Soa door pijp beurt ?

Dynamo1

Toogplakker
28 jan 2022
44
36
Beste collegiale wandelaars,

Hoe groot is de kans op oplopen van een soa door PZC ?

Mvg Dynamo

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Perfect mogelijk, zeker ureaplasma parvum heb je te pakken als de dame het heeft.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Wat niet kan is nog nooit gebeurd. Het zal vast voorkomen. Echter is de kans buiten Herpes om echt mega klein. Te verwaarlozen naar mijn mening!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
luesprim.jpg

Gaat helemaal prima met een tong zoals boven met alleen pijpen hoor!

In het geval van een fijne pijpbeurt door een dame met een tong zoals hierboven, heb je een hele dikke kans op een 'harde sjanker'. Beetje onder het motto "succes verzekerd".

Relatief is het risico best een stukje kleiner dan bij NZC, maar verwaarloosbaar klein is het alle behalve.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Gonorroe en chlamydia is zelfs besmettelijker via orale seks dan via nzc volgens huisdokter . Ik heb t al 3 x gehad enkel door orale seks vooraleer ik nzc deed .

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ga al bijna 25 jaar op zeer frequente basis naar de hoeren. Gemiddeld 3x per week, en bij de vele bezoeken aan saunaclubs heb ik meerdere vrouwen per dag. Dus tel het aantal contacten maar uit. Bedenk dan dat ik meestal langdurig PZC geniet, en naar mijn idee nog nooit iets serieus opgelopen heb van het PZC genot.

De Syfilis die ik ooit opgelopen heb was 100% van NZC, van die dame geen PZC genoten. Hoe besmettelijk is PZC dan echt, bedenk dat de slijmvliezen (waar vaak de besmetting plaatsvindt) achterin de keel zitten. Dus dat gevaar loopt wel los.

In Duitsland bijvoorbeeld is PZC heel normaal. Juist ook omdat het 'Gesundheitsamt' daar een heel andere voorlichting geeft omtrent PZC. Nogmaals dat risico is te verwaarlozen, uiteraard kan iedereen een keer pech hebben.

Lealfan

Toogplakker
17 jan 2022
51
26
Tja, ik heb toch een flinke chamydia-infectie gehad door PZC (wel deepthroat)
Antibiotica ruimt het na een week op, maar ik zit nu in week 3 na mijn behandeling en ik voel het nog steeds. En ik ga gemiddeld een keer of 5 per jaar naar de hoeren, en doe enkel PZC, nooit NZC.

Het risico is er gewoon

V

Verwijderd lid 12162

Guest
ik heb op een handvol sauna club bezoekjes al 2 x prijs gehad , enkel door pzc (grappig want doe er ook nzc bij sommige en daar niks van over gehouden ). Pijpen is wel bijna altijd diep; houdt niet van soft shit

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Kortom, alle experts hier ten spijt, (1) in het ene kamp die nooit iets beweren op te lopen en (2) anderen die zomaar wel prijs hebben.....

Gonorroe & chlamydia loop je voornamelijk op door contact van jouw slijmvliezen (in je plasbuis, anus of mond) en zijn dus prima met pijpen overdraagbaar. Des te dieper (en langer) des te groter natuurlijk de kans dat ze je plasbuisje in kunnen komen.

Genitale wratten & HPV doen het prima op huid & slijmvliezen. Gaat dus ook prima met alle vormen van seks. Zelfs prima overdraagbaar via de handen. Een dame die haar genitale wrat goed wrijft en daarna 10 minuten aan je piemel zit te trekken kan prima HPV overbrengen.

HIV voornamelijk door wondjes en bloed- / sperma- / vaginaal- vocht uitwisseling naar wondjes of (beschadigd) slijmvlies. Zelden van vrouw naar man bij pijpen dus.

Herpes loop je voornamelijk op door contact met je huid (zowel mond als genitaal) , dus zowel door pijpen als neuken. Je laten pijpen door een dame met een dikke uitslag van een koortslip is dan ook even niet verstandig zeg maar.

Lang verhaal kort:
  • Sommige SOA's kan je dus zelfs met condoom oplopen, zoals bij herpes en dan net daar tot waar het condoom komt.
  • De meeste SOA's niet zo snel met condoom.
  • De meeste SOA's zowel met neuken als met pijpen met als grote uitzondering HIV, welke je haast niet op kan lopen bij gepijpt worden.

Alle voorbeelden of anekdotes van leden hier, die half Zuid Afrika en heel Pattaya bare gedaan hebben en toch nog nooit wat hebben opgelopen zijn niet representatief voor een goede kansberekening. Net zoals dat ene lid hier, die het jonge studentje, enig kind van een religieus gezin, in Amsterdam deed, die bovendien nog nooit ergens had geadverteerd, maar er toch een druiper aan overhield.

https://www.soaaids.nl/nl/alle-soas/gonorroe

Smurf

Toogplakker
3 okt 2022
39
14
luesprim.jpg

Gaat helemaal prima met een tong zoals boven met alleen pijpen hoor!

In het geval van een fijne pijpbeurt door een dame met een tong zoals hierboven, heb je een hele dikke kans op een 'harde sjanker'. Beetje onder het motto "succes verzekerd".

Relatief is het risico best een stukje kleiner dan bij NZC, maar verwaarloosbaar klein is het alle behalve.
Hahahahaha

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Nog maar 4 maand volgend op mijn vorige besmetting en heb weer prijs . Heb thans maar 3 bare contacten gehad sinds december . ben precies supervatbaar voor druiper of chlamydia. Afwachten wat de dokter zegt straks

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ja en 1x pzc /ncm paydate in saunzclub Kan ook natuurlijk

Terug
Naar boven