Snapchat

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Ik maak kennis met snapchat en als 50-plusser is het mij niet helemaal duidelijk of anders gezegd, is het betrouwbaar ?
Welke ervaringen hebben jullie hiermee ?
Ik ben al een paar dagen actief en ik heb de indruk dat er een en ander mogelijk is.
Wat ik mij ook afvraag is met welk trefwoord ik dames die in het circuit zitten er uit haal. Ik heb al met heel wat franstalige dames contact gehad. Alles ok, maar waarom geen nederlandstalige ? Wie kan mij hier verder helpen ?
Cheers voor de tips ! :!:

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Ik zit sinds kort ook op snap. Er komt een hoop geiligheid voorbij. Zo kan je dus chatten met andere dames en meisjes. Het laatste is raar. Ze hebben een dropbox en je kan video chats doen. Maar eerst betalen via Tikkie of paypal haha. Je kan dus niet contant betalen. Wie heeft het toevallig uitgeprobeerd ? Ik durf de gok niet te nemen. Haba

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Heren, kijk uit met Snapchat. Als je niet helemaal thuis bent in Snapchat, heb je een groot risico dat iedereen van je vriendengroep op Snapchat tot 24 uur terug kan kijken wat je gedaan hebt en waar je geweest bent.
Wees dus voorzichtig.
Een uitnodiging van een geile dame kan dus ook een uitnodiging van je vrouw zijn die vermoed dat je niet alleen haar neukt. Accepteer je haar kan ze alles van je zien over de afgelopen 24 uur. Op Snapchat is het vreselijk eenvoudig om een accoount met fakenaam te maken, dus ook voor je vrouw die jou niet meer vertrouwt, of omgekeerd.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Daarom kan je ook het beste een aparte telefoon met prepaid nummer gebruiken die je vrienden en familie niet kent voor onze hobby.

cornelios

Toogplakker
26 jun 2018
25
2
Tiggell zei:
Ik zit sinds kort ook op snap. Er komt een hoop geiligheid voorbij. Zo kan je dus chatten met andere dames en meisjes. Het laatste is raar. Ze hebben een dropbox en je kan video chats doen. Maar eerst betalen via Tikkie of paypal haha. Je kan dus niet contant betalen. Wie heeft het toevallig uitgeprobeerd ? Ik durf de gok niet te nemen. Haba

Er is redelijk wat oplichterij aan de gang via snapchat.
Als ze zeggen dat ze dates doen maar eerst een aanbetaling willen via Tikkie of Paysafe dan kan je er van uit gaan dat het fake is.

Robbedoes2

Toogplakker
9 aug 2020
40
9
Ik heb mij ook eens aangemeld bij Snapchat.
Gewoon nieuwsgierig.
Ik zag hier berichten over veel geiligheid die voorbij komt, maar ik zie precies niets. Is er iemand die mij/ons kan vertellen hoe te contacten op Snap, hoe ik mensen kan gaan volgen?

Excuseer voor mijn simpele vragen, maar ben simpelweg onbekend ermee.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26

Ik heb wel aantal vrouwen kunnen scoren op snapchat.
Zitten veel fake en ook veel die willen dat je een pakket kopen voor een date, daar zeg ik gewoon nee tegen.
Geen betaald sexdates daar gescoord, hoef voor mij ook niet zoals staat in de eerste regel ,aantal kunnen scoren en zonder condoom en gratis.
Foto's wisselen en dan pikante en dan afspreken.
Had ook zulke ervaring op badoo en Twoo.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26

Bij mij of ik krijg verzoekjes om vrienden te worden of bij snel toevoegen kan je random kiezen en hopend dat je versier skills heb en aantrekkelijk goodlooking voor de vrouwen.
Het is niet meteen dickpics laten zien , en hebben over sex ( hey neuken, not done, ook niet bij dames van plezier)dat komt vanzelf de onderwerp afspreken en of sex.
Succes :D

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
Speciaal, random dames toevoegen dus. Ik zou denken dat de success rate dan heel laag is?

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Klopt.
Veel spam, veel minderjarigen.
Je moet tijd in besteden en geduld, net als met vissen. Haha.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Ik zet nu ook voorzichtig de eerste stapjes op Snapchat. Tot nu toe alleen nog maar cammers en aanbetalingen.
Je ziet ook niet echt met wie je te maken hebt, alleen een avatar.
Maar wie weet, misschien valt er toch nog wat te scoren.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Tegenwoordig betaal ik amper voor sex als ik die gratis kan krijgen.
Maar deze kwam ik tegen.
Heb geen ervaring mee en ook nog niet mee gechat.

Bijlagen

• Screenshot_20231007_220637_Snapchat.jpg
    Screenshot_20231007_220637_Snapchat.jpg
    579,8 KB · Weergaven: 517

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
En altijd willen ze vooruitbetaling via tikkie, dus dan kun je beter meteen afhaken.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb ook snapchat maar ik doe er weinig mee. Dat er veel scammers en fakers zitten vermoedde ik al voordat ik hem erop zette. 7 jaar eerder zag ik hoe snapchat werkte en toen waren die foto's met honden en katten oortjes/neusjes/tongen de trend. Toen als mid 40ger dacht ik al "Serieus?". Vorig jaar had ik hem geïnstalleerd als middel voor contact met Marokkaanse tgirl. Dat was de moeite waard. Voor degene met privé telefoon check je contacten die er automatisch na installatie in komen te staan. Over groepen etc kan ik weinig inbreng van geven. Net als kreeg ik een tijdje van scam berichten maar dan van personeels wervers. Dat is er al een half haar niet meer. Blocken werkt. Er is in dit topic een link gedeeld van tros radar en dat is zeker een nuttige link, maakt onze wandelbroeders van bewust dat ook op snap scam activiteiten aanwezig zijn. Delen van betrouwbare kanalen/groepen voor onze hobby is zeker welkom.

Cumgiver

Terug
Naar boven