Sloppy second

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Goedeavond,

Weet iemand waar ik terecht kan voor een sloppy second neukbeurt? Dus een dame die mij kan ontvangen terwijl ze nog volgespoten is door de voorganger.

Gr Henk

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Ik vraag meestal vooraf of ik na de bare gangbang de dame haar kutje mag uitlokken, de meeste hebben geen bezwaar en vinden het zelfs leuk :eek:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Babs zei:
Of nodig gewoon een vriend uit en laat hem eerst haar kutje volspuiten :D

Ja een trio, is best lekker laatst ook nog gedaan, ging mij niet zo zeer om het sloppy second maar gewoon hoe je met 2 man met zo meid bezig bent. ;)

• Like
Waarderingen: Lam

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ewa (tegenwoordig Viersen) doet dit zeker.
Heb al vaker de spits mogen afbijten! Ewa blijft dan expres liggen op bed zodat niets verloren gaat.
En ook eens een trio met haar gedaan en een andere gast die zich niet kon inhouden! ;)

Noorman

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
PeeweeHerman zei:
Dit is bij vrijwel elke dame die bare gaat mogelijk. Gewoon vragen of je gelijk achter een andere klant mag komen en of ze zich dan niet wil uitspoelen enzo...

Vaak gevraagd, vaak van een koude kermis thuis gekomen. Bleek dat er toch niks meer te vinden was.

Bedankt voor de tips. Greetje lijkt mij zeker wel wat. Mochten jullie nog tips hebben hoor ik deze graag !

A

Anonymous

Guest
Aan de recensies te lezen op het Duitsland forum is dit ook mogelijk bij Grimberg in gelsenkirchen. Ze gebruiken alleen maar doekjes om een keer te vegen, dwijlen met de kut open...

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
katholiek zei:
Atalluser zei:
Aan de recensies te lezen op het Duitsland forum is dit ook mogelijk bij Grimberg in gelsenkirchen. Ze gebruiken alleen maar doekjes om een keer te vegen, dwijlen met de kut open...

dat is onwaar.
ze hebben in het hokje naast de ingang een bidet
https://en.wikipedia.org/wiki/Bidet
daar wordt altijd even gespoeld

Nou katholiek, ik kan je vertellen dat het wel waar is. Ben net terug vanuit Grimberg en heb lekker het spermakutje van Eva volgeblaft.
Gewoon even vragen vóór ze naar de bidet gaan of ze de bidet gang over kunnen slaan. De meeste zullen er wel mee akkoord gaan.

En nee heb je, ja kun je krijgen.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
dat snap ik ook wel.
ik zeg ook alleen dat het niet standaard gebeurt
tuurlijk is het mogelijk indien je het vraagt, dat geldt voor meerdere clubs en dames

Terug
Naar boven