Sloppy second

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Nu nog op vakantie, maar ik ben op zoek naar mijn 1e sloppy second. Als er iemand is die het niet erg vind om vooruit te plannen, ik wil dit op vrijdag de 15e gaan doen.

Ik ga bij voorkeur eerst, dan jij en daarna ik weer.

Ik heb mogelijkheden voor zo ongeveer Noord -en Zuid Holland, Utrecht, Brabant en regio Antwerpen. Sta eventueel ook open voor iets van Villa Venus.

Kan iemand zich hier in vinden, stuur me svp een berichtje.

Kenaneke

Snuffelaar
25 feb 2022
9
2

orania1

Snuffelaar
20 feb 2020
6
0
Is er iemand die een sloppy second wil doen in Amsterdam. Dat jij haar volspuit en ik daarna ga. Of kent iemand een leuke dame die sloppy aanbiedt in amsterdam?

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Is er iemand die een sloppy second wil doen in Amsterdam. Dat jij haar volspuit en ik daarna ga. Of kent iemand een leuke dame die sloppy aanbiedt in amsterdam?
Nora schijnt dat aan te bieden maar nog geen ervaring met haar.

Analcreampielover

Snuffelaar
30 jul 2019
14
4
https://www.redlights.be/prive-ontv...male-69-geweldige-sexy-vriendin-ervaring.html Morgen eind van de middag rond 17:00 ga ik deze geile trans haar kontje neuken. Wilt er iemand haar kontje volspuiten zodat die goed gevuld is en ik het zaad als glijmiddel kan gebruiken? normaal doet ze niet nzc, maar voor deze keer staat ze het toe als je het haar vraagt.
Zaterdagmiddag ga ik haar weer bezoeken. Wie wilt ervoor zorgen dat haar kont goed gevuld is met zaad?

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ik heb vandaag wel zin in een vol poesje…
Gaat iemand deze ochtend
Een poesje volspuiten in Belgisch Limburg
Misschien Sanne,Emily of een ander

utrechter

Snuffelaar
4 mei 2023
14
6
Is er iemand die Sanne zaterdagochtend rond 11:00 wil volspuiten zodat ik er daarna achteraan kan voor sloppy seconds? Iets later dan 11u is ook prima als dat handiger is.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ik wil wel deze ochtend…..
Achter…. iemand die Sanne of Emily ga volspuiten…..
Of iemand anders in Belgisch Limnb

Laatst bewerkt:

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Is het niet handiger om de dames zelf te benaderen?
De meeste zijn in mijn ervaring niet te beroerd om dat te doen.

Terug
Naar boven