Soa opgelopen

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
Het lijkt erop dat ik iets heb gepakt.

Ik zal me later vandaag laten testen op Chlamydia & Gonorrhea, Syfilis, HIV, Hepatitis B. Zodra ik precies weet wat het is, kom ik terug met een rapport.

Ik ben van plan om de DVP's (waar mogelijk) te informeren over waar ik positief op test en mogelijk wanneer we seks hebben gehad. Ik weet niet zeker van wie ik het heb gekregen. Ik heb een lijst met DVP's waar ik sinds september bij ben geweest.

Hoe plaats ik dat hier en informeer ik ook de DVP's op een manier die geen van de onschuldige DVP's de schuld geeft?

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Als je een hele lijst hebt lijkt het me moeilijk om een schuldige aan te wijzen. Je kunt het ook 14 dagen geleden opgelopen hebben.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Mag je dat überhaupt hier plaatsen?
Je zou misschien een lijst van advertenties kunnen plaatsen van dames waar je geweest bent in plaats van de dames te noemen.
Of je plaatst recensies van al die dames, dan kunnen de forumleden zelf gaan speuren aan de hand van de datum van je recensies. :geek:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@incognitoe230 dat is wel jackpot met deze score. Weet je ook waar t vandaan kwam en hoe lang je er mee rond hebt gelopen?

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
Vandaag, 7 november 2024, merkte ik wat afscheiding uit mijn penis (voordat ik plaste). Ik zag ook wat gedroogde afscheiding op mijn ondergoed. Voorlopig geen pijn.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Vergeet de test op microplasma niet.. zit niet standaard in het soa pakket.. maar geeft (mindere en mildere) klachten maar wel gelijk aan chlamydia..

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Chlamydia kun je ongemerkt al langer mee rondlopen zonder last te hebben. Hou daar rekening mee wanneer je contacten gaat waarschuwen. Je hoeft het niet tegelijk opgelopen te hebben.
Gonorroe is op dit moment echt een plaag hoorde ik bij de GGD. Klachten daarvan zijn niet te missen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Het lastige is idd dat wanneer precies de Chlamydia besmetting er kwam, niet is vast te stellen omdat het zonder klachten kan zijn verlopen.
Tenzij je een eerdere testdatum -waarop je nog negatief was- weet? Je weet dan trouwens nog steeds niet meer dan dat de besmetting 'ergens' was 'tussen de vorige test en nu'. Als die vorige test heel lang geleden was dan weet je eigenlijk nog vrijwel niets.

Ik zou wel de dames informeren waar je bent geweest. Hier noemen mag ook, dan kunnen de heren die daar ook waren meteen testen en behandelen voor wie dan ook positief test.

Hans1983

Toogplakker
31 okt 2023
120
176
Ben het eens met ed-de-bef. Namen van de dames waar je bent geweest idd even vermelden. Dan kunnen degene die daar geweest zijn, zich ook laten testen. Just to be sure.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ik begreep van een arts dat de incubatietijd van gonorroe enkelr dagen tot 2 weken is als je last krijgt van afscheiding. Dit maakt het sperlveld aan dames om hiet te noemen wellicht wat overzichtelijker. De andere dames zeker informeren!

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Helemaal mee eens graag de dames vermelden en als je dat niet doet, vermeld waar en welke regio's jij dames bezoekt. Dan weten wie wij we even kunnen mijden voorlopig.

Dames informeren heeft geen zin. De meeste gaan aangeven dat ze nergens last van hebben of gaan dom spelen.

Dus vooral gewoon namen hier neerzetten graag.

Terug
Naar boven