lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
Ik vind meneer Rockguy helemaal niet lief :shock:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rockguy zei:En nu niet meer reageren op mijn post wat ik hier plaats. Discussie gesloten!!!
pijpfitter zei:rockguy zei:En nu niet meer reageren op mijn post wat ik hier plaats. Discussie gesloten!!!
Nee hoor, die gaat lekker door. Ik stel voor dat iedereen die scheldkannonades begint van het forum verbannen wordt. :twisted:
Barefan zei:mensen aub zeg, ik vind dit forum een leuke hobby.
MAar als ik scheidsrechter had willen worden had ik wel op een voetbalveld gestaan ipv achter mijn PC te zitten.
Grzz
Barefan
Goh, in deze thread over Rannah uit Rotterdam had je precies zo'n vage beschuldiging die je nooit onderbouwd hebt.Barenzc zei:En hoes met roosje
Daar hoor je niks over meer
Laatste wat ik hoorde dat ze wel degelijk troep verspreide
Gelukkig nooit geweest maar ken mensen die achter af veel spijt had
LekkerZonder zei:Goh, in deze thread over Rannah uit Rotterdam had je precies zo'n vage beschuldiging die je nooit onderbouwd hebt.Barenzc zei:En hoes met roosje
Daar hoor je niks over meer
Laatste wat ik hoorde dat ze wel degelijk troep verspreide
Gelukkig nooit geweest maar ken mensen die achter af veel spijt had
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=426&p=15203#p15203
Hier beschadig je mensen mee. Maar misschien vind je het leuk om dat te doen?
Barenzc zei:Waar is roosje opeens??
Gelijk van uitgaan dat je iemand kapot wil maken als er iets over gezegd wordt.....
Test je zelf jonge
Geheel correcte samenvatting Erik, dank je.enjoyerik zei:Barenzc zei:Gelijk van uitgaan dat je iemand kapot wil maken als er iets over gezegd wordt.....
Wellicht kapot gemaakt ?
Precies. Maar het is blijkbaar voor een aantal leden veel leuker hun agressie op een vrouw te richten waar ze om wat voor reden dan ook wat tegen hebben. Zo'n vrouw zit nl per definitie in een kwetsbare positie en kan zich eigenlijk nauwelijks verweren tegen dit soort hetzes. En als je een klein slap pikkie hebt, kan je jezelf op die manier toch nog een hele vent voelen.Merkwaardig overigens dat een dame na het al dan niet vermeend oplopen van een soa tot in lengte van dagen "besmet gebied" blijft terwijl de heren die haar met die soa opzadelden onbekritiseerd de ene na de andere dame/party kunnen blijven bezoeken.
LekkerZonder zei:Geheel correcte samenvatting Erik, dank je.enjoyerik zei:Barenzc zei:Gelijk van uitgaan dat je iemand kapot wil maken als er iets over gezegd wordt.....
Wellicht kapot gemaakt ?
Precies. Maar het is blijkbaar voor een aantal leden veel leuker hun agressie op een vrouw te richten waar ze om wat voor reden dan ook wat tegen hebben. Zo'n vrouw zit nl per definitie in een kwetsbare positie en kan zich eigenlijk nauwelijks verweren tegen dit soort hetzes. En als je een klein slap pikkie hebt, kan je jezelf op die manier toch nog een hele vent voelen.Merkwaardig overigens dat een dame na het al dan niet vermeend oplopen van een soa tot in lengte van dagen "besmet gebied" blijft terwijl de heren die haar met die soa opzadelden onbekritiseerd de ene na de andere dame/party kunnen blijven bezoeken.
Ook ik bezocht GB's van Roosje en net als Erik heb ik geen SOA's bij haar opgelopen.
Barenzc zei:Gefeliciteerd hoop jullie bij de volgende test nog steeds clean zijn.
Maar wat ik zeg je kan niet tegen als iemand over SOA of HIV begint
enjoyerik zei:Barenzc zei:Gefeliciteerd hoop jullie bij de volgende test nog steeds clean zijn.
Maar wat ik zeg je kan niet tegen als iemand over SOA of HIV begint
Ik neem soa's zeer serieus en laat me dan ook regelmatig (preventief) testen door de ggd (en bij klachten/geruchten waar nodig vervroegt). Mijn laatste test vond 24 maart jl. plaats en was wederom in orde wat met mijn/ons actieve sex leven natuurlijk slechts een momentopname is.
Wat mij stoort in de soa berichtgeving is de eenzijdig beschuldigende vinger richting de dames terwijl zij die soa's natuurlijk ook niet zelf in de supermarkt of per internet hebben aangeschaft. Als je voor bare kiest dan kleeft daar OVER EN WEER een risico aan dat je voor anderen klein kunt houden door jezelf regelmatig te testen. Zoals gezegd is die test slechts een moment opname en tegen de tijd dat de "alles in orde" uitslag binnen is kun je ongemerkt al weer een nadien opgepikte of t.t.v. de test nog niet meetbare oude besmetting onder de leden hebben. Je kunt een dame of heer dus hooguit iets verwijten als ze zich onvoldoende vaak laten testen, partnerwaarschuwingen/klachten negeren en/of willens en wetens door blijven gaan met een gekende soa.
Zoals gezegd stoort het me vooral dat een dame met een (vermeende) soa tot in lengte van dagen besmet gebied blijft (terwijl de meeste soa toch goed te behandelen zijn) terwijl de heren van wie ze die soa heeft opgelopen vreemd genoeg geen aangeschoten wild zijn. Hoe zou jij het vinden als je opeens een berichtje las in de trant van "had bij mijn laatste test een soa en volgens mij is Barenzc de bron dus bezint eer ge met hem begint". Als dat bericht zich als een lopend vuurtje verspreidt, tot in lengte van dagen blijft staan en niemand wil je meer ontvangen dan kom ik vervolgens met "hij is inmiddels gestopt met het bezoeken van dames dus kennelijk was het inderdaad meer dan een gerucht". Was het dan niet fijner geweest als de dame in kwestie jou persoonlijk had ingefluisterd om eens even langs de dokter te gaan in plaats van haar vermoedens direct met de wereld te delen ?