Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Het enige wat je dus kunt treffen, of eigenlijk niet, is dat je niet de enige bent die in de buurt staat te wachten op de goedkeur wanneer ze beschikbaar is voor je.

Ik sta inmiddels in contact en ga er heel graag eens heen, maar het is wel een eind rijden voor me. Zou een stuk makkelijker zijn mocht ze binnenkort een dichterbij staan.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Ze doet dit vaker en komt ook rond Utrecht (Houten), in de flevopolder (Almere/Lelystad), op diverse plaatsen en ook in het noorden (Drachten). Het ligt er een beetje aan welke klanten ze voor haar werk moet aandoen.. Vorige week was ze nog bij Leusden en op de terug weg in de polder.

20 aug 2022
1.328
767
Deze zaadslet legt de lat heel hoog. Zou haar graag eens flink in haar reet willen neuken en volspuiten. Doet ze ook anaal tijdens dumps?

M&m

Snuffelaar
19 okt 2023
9
7
net geweest was de eerste zilvergrijze bus ze was alleen, hoge zwarte laarzen tieten eruit wel geil ding.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Ik heb heerlijk op een bankje gelegen waar ze op m'n pik klom. Heb niet vaak zo diep gespoten zal ik je zeggen. Matras voor mij niet nodig, mega geil sletje neuken terwijl ze staat en vraagt om geneukt te worden maar dat is ieder voor zich

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Dat kun je wel zeggen. Ik heb haar ook gedaan vanmiddag en toen zat ze al lekker vol. Bij binnekomst gelijk mijn harde pik vast en diep pijpen, ondertussen haar zaadkut gevingerd en daarna achterlangs diep genomen en volgepompt. Hoe meer zaad hoe geiler.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Ik heb vanmiddag helaas moeten laten schieten, door de afstand (100km enkelere reis) ging het allemaal net niet qua agenda. Hopelijk eerdaags weer wat dichterbij, ze was gisteren nog op een kwartier van me, maar helaas op alleen op doorreis. Weet niet of ze zelf het haar eigen berichten beantwoord, maar prettig contact in ieder geval.

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
ze werkt alleen volgens mij dus ze beantwoord alles zelf. Daarom duurt het soms even voor ze antwoord, dan is ze aan haar gewone werk. Of word ze lekker geneukt haha

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
goede vraag, geen van beide. ik ben gewoon een van de mannen die Suus graag lekker volpompt (groot fan :p ). Suus zit niet op dit forum en leest t ook niet. Ze weet wel dat er over haar geschreven wordt. Ze regelt alles zelf en beantwoordt haar kik zelf.

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Was er vanmiddag ook en wat hier al gemeld staat klopt helemaal.
Naast haar bus geparkeerd en mijn voorganger was nog druk bezig te zien aan de bewegende bus, de geluiden hoorde er dan ook zeker bij.
Even gewacht en nadat ze vrij was even op de zijdeur geklopt en deed ze open. Naar binnen en daar begon ze meteen. Het zeiknatte bankje en sperma lucht was heerlijk aanwezig. Ze was zeik nat van het zaad nadat ik haar lekker gevingerd had kwam er een lekker hoeveelheid vocht uit haar gecombineerd meer sperma. Naar een diepe pijpbeurt kan ik me niet meer inhouden en heb haar gebukt op de kruk geneukt en het duurde niet lang tot ik haar volspoot. En gebabbeld en ik was nog half hard terwijl ze op het bankje zat toen ik naar haar toe liep nam ze mijn lul weer in haar mond " kan je nog een keer " was haar vraag. Het duurde even maar mijn 2e lozing was in haar mond..
Zelf gaf ze aan dat ze een keer een GB wil gaan doen en ze heeft een locatie van iemand die dat vaker heeft georganiseerd dus wie weet …
Het was een geile bedoeling om de bloemetjes buiten te zetten 😉😉.
Geile laarzen tieten er uithangen hoerige panty heerlijke dame ..
Op naar de volgende keer ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven