Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Even in de gaten houden, Almere is goed te doen. Advertentie is natuurlijk nu wel weer offline.. mocht iemand contact gegevens hebben mag dat ook via PB

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Misschien een domme vraag, maar hoe weten jullie wanneer ze een nieuwe advertentie plaatst? Bekijken jullie dagelijks alles wat er rondom Almere gebeurt of adverteert zij met een bepaalde naam?

Ben Belg, maar zit voor werk binnenkort in Nederland en zou wel leuk zijn bij haar eens te kunnen langsgaan

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik kijk absoluut niet dagelijks op SJ en wellicht mis ik haar daarmee regelmatig. Als ik haar zoek dan zoek ik op de naam Outdoorsletje.

Corro

Snuffelaar
1 apr 2020
10
4
ik wil haar ook graag bezoeken. Als ik haar gegevens ook zou mogen ontvangen is. Mijn dan heel groot🙏

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Ik zou beginnen met een reactie op de advertentie als die weer online staat.
Ze reageert wel en voor je het weet heb je haar op kik.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Wat een gezeur weer met mensen die hun zin niet krijgen. Lijkt wel weer een kleuterklas
Zij adverteert misschien wel bewust zonder telefoonnummer en zonder haar kik en emailgegevens

Dit betekend dat je haar moet benaderen door op de advertentie te reageren.
En maar hopen op een antwoord. Gezien de populariteit van haar kan ik mij voorstellen dat ze niet een ieder kan antwoorden. Pech heet dit dan. Soms krijg je keer niet wat je wilt in je leven.

Laat haar zelf bepalen of ze haar eigen gegevens wil delen. Zo moeilijk is het toch niet.

Jullie gooien je eigen hebben en houden toch ook niet zomaar op sites als deze?

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Volgens mij is dit een site om recencies te delen.
Gegevens van de besproken dames ga ik niet hier of via DM delen.
De dames welke goede reviews krijgen zijn zelf wel in staat om de gegevens te delen met de wandelaars wanneer ze dat willen.
Reageer op de bekende manier en wacht geduldig tot je antwoord krijgt.
Als we alles hier online gaan delen zal de dame er snel klaar mee zijn en niet meer antwoorden.

johan196973

Snuffelaar
20 okt 2021
12
5
wie heeft ervaring met outdoorsletje of slut suus laat zich af en toe door de week neuken op parking of achterin bus in de buurt van noord holland flevoland

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Hier is al een topic over.
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen topics.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven