Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zal me later vandaag laten testen op Chlamydia & Gonorrhea, Syfilis, HIV, Hepatitis B. Zodra ik precies weet wat het is, kom ik terug met een rapport.
Ik ben van plan om de DVP's (waar mogelijk) te informeren over waar ik positief op test en mogelijk wanneer we seks hebben gehad. Ik weet niet zeker van wie ik het heb gekregen. Ik heb een lijst met DVP's waar ik sinds september bij ben geweest.
Hoe plaats ik dat hier en informeer ik ook de DVP's op een manier die geen van de onschuldige DVP's de schuld geeft?
Mag je dat überhaupt hier plaatsen?
Je zou misschien een lijst van advertenties kunnen plaatsen van dames waar je geweest bent in plaats van de dames te noemen.
Of je plaatst recensies van al die dames, dan kunnen de forumleden zelf gaan speuren aan de hand van de datum van je recensies.
Vandaag, 7 november 2024, merkte ik wat afscheiding uit mijn penis (voordat ik plaste). Ik zag ook wat gedroogde afscheiding op mijn ondergoed. Voorlopig geen pijn.
Chlamydia kun je ongemerkt al langer mee rondlopen zonder last te hebben. Hou daar rekening mee wanneer je contacten gaat waarschuwen. Je hoeft het niet tegelijk opgelopen te hebben.
Gonorroe is op dit moment echt een plaag hoorde ik bij de GGD. Klachten daarvan zijn niet te missen.
Ik ben net bij de dokter geweest. Hij zegt dat het mogelijk is om 6 maanden terug te gaan voor chlamydia. En misschien maximaal 3 maanden terug voor gonorroe.
Ik heb mijn injectie en 2 pillen gekregen die ik samen moet innemen.
Het lastige is idd dat wanneer precies de Chlamydia besmetting er kwam, niet is vast te stellen omdat het zonder klachten kan zijn verlopen.
Tenzij je een eerdere testdatum -waarop je nog negatief was- weet? Je weet dan trouwens nog steeds niet meer dan dat de besmetting 'ergens' was 'tussen de vorige test en nu'. Als die vorige test heel lang geleden was dan weet je eigenlijk nog vrijwel niets.
Ik zou wel de dames informeren waar je bent geweest. Hier noemen mag ook, dan kunnen de heren die daar ook waren meteen testen en behandelen voor wie dan ook positief test.
Ben het eens met ed-de-bef. Namen van de dames waar je bent geweest idd even vermelden. Dan kunnen degene die daar geweest zijn, zich ook laten testen. Just to be sure.
Ik begreep van een arts dat de incubatietijd van gonorroe enkelr dagen tot 2 weken is als je last krijgt van afscheiding. Dit maakt het sperlveld aan dames om hiet te noemen wellicht wat overzichtelijker. De andere dames zeker informeren!
Helemaal mee eens graag de dames vermelden en als je dat niet doet, vermeld waar en welke regio's jij dames bezoekt. Dan weten wie wij we even kunnen mijden voorlopig.
Dames informeren heeft geen zin. De meeste gaan aangeven dat ze nergens last van hebben of gaan dom spelen.