Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Klinkt geweldig. Kom uit Provincie Groningen en had haar mail gestuurd of ze daar ook komt.
Ze schreef netjes terug dat ze door reed maar Emmeloord.
Helaas was dat voor nu ook te ver weg.
Zou graag van te voren weten of ze date en waar ze date .... dan kan ik daar rekening mee houden (met werk etc)
Maar als ik het zo lees hebben jullie en zij ook geweldig genoten.
Ze stuurt via kik net bericht dat ze morgenmiddag
, zondag, vol te pompen is in buurt van Drachten. Voor jou feest misschien dan? Van ongeveer half 5 tot ongeveer 6 uur.
Voor de noorderlingen, leeg je pik. Zou haar zo nog es doen maar kan deze x niet.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Pompen zou ik zeggen en wat opsparen. Mijn Waze heeft Drachten al als favoriete bestemming....

jamie1994

Toogplakker
4 jan 2016
29
3
Als ze een keertje in de buurt van Delft is sluit ik me graag aan. Helaas heb ik haar Kik niet. Kan iemand helpen?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Is een rit van 5 uur voor me... ga nog even haringhappen of broodje kroket uit de muur trekken... alvorens te pompen

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
5 uur rijden zou ik er niet zo snel voor over hebben. Het langste wat ik voor een vrouw heb gereden is 5 kwartier heen en 5 kwartier weer terug. Maar daar bleef ik dan ook langere tijd. Dus dat was wel de moeite waard. Alleen voor 15 - 20 min pompen zou ik het niet over hebben om zo lang te rijden. Maar ja dat is ook niet echt mijn ding.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Ik heb de zaadslet (suus) vandaag even lekker doggy geneukt en diep volgespoten. Ze had al een aantal ladingen gehad en na wat zoenen en pijpen ging ze gewilliig op haar knieen zitten en vroeg ze om volgepompt te worden. Heb haar daarop goed genomen en haar nog een lading erbij gegeven.
Een beetje vingeren leverde al een natte boel op en dat was niet alleen zaad (lekker spuitkutje).

Lowlander3

Snuffelaar
5 jan 2023
18
13
Ik ben vanmiddag ook geweest en in 1 woord WOW. Wat een mooie,warme en extreem geile vrouw is dit.
Heb nu al zin in volgende date!!

#Pieterbare

Snuffelaar
3 okt 2020
12
13
Ik heb haar ook al een paar bezocht en vind het altijd bloedgeil met haar. ..heb ook een keer een trio gedaan , eerst ik er in en heerlijk volgespoten en de sperma droop lekker uit haar kutje, daarna die andere kerel en in korte tijd ook haar kutje volgespoten. Echt een heerlijke slet, mmm

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Is een rit van 5 uur voor me... ga nog even haringhappen of broodje kroket uit de muur trekken... alvorens te pompen
5 uur rijden om eens te neuken... Ocharme.
Laten we dan tenminste hopen dat je weer niks oploopt.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
@Bema… Wat doe je hier als je zo tegen onze hobby aankijkt… We weten allemaal hoe het werkt hoor…
Laat ons lekker..

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
@Bema, ben jij een D66 of PvdA/GL stemmer? Jou reactie is net als de D66, PvdA/GL club en het milieu. Zeiken dat we alles verkeerd doen en dat we de wereld vervuilen, maar zelf het vliegtuig nemen voor een ritje amsterdam - groningen.
Schijnheilig en hypocriet van hiet tot Tokio en weer terug.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
D66 en PvdA/GL zegt me niets 538douche. Ik vlieg ook nooit naar Groningen en rijden van Amsterdam naar Groningen doe ik ook niet. Dat is allemaal iets in Nederland zeker? Lol. Maar het is wel leuk voor jou dat je je frustraties eens los kan laten. Was het jou ontgaan dat ik een wat cynische opmerking maakte in functie van de manier waarop een bepaalde figuur voortdurend luchtig praat over nzc en de bijbehorende risico's? Ik weet dat hier veel berichten een flink deel grootspraak bevatten, maar sommigen lijken me toch een beetje wereldvreemd te schrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven