik heb heel lang met haar rechtstreeks afgesproken. Zou er heel graag terug mee spelen..

Terug
Naar boven