doubledipper
Toogplakker
- 11 mei 2022
- 212
- 217
die eeltlaag op je knop zorgt voor een natuurlijke barriere denk ik dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rumba zei:Heb al zeker 500+ dames pzc gedaan en nooit wat opgelopen... jullie overdrijven :roll:
Jan2000 zei:Ik heb sinds vorig weekend ook klachten van een soa. De klachten begonnen 2 weken nadat ik voor het eerst een raamdame bare (pzc en nzc enkel vaginaal) genomen heb. De eerste keer heb ik dus al prijs. Het begon met beetje bij beetje pijnlijker te urineren en paar dagen nadien een stinkende afscheiding uit de penis. Niet enkel smorgens "een druppel" maar de hele dag door lekken. Maandag naar de dokter geweest om in potje te plassen en die schreef mij meteen 2 antibioticapillen voor van 500mg. Die nam ik dan maandagnamiddag in en pas sinds gisteren doet het plassen geen pijn meer en is de afscheiding nog maar nihiel. Woensdag kreeg ik de uitslag te horen; negatief voor Chlamydia en gonorroe. Terwijl ik 16 dagen na risicocontact in potje plastte en al klachten ondervond. Dus ofwel is het een valse uitslag ofwel is het een andere soa zoals Trichomonas. Ik dacht gisteren dat er verbetering aan de hand was maar deze ochtend heb ik nu ook nog eens last van een oogontsteking. Enkel het rechter oog voorlopig (conjunctivitis). Dus misschien toch een bacteriële ontsteking wrs door die soa? Ik begin me nu wel ernstig zorgen te maken want de dame die ik dan uiteindelijk 2 keer kort na elkaar bare genomen heb voor het eerst staat bekend als de bare queen van Doublet. Dat ik iets opgelopen heb kan gewoon niet nog duidelijker zijn en het vervelende is dat ik ondanks een urine onderzoek te doen die negatief uitkwam, niet eens weet met welke soa ik nu te maken heb. Ook deed het enorm veel pijn toen ik een stijve penis kreeg. Dus; branderig gevoel tijdens plassen, afscheiding hele dag door en oh ja, jeuk en prikkende steken aan de bodem van mijn penis!!