Soa opgelopen

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
Ik lees wat af op dit forum en af en toe moet ik reageren op allerlei onzin.
Corona?...mmmm of toch de griep? Platte aarde? denk het niet...
Maanlanding?...de kerstman? ..doornroosje? ...HIV?

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Ik heb nu in 1 jaar tijd 4x een soa opgelopen. Neuk al 15 jaar bare bij verschillende dvp's en nog nooit wat opgelopen. 2023 nu 3x een soa 2x chlamaydia en 1x een druiper. Had mezelf voorgenomen als ik weer een soa krijg ik voorlopig niet niet meer bare neuk. Afgelopen week weer positief op chlamaydia. Dus houd mezelf aan wat ik heb gezegd, dus voorlopig geen bare meer. De huisarts zei al, neuk aub met condoom want dit zijn 4 soa's kort op elkaar. Bij wie ik het allemaal oploop, geen idee, weet uiteraard wel wie ik bezoek, maar dat zijn er meerdere in 1 maand. Zodra ik symptomen krijg uiteraard gelijk getest en de betreffende dames op de hoogte gebracht. Maar zoals bij velen het antwoord, ik test me regelmatig, dus ik kan niks hebben. Nee ik loop het op door in de buitenlucht te lopen haha.
Ik hou het meestal langere tijd bij éénzelfde dame :)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Zolang mensen die bare neuken zich niet regelmatig laten testen neemt het risico toe.
Van Chlamydia heb je als man niet altijd duidelijke symptomen.
Een verwaarloosde Chlamydia besmetting kan tot onvruchtbaarheid leiden bij vrouwen.

Wie bare neukt zou regelmatig testen ook zonder klachten moeten accepteren.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"Wie bare neukt zou regelmatig testen ook zonder klachten moeten accepteren."
Helemaal mee eens @GertG !

Helaas denk ik dat zolang er hier zijn die klagen 'dat hun ultra goedkope wipje in Duitsland een tientje duurder is geworden' er ook zijn die in het kader van 'op de kleintjes letten' -dat testen ook maar achterwege laten.

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Ik sta onder behandeling van het tropisch instituut en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Ik had gevraagd om prep en daar hoort een checkup bij. Ik vroeg of mijn bezoek anoniem kon blijven maar dat werd me afgeraden omdat het beter is dat de huisarts weet wat je slikt voor het geval hij iets wil voorschrijven wat niet samen met prep kan. Fuck it. Heb toch niks te verliezen al zou die het in de krant zetten maar het kan dus wel. Volkomen anoniem. Blij dat ik de stap genomen heb want ik ben een stuk geruster nu. Jammer dat ik zolang gewacht heb.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het tropisch instituut is een voordeel voor de Belgische bare liefhebbers.
De Nederlander is daar overigens ook welkom.
Volledig anoniem indien gewenst.

GeileBeer1334

Snuffelaar
8 jun 2024
4
3
Ik ben laatst bij Karina in Nijmegen geweest en tegen alle signalen (haar snotneus en cokegebruik) en beter weten in alsnog bare geneukt. Ze gaf aan dat ze heel selectief was met wie ze bare neukte en vaak mensen afwees. Verder gaf ze aan dat ze aan de prep zat, dus dat stelde me weer ietwat gerust. Vervolgens 2 dagen later brandend gevoel tijdens plassen en dag erna kreeg ik een druiper. Spoedtest bij een kliniek laten doen en testte positief op gonorroe. Enkele dagen erna ceftriaxon injectie gehad en een week later gelukkig van de symptomen af, alhoewel ik me nu, 2 weken later wel wat grieperig begin te voelen. Hopelijk heb ik er geen hiv bij opgelopen, want dat zou echt zuur zijn. Laatste keer bare was ruim een half jaar terug, dus kan niet anders dan dat het van haar kwam. Toen ik haar op de hoogte stelde hiervan zei ze dat ze zich zou laten testen de volgende dag. Volgens haar kwam ze schoon uit de test, als ik haar moet geloven. Ik hou mijn vingers gekruist dat ik er met alleen gonnoroe goedkoop vanaf ben gekomen. Het is enige tijd goed gegaan maar nu is het voor mij klaar met bare, is m'n gezondheid 't niet waard. En de mensen die bare blijven doen, laat je regelmatig testen, ookal ervaar je geen symptomen en stay safe!

GeileBeer1334

Snuffelaar
8 jun 2024
4
3
@Cerato, spot on. Riamok schrijft geen recensies en komt hier om over soa's te praten.

Er is geen een huisarts die jouw gegevens deelt met wie dan ook dus al die mensen die ook maar iets suggereren over je huisarts zeveren teveel.

Gewoon testen mensen en ik heb nog nooit €400 betaald voor welke test dan ook houdt nou op met die onzin mensen zijn allemaal onwaarheden
Ik heb 225euro voor een gonnoroe + chlamydia sneltest betaald en 95 voor een ceftriaxon injectie. Als je een uitgebreidere test zou nemen zou het idd op 350+ kunnen uitkomen. De vraag of dat het 't waard is verschilt per persoon. Als ik klachten heb maak ik me liever geld afhandig dan onomkeerbare schade door de aandoening. Ieder zo zijn eigen prio's.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Misschien kunnen we onze expert Janus hier vragen wat we moeten doen:

Stel Janus: De dokter deelt mij mee dat de door mij opgelopen 'druiper' de resistente variant is, die maar niet wil genezen.
Het goede nieuws is, dat de pijn met plassen minder wordt en went.

Vraag aan Janus: Kan ik als ik gewend ben aan de pijn bij het plassen, gewoon weer lekker overal bare mijn piemel naar binnen werken, of doe ik er beter aan mijn medemens dit niet aan te doen?

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
ach,allemaal bangmakerij...En als het 40% is,staat er natuurlijk weer niet bij wat het immigratie aandeel hier van is,
wsch. 39%.
Tuurlijk bangmakerij.. hoezo struisvogel?
Het is een melding dat gonorroe snel resistent wordt voor de geneesmiddelen. En gonorroe is niet zonder schade als je het hebt.
Buiten het feit dat het gedrag wat ik lees, bangmakerij, veel groenten eten, gonorroe laten wennen.. en doorneuken.. mij wel somber stemt. Dat sommige hobbyisten hier zelf zo mee omgaan is één .. maar zonder nadenken dus ook andere mee opzadelen.. is best schokkend. Hoe "veilig" houden we het wereldje dan? En ben ik dan de enigste die deze personen die er zo mee omgaan kwalificeer als gevaar?
Maar goed dat is mijn gedachte.. ik neem ook risico, maar laat mij wel behandelen op moment ik wat heb, controleer geregeld en meld aan iedereen.. ter preventie van besmetten van anderen, maar ik begrijp dat mijn moraal daarin niet standaard bij de rest is….

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Gewoon blijven ontkennen, groentjes eten en DVP's blijven neuken die zogenaamd geen symptomen hebben laat staan positief getest zijn op een van de vele SOA's.

Er is al zeker tien jaar gebrek aan nieuwe antibiotica die nu heersende resistentie wel kan bestrijden.
Dat betreft niet alleen de nu opduikende resistentie voor gonorroe maar ook de steeds vaker heersende MRSA bacterie in ziekenhuizen.

De farmaceutische industrie doet er geen moeite meer voor omdat er te weinig aan valt te verdienen.
Het wachten is op een nieuwe golf resistente bacterieën die de ontwikkeling van nieuwe antibiotica wel lonend maakt.

Daar komt het Nederlandse probleem nog bij die het inkopen van antibiotica bij één door de verzekeraars aangewezen leverancier dwingend voorschrijft. Valt die leverancier weg door gebrek aan grondstoffen of gewoon omdat de importeur stopt met de import dan is heel Nederland de pineut.

Het aanmelden van medicatie voor verkoop in Nederland kost de importeur 1500 euro per middel.
Wordt het middel vervolgens aan Nederlandse apotheken geleverd dan komt daar per jaar per medicament nog eens 10.000 euro bij.

Fabrikanten en importeurs verdienen veel geld aan middelen die uit China en India afkomstig zijn.
Bedenk wel dat ook voor medicatie waar nauwelijks aan verdiend wordt ook veel kosten gemaakt moeten worden.

Op dit moment zetten apotheken alle zeilen bij om voor 15% van de patiënten in het buitenland medicatie te vinden die in Nederland niet meer geleverd wordt door importeurs.
Dat betreft op dit moment ruim 2000 verschillende middelen.

Mijn verontschuldiging voor deze bijdrage die de keerzijde van het onbekommerd beoefenen van onze liefhebberij belicht. Kop in het zand steken en andere struisvogel varianten zijn niet langer vol te houden.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
het onbekommerd beoefenen van onze liefhebberij belicht.
De natuur kent neuken als een middel voor de voortplanting, dus nzc is zeker niet fout, ook al ben je niet van plan om je voort te planten. Daar zijn gelukkig tegenwoordig genoeg anticoncptiemiddelen tegen. Maar dat 'onbekommerd' nzc is volgens mij gewoon het roekeloze van mannen die niet nadenken en die gewoon alles zouden neuken waar een gat in zit. Marginaal of niet, verzorgd of onverzorgd, als het maar zonder condoom mag. Ik neuk wat close vriendinnen zc, en bij betaalde contacten neuk ik zowel mc als zc. Bv liever een leuke knappe jonge griet die het enkel mc doet, dan een mottige ouwe doos waar ik een pilleke zou moeten voor pakken om een stijve te kunnen krijgen, maar waar het dan wel zc mag. :) Als ik soms zie waar ze hier overal op kruipen omdat het bare mag, pfff, dat is mij het geld niet waard en ook het risico niet.
Beetje uw ogen open trekken voor ge broek uit doet. Dan blijft er nog altijd een risico, dat weet iedereen, maar het is wel kleiner als bij onbekommerd nzc, zoals het hier genoemd wordt.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
je mag alles vragen,edje kadetje
En vervelend voor je dat die ontsteking niet over gaat,dus even wachten tot je geen klachten meer hebt en dan schuif je hem er weer lekker in

en michel,een veilige wereld is een wens beeld.,geen realiteit.

Terug
Naar boven