Soa opgelopen

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Ook bijzonder dat zij een negatieve soa test kan overhandigen met datum na de cumdump dus kunnen we het beter omdraaien

Xspuitsma en hagelslag verspreiden soa's als het waar zou zijn zoals jij zegt.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Deze post en anderen waren in eerste instantie bedoeld om andere mannen die bij deze barebang zijn geweest te waarschuwen dat als ze daar geweest zijn, ze zich moeten laten testen.

Dat je iets oploopt daar is een risico wat je neemt.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid door het te delen.

Als jij ergens bent geweest en meerdere mannen daar komen met een soa terug zou jij dit dan niet willen weten?
Maar waarom out je de aanwezige mannen niet?

Alle kans dat je een soa van een (of meerdere) van die gasten hebt opgelopen.
Je hebt namelijk in hun zaad en bacteriën lopen roeren.

Als je echt zo begaan bent met het lot van andere (onbesmette) deelnemers van barebang zou je ook de mannelijke deelnemers hier wel kunnen outen toch?

Dan weten we "wie we dienen te vermijden"....

Maar goed, je zou net zo goed je soa opgelopen kunnen hebben bij je eigen vriendin (die zich eerder misschien wel stiekem heeft laten volpompen door een andere vent) of een ander contact.
Of heb/had je echt geen andere sexuele contacten in de incubatietijd?

Je moet gewoon verdraaid zeker zijn van je zaak voordat je iemand even "out". Op een barebang ga jij echt geen idee hebben wie je wat geeft.
Dus neem liever je verlies en blijf correct.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Maar waarom out je de aanwezige mannen niet?

Alle kans dat je een soa van een (of meerdere) van die gasten hebt opgelopen.
Je hebt namelijk in hun zaad en bacteriën lopen roeren.

Als je echt zo begaan bent met het lot van andere (onbesmette) deelnemers van barebang zou je ook de mannelijke deelnemers hier wel kunnen outen toch?

Dan weten we "wie we dienen te vermijden"....

Maar goed, je zou net zo goed je soa opgelopen kunnen hebben bij je eigen vriendin (die zich eerder misschien wel stiekem heeft laten volpompen door een andere vent) of een ander contact.
Of heb/had je echt geen andere sexuele contacten in de incubatietijd?

Je moet gewoon verdraaid zeker zijn van je zaak voordat je iemand even "out". Op een barebang ga jij echt geen idee hebben wie je wat geeft.
Dus neem liever je verlies en blijf correct.
Snap ff niet zo goed wat je met outten bedoeld maar denk dat er genoeg gezegd is.

Kort gezged het was mijn eerste barebang.

Ervoor mezelf laten testen.
Wil immers niks doorgeven.

Via telegram en kik werd de vraag gesteld wie is er nog meer bij donna geweest. (Romy).
Nog een aantal deelnemers en soa bekend.

Mezelf weer laten testen en het was raak.
Hierover op het forum gepost.
Mochten er mannen zijn die er ook geweest zijn.

Wat ik eerder zei bij bare is er een risico dat weten we allemaal.

Maar ik zal de (donna / romy )defence hun zin geven.

En laat het hierbij.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Een meid die ik ken en zc neukt slikt iedere avond een capsule (geen idee wat) en smeert een zalfje in d'r poes.. dat zou de truc moeten doen begreep ik van haar 🙄
Het kwartje begint te vallen..
Mijn vermoeden is dat ze doxyPEP of zoiets slikt.
Ik hoorde er vandaag over op het nieuws. Preventief antibiotica slikken tegen infectie soa's. Ik begrijp wel dat er waarschijnlijk ook grote nadelen aan zitten.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dat er 1 of 2 mannen een soa oplopen bij een dame wilt niet zeggen dat iedere klant die soa krijgt.
Vaak merkt de dame het ook niet eens. En ik spreek (helaas) uit ervaring.
En het is vaak pas na twee weken dat je een test kan doen om zeker te zijn.
Tis wel zo netjes om je klanten in te lichten als een dame het zelf ook heeft.
En testuitslagen zijn zo na te maken dus dat zegt ook niet alles.
Het is wel verwerpelijk als een klant of dvp dit doet maar dat is een andere discussie.

Ja het is een risico wat we allemaal lopen maar ga er netjes mee om als je wat hebt.
Lang geleden heb ik ook iets opgelopen bij een dame. Ik had ze het gemeld. Ze bedankte daarvoor, was naar de huisarts gegaan zei ze en had pillen, maar 1 dag later na mijn melding werkte ze weer.
Dus daar kwam ik dan maar niet meer.

Het is vaker voorgekomen dat men een dame probeert zwart te maken. Dat is niet netjes en vaak wordt daar snel doorheen geprikt door medewandelaars.

Een cumdump voor een relatieve lage prijs trekt wandelaars aan van verschillende pluimage. Vooral als er iets gratis is zoals in de Maze gebeurt. Ik pas daarvoor.
Net zoals bv Venus in Duitsland. Wil dat best eens meemaken maar voorlopig toch maar niet.

Wat ik laatst schreef misschien een keer naar Club Amai maar ook daar loop je risico's. Dat is nu eenmaal inherent aan onze hobby.

Fijne dag,
LD😃

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Dat er 1 of 2 mannen een soa oplopen bij een dame wilt niet zeggen dat iedere klant die soa krijgt.
Het is wel verwerpelijk als een klant of dvp dit doet maar dat is een andere discussie.

Ja het is een risico wat we allemaal lopen maar ga er netjes mee om als je wat hebt.
Lang geleden heb ik ook iets opgelopen bij een dame. Ik had ze het gemeld. Ze bedankte daarvoor, was naar de huisarts gegaan zei ze en had pillen, maar 1 dag later na mijn melding werkte ze weer.

Het is vaker voorgekomen dat men een dame probeert zwart te maken. Dat is niet netjes en vaak wordt daar snel doorheen geprikt door medewandelaars.

Een cumdump voor een relatieve lage prijs trekt wandelaars aan van verschillende pluimage. Vooral als er iets gratis is zoals in de Maze gebeurt. Ik pas daarvoor.
Net zoals bv Venus in Duitsland. Wil dat best eens meemaken maar voorlopig toch maar niet.

Wat ik laatst schreef misschien een keer naar Club Amai maar ook daar loop je risico's. Dat is nu eenmaal inherent aan onze hobby.

Fijne dag,
LD😃
Of aan de naam club Amai 🤣.
Die ken ik niet ga is zoeken.
Moet je mee thuiskomen heb een soa opgelopen bij Amai 🤣.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
77
Het kwartje begint te vallen..
Mijn vermoeden is dat ze doxyPEP of zoiets slikt.
Ik hoorde er vandaag over op het nieuws. Preventief antibiotica slikken tegen infectie soa's. Ik begrijp wel dat er waarschijnlijk ook grote nadelen aan zitten.
Ja het hele grote nadeel is dat je flink wat resistente bacterien kweekt. Als je die hebt, dan werkt bijna niks meer en moet je hem uitzieken (1-3jaar ben je bezig dan).

Asxadct

Snuffelaar
9 feb 2021
3
0
weet dotest of Donna/Romy een test heeft gehad na alle rapporten? Wil haar nog steeds neuken maar als ik weet dat er al een hoog risico is...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja het hele grote nadeel is dat je flink wat resistente bacterien kweekt. Als je die hebt, dan werkt bijna niks meer en moet je hem uitzieken (1-3jaar ben je bezig dan).
Het komt vaker voor dan je denkt dat je er nooit meer vanaf komt.
Dat kan ook zo zijn met de MRSA bacterie. die kan je kwijtraken door veel buiten te zijn en een
bepaalde crème te gebruiken maar er zijn genoeg gevallen bekend waarbij men chronisch drager
van deze bacterie blijft.
Dat kan soms ook tot ontslag lijden als je bijv in de zorg werkt, ik ken een collega die hierdoor haar baan
verloren heeft, zelfs de rechter ging erin mee dat het ziekenhuis wel verder moest en dus een nieuwe
collega mocht aannemen nadat zij ontslag had gekregen.
Gevolgen kunnen soms groot zijn.

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Inderdaad toch vreemd he als er meerdere zeggen negatief getest te zijn, maar he ik hou zeker stug vol😘

fun4all39

Snuffelaar
1 jan 2025
7
2
Inderdaad toch vreemd he als er meerdere zeggen negatief getest te zijn, maar he ik hou zeker stug vol😘
sws verspreiden er mannen een lulverhaal want na 1 dag na bezoek bij romy ( en dan zelfs in de avond ) kan je niet een SOA merken, en het is ook vreemd dat diezelfde mannen negatief over haar zijn.

Voormalig lid 36644

Toogplakker
20 mrt 2023
42
22

Fijne dag,
LD😃
Klopt helemaal.
Was bij felicia uit sneek.

Ze was besmet waarschuwde me keurig.
Laten testen en bij mij niks gevonden.

Terug
Naar boven