Soa epidimie gaande in Rotterdam

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Ik hoorde van een dvp waar ik regelmatig komt dat ze even is gestopt met nzc aan te bieden.
Omdat er een soa epidemie gaande is in Rotterdam!!! :eek: had haar vandaag nog gesmst.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
rockguy zei:
Ik hoorde van een dvp waar ik regelmatig komt dat ze even is gestopt met nzc aan te bieden.
Omdat er een soa epidemie gaande is in Rotterdam!!! :eek: had haar vandaag nog gesmst.

Dus omdat 1 dvp dat zegt dan is dat zo. Ben dan wel benieuwd naar die dvp want als ze dat zo goed weet is ze zeker ook de verspreider. ;) En ja ik weet het, we hebben allemaal onze eigen verantwoordelijkheden.
Misschien wil ze sowieso geen nzc meer doen en dan zegt ze dit.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
rockguy zei:

Dat moet dan ene Sabine zijn dat is de enige waar je iets over schrijft want verder is er geen enkele recencie van je te lezen... ;)

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Nou, dan zou het toch wel landelijk in het nieuws komen als het werkelijk een epidemie was? Niks over gelezen.

A

Anonymous

Guest
maar als je nu niet uit rotterdam komt mag je ze dan nog wel zonder condoom neuken ?? :eek: ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
creampie adriano zei:
maar als je nu niet uit rotterdam komt mag je ze dan nog wel zonder condoom neuken ?? :eek: ;)

Ja hoor, net als in engeland, daar gaan ze rechts rijden, ze gaan het eerst een maand testen met alleen de vrachtwagens...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik vind het heel bijzonder van de melder. Nauwelijks een recensie maar bij deze kom of kwam die regelmatig, maar wie het is.....???? ;) :)

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Ik kan jullie 1 ding verzekeren dat het geen Sabina is. En ten 2e omdat ik maar 1 recensie heb geschreven wil nog niet
zeggen dat ik een rookie ben wat betreft bare met dvp´s. IK heb met veel meerdere dames bare gedaan :D En de persoon
die me dat verteld heeft woont in rdam oost en Sabina ontvang of ontving in rdam zuid bij charlois ;)
Ik heb tegen lekkerding al vermeld dat ze hier beschreven is en ze staat op kinky ze is puur Nederlands :D

A

Anonymous

Guest
dan had je er best wel eens iets over kunnen schrijven !!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Er staat ook epidimie ipv epidemie... Misschien dat het daar aan ligt. :lol: :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
rockguy zei:
Ik kan jullie 1 ding verzekeren dat het geen Sabina is. En ten 2e omdat ik maar 1 recensie heb geschreven wil nog niet
zeggen dat ik een rookie ben wat betreft bare met dvp´s. IK heb met veel meerdere dames bare gedaan :D En de persoon
die me dat verteld heeft woont in rdam oost en Sabina ontvang of ontving in rdam zuid bij charlois ;)
Ik heb tegen lekkerding al vermeld dat ze hier beschreven is en ze staat op kinky ze is puur Nederlands :D

Een puur Hollandse dame uit Rotterdam Oost die bare gaat, ik zou niet weten wie, jammer dat je niet meer recensies schrijft maar jij houdt ze dus voor je zelf Rockguy. Ken wel een dame uit Oost die bare gaat wordt hier ook beschreven, spreekt heel goed Nederlands maar dat is ze niet en staat ook niet op Kinky.

De zoektocht kan beginnen ;)

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Oke lekker ding wat maakt het ook uit eigenlijk, en nee hoor ik hou ze niet voor mezelf
ik heb zelf 1tje aan cerato voorgesteld :D Dit is de dame zie link:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...aar-40-Euro-Voor-Een-Vluggertje-/default.aspxZe noemde zich in het verleden ook Sammy, Shantel, hier op deze forum heet ze Jennifer. Ik heb zelf nog het sms bewijs in me telefoon, als 1 van jullie
kunnen uitleggen hoe ik dat hier kan posten laat het me weten dan post ik het sms bewijs. :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ons alles bekende lisaatje, reageert vaak in haar topic, wat regelmatig opgeschoond wordt door de modjes van kinky omdat het uit de hand loopt, wellus / nietus verhalen enz enz

http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=19953
Maar als ze een soa heeft, is het dan gelijk een tsunami aan soa's in R-Dam .....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
rockguy zei:
Oke lekker ding wat maakt het ook uit eigenlijk, en nee hoor ik hou ze niet voor mezelf
ik heb zelf 1tje aan cerato voorgesteld :D Dit is de dame zie link:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...aar-40-Euro-Voor-Een-Vluggertje-/default.aspxZe noemde zich in het verleden ook Sammy, Shantel, hier op deze forum heet ze Jennifer. Ik heb zelf nog het sms bewijs in me telefoon, als 1 van jullie
kunnen uitleggen hoe ik dat hier kan posten laat het me weten dan post ik het sms bewijs. :)

bij haar ben ik ook ooit geweest, is ie uit Crooswijk. Ik vond het niets bij haar heb ik hier ook geschreven geloof ik.
Maar ff voor de duidelijkheid, zei heeft het dus niet maar waarschuwt er voor begrijp ik. Ja voordat er weer een hetze komt als vorig jaar met die Roosje uit Gouda. Maar goed ze zal haar info ergens vandaan hebben. Over en uit wat mij betreft.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
creampie adriano zei:
dan had je er best wel eens iets over kunnen schrijven !!

Helemaal mee eens: er prat op gaan met meerdere dvp's nzc te hebben gedaan maar slechts over 1 dame wat geschreven. Blijf dan lekker weg van een forum waarvan de bedoeling is dat je ervaringen DEELD! schrijft, leest en reageer. 1 ervaring delen en de rest niet draad niet bij aan een forum als dit. Oké af en toe een dame niet melden geen punt maar bijna niets is geheel wat anders.
Dus kom op en zet er alsnog wat online of meld helemaal niets en hoepel op.

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@ cerato ik had je er 1tje gegeven via een link dus FUCK YOU!!! Als je zo gaat beginnen met hoepel op.
hoepel zelf op jij kom mij niet zeggen wat ik moet doen MOTHERFUCKER. En als je het echt wil hebben
en je komt zelf uit rdam centrum noem een plaats en tijd. en dan handelen we het daar wel af.
Fucking internetheld. Je hoef niet bang voor me te zijn want dat ben ik ook niet dus your choice wat wil je...?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou nou. Lijkt wel de oude choi kwam of glijmiddel. Die kwam ook altijd met dit soort stoere scheldkanonades en wilde ook zo graag je "opwachten bij de poort". Typisch kleuterachtige reactie. Of je nou een link hebt gestuurd of niet. In ieder geval niet onder je huidige naam. En verder blijf ik erbij; 1 dame delen en velen voor jezelf houden? Dan mag je van mij van het forum verdwijnen. Dat is trouwens mijn mening en ik dacht dat men dat gewoon neer mag zetten toch? Je kan ook zonder grove taal zeggen dat je het er niet mee eens bent. Wat een flinke vent ben jij, lekker stoer ook. Een aanwinst voor het forum!

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@ Cerato heeft niks met stoer te maken, echt weer een cliche van je, heeft met stoer te maken.
Fuck that ik ben niet stoer. Maar ik laat me niet zomaar aanspreken door jou want ik ken je niet
en jij kent mij niet. En so what als ik maar 1 recensie heb geschreven.....
Reageer gewoon niet meer op mijn post dan Fucker en laat me met rust op deze forum.
Vind je het gek dat mensen zoals jij snel doodgaan of in mekaar geslagen worden, omdat
je je teveel bemoei fucker.

Terug
Naar boven