Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
Ik heb haar net gemaild en gevraagd waar ze nu staat. Hopelijk zit ze al lekker vol sperma wanneer ik daar ben.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sletje-vol-pompen-langs-snelweg_8484527

Zin om je zaad te dumpen in m'n loopse kutje? Sletje zoekt weer geile pikken met veel warm zaad om haar te dekken en lekker vol te pompen.
Alleen een lekkere pijp beurt kan natuurlijk ook. Spuit je zaad over m'n gezicht of tieten of diep m'n mond in, dan slik ik je zaad lekker door.
Rij langs Breda, Houten en Lelystad naar Heerenveen in loop vd middag dus genoeg plekjes voor een pikstop langs de snelweg.

Pijpen en slikken €60
Neuken zonder condoom €100

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Zo ze maakt een hele toer door nl ook gemaild hopelijk nu wel andwoord en dan pakker volspuiten

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
adje weer online
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sletje-vol-pompen-langs-snelweg-vrijdag_8484527

Zin om vrijdagmiddag je zaad te dumpen in m'n loopse kutje? Sletje zoekt weer geile pikken met veel warm zaad om haar te dekken en lekker vol te pompen.
Alleen een lekkere pijp beurt kan natuurlijk ook. Spuit je zaad over m'n gezicht of tieten of diep m'n mond in, dan slik ik je zaad lekker door.
Rij langs Breda, Houten en Lelystad naar Heerenveen in loop vd middag dus genoeg plekjes voor een pikstop langs de snelweg.

Pijpen en slikken €60
Neuken zonder condoom €100

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Dit is een kopie vd adv. Haar tekst niet de mijne he. Kan ook screenshot van adje neerzetten

Passie23

Snuffelaar
18 mei 2023
2
0
Mail contact vanochtend met haar gehad, maar hoor nu (locatie, tijd) helaas niets meer van haar.

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
Ze zou rond 16.00 in almere zijn maar ik heb verder geen update ontvangen en dus wordt het voor mij heel lastig om daar op tijd te zijn.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Ik heb haar op Houten carpool ff lekker gepakt en volgepompt rond 17:30. Denk dat ze daarna direct op huis aan is gegaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven