Smartphone verraadt je...

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
elke browser laat sporen achter en vele gebruiken dezelfde tijdelijke map dus niet vreemd als je met een andere browser werkt dat deze ook "gebruik maakt " van de opgeslagen sporen .

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
En die telefoon is bij je thuis verbonden op hetzelfde wifi netwerk als waarmee je verbonden bent met facebook ...

voilà ......

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
samsung met veilige map, is met faceid/biometrisch/paswoord(pasw zelf te kiezen en hoeft niet hetzelfde te zijn als voor openen van telefoon) gelock, alles wat daar in gebeurt is niet zichtbaar in normal browser en dus ook niet zichtbaar voor personen die het niet hoeven te zien. Mijn (h)ex(ks) heeft nooit iets kunnen zien wat daar in gebeurde alsook alle foto's die daar in staan zijn niet zichtbaar. Is totaal veilig voor de eigenaar van de telefoon. Zet veilige map uit en icoontje is verdwenen van telefoon. Zet veilige map terug aan en alles komt terug, je bent het niet verloren. Je kunt zelfs apps erin plaatsen die niet op normale scherm hoeft komen te staan.
Die gasten van samsung zijn zelf sloebers aangezien ze hieraan gedacht hadden bij ontwikkeling.
Is voor dit gebruik 100x beter dan iphone voor dit gebruik

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Maar hoe zet je die map dan aan en uit en kan iemand anders met jouw telefoon in handen met technische kennis deze map ook weer aanzetten of is daar een password voor nodig?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is voor het eerst dat ik zie dat een android applicatie beter is dan Apple.

Ik gebruik android met een Samsung telefoon. Bevalt mij zeer goed.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Maar hoe zet je die map dan aan en uit en kan iemand anders met jouw telefoon in handen met technische kennis deze map ook weer aanzetten of is daar een password voor nodig?
Zit in de biometric/security settings en als je weet waar je moet zijn, dan is secure folder makkelijk gevonden. Maar voor het weer aanzetten is idd weer het wachtwoord nodig wat jezelf hebt ingesteld.

Overigens is het wel zo dat als het systeem om een wachtwoord vraagt het dus wel duidelijk is dat de folder wordt gebruikt. Anders zou het systeem met de vraag komen of je die folder wil gaan aanmaken/gebruiken.

Dus een echtgenote met een beetje IT/technisch kennis kan die conclusie in ieder geval maken.
Lijkt me allemaal vrij hypothetisch, maar ik zit dan ook niet in een relatie.

Klik voor meer info

Laatst bewerkt:

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
zie foto in post "27"

zoals ik al vertelde, om erin te geraken kunt u deze beveiligen met paswoord en/of biometrische en/of faceid

Als je thuis komt, zet je die uit en er is niets zichtbaar in uw apps, en als echtgenote (verleden tijd van echt genieten) dit zie in uw instellingen en ze activeer dit, dan komt enkel een app te voorschijn maar ze kan er niet in als u een ander paswoord zou gebruiken en/of biometrische beveiliging.

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Dat zijn allemaal heel goede tips, maar moest mijn vrouw , haar gewoontes aanpassen, met haar telefoongebruik, zou ik het snel in de mot hebben, versleuteld of niet ? .............

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Moet echt leuk zijn, thuis een wijf hebben dat achter je rug wil meekijken... en je gsm controleert. Weer eens opgelucht om happy gescheiden te zijn.
Enkel voordelen:
- goedkoper dan 1x per week naar de dvps te gaan (reken maar eens uit wat die van u kost per gelost kwakje)
- betere sex dan met uw sloor thuis (en meer variatie, en jonger, en geen hoofdpijn foefjes)
- geen gezaag aan je hoofd (dat kan je ruim bekijken, ik zie het u al indenken in je hoofd)
- geen gedoe met geheime mappen, tweede telefoons, opschonen geschiedenis, locatie afzetten (hoe leuk is het niet om ergens in de buurt te komen en dat Google maps zegt... je was hier 8 maanden geleden... even terugdenken en de lekkere stoot van toen herinneren)
- geen schuldgevoel, geen zenuwen, geen gehaast om hetvtussendoor te moeten doen
- enz enz...
Voor in het café is dat een leuk verhaal. :ROFLMAO::ROFLMAO:

In realiteit doet een levenspartner tegenwoordig meestal zelf ook een job, en brengt zij dus zelf ook een inkomen binnen. Het verhaal van de man die geld binnenbrengt en de vrouw onderhoudt, is inmiddels meer dan 50 jaar achterhaald.

Als je goed kiest, kan je zo geld verdienen waar je zelf niet moet voor werken.

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
Ik gebruik een tweede iPhone om te wandelen en om datingapps te gebruiken. Van het werk krijg ik tweejaarlijks de laatste nieuwe. Heb me zelf eens zo'n SE aangeschaft en dit in combinatie met een herlaadkaart van Proximus. Een iPhone kan ook goed geconfigureerd worden om de anonimiteit te garanderen.

Ik heb het geluk dat ik altijd alleen werk en het is er niet altijd druk, dan kan ik er altijd Tinderen/dvp's contacteren/berichten.

Wel sterk dat velen hier hun vreemdgaan zo goed kunnen verborgen houden. Ik ben na enkele relaties bewust single, toen ik die relaties had bezocht ik ook frequent prostituees, als ik had gedaan met werken ging ik gaan neuken dat kon ik allemaal verborgen houden.

Ik ben ook enkele keren vreemdgegaan, gelukkig zijn ze het nooit te weten gekomen maar dat vond ik toch erg stresserend ...

Terug
Naar boven