Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Hoi, ik zou haar kik ook graag willen krijgen, alvast dank voor de aardige stuurder!

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Ik sluit me aan bij de laatste berichten. (Pb van Kik) Ze is vaak vlak in mijn omgeving en zou haar graag eens vullen. Alvast bedankt

Just me

Toogplakker
16 dec 2022
72
73
Veel vragen om haar kik.
ik snap dat gerust wel.
maar haar verzoek toen was om haar kik niet te geven.
Mannen moeten op haar adv reageren. En aan de hand daar van beslist ze zelf of ze haar kik geeft of niet. Is soms lastig.
Maar gewoon de site van sj in de gaten houden.
Succes

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Hoe organiseert ze de planning, sta je daar daadwerkelijk in de file te wachten tot je aan de beurt bent of kun je een vast tijdstip afspreken?

In het geval van in de rij aansluiten is dat niet bepaald discreet zoals er in de advertentie vermeld word.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Je kunt zeker een tijd afspreken en als ze nog bezig is even appen dat je er bent. Ze zal aangeven dat ze vrij is en de deur van haar busje voor je openen..

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Heb nog nooit in file gestaan. Soms nog autos op parking maar dat kan ook van wandelaars zijn. Even mailen of via kik vragen of het vrij is. Discreet is het omdat het in haar bus is, afgesloten dus. In bos heb ik haar ook es geneukt toen stonden paar verderop in bosjes te kijken wachten. Vond ik zelf mega geil en zij ook merkte ik

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Klopt helemaal @zaaddumper , nooit een rij, ff checken via kik (of mail) of ze vrij is. bus is afgesloten. ik heb haar ook wel eens in een bos mogen neuken toen werden we ook bekeken door wat mannen. Suus vindt dat zeker ook mega geil en ik zeker ook. Ze doet het soms ook met paar mannen tegelijk als de mannen daar voor in zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven