Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had idd een potje opgehaald bij de apotheek en deze ingeleverd bij de huisartsassistent. Zal wellicht ook verschillen per huisarts.
Ik ga niet aan Nikoli vragen wat de uitslag was. Dat is aan haar om iets mee te doen.Heb je al uitslag en weet je of Nikoli al een uitslag heeft ?
Ben dit weekend vrij en had haar wel willen neuken.
Soms denk ik toch ook: is dit nu een HSP (Happy Soa People) forum of een NZC forum? Wat is nu precies die hobby waar het hier zo dikwijls over gaat? Lekkere knappe meiden neuken, of met een vuile jos naar de dokter lopen, een spuit in je gat krijgen, en wat pillen slikken? Als ik zie wat sommigen hier allemaal bare over hun sabel durven schuiven. Ja, 't is plezant zonder die Durex rond uw knuppel, maar betaalde seks altijd en overal echt alleen maar bare willen doen, kan je volgens mij geen risico noemen, dat is eerder een zekerheid om problemen te krijgen.Sommige mensen hier kicken er hier juist op het risico om een geslachtsziekte op te lopen.
Ik denk dat wij de laatsten zijn om de moraalridder uit te hangen.Dat ik met gonorroe zit na een bezoek aan haar en dat zij ondanks mijn bericht aan haar zich niet wou laten testen en waarschijnlijk het niet zal laten doen omdat zij er vanuit gaat dat haar test van November clean is ....
Da's dan wel een beetje simplistisch vind ik. Ziek - pilletje - genezen. Ik vind dat je er nogal licht overheen gaat. En je praat ook weeral alleen maar over jezelf. Al eens gedacht aan de gevolgen en de nasleep voor de meisjes waar jij naartoe gaat?Doe gewoon wat je moet doen, gooi je antibioticum erin en neem je verlies.
Niemand verplicht de dvp's om het zonder te doen dus wtfDa's dan wel een beetje simplistisch vind ik. Ziek - pilletje - genezen. Ik vind dat je er nogal licht overheen gaat. En je praat ook weeral alleen maar over jezelf. Al eens gedacht aan de gevolgen en de nasleep voor de meisjes waar jij naartoe gaat?
Ach stop toch met zulke zever…ze bieden die service aan voor 50€ extra te cashen. Een dvp welke met haar gezondheid begaan is en die van haar klanten doet niets zonder condoom.Dat is niet erg netjes he... Ze worden zo dikwijls aangepord, gevraagd, onder druk gezet, en dan ga je nog net doen alsof het 'haar schuld' zou zijn als er iets voorvalt, terwijl het toch wel geweten is dat het bijna altijd de mannen zijn die er om vragen.