Sofie en Dacada Spermastudio Duren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik denk dat je Sofie zeker wel zal kennen van de Sperma Games. Daar heb ik haar al een aantal keer gezien. Heel leuke dame

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hey hallo Jan,

In Wulfrath lopen veel dames, wie denk jij dat deze Sofie dan is ??

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Sofie is een knappe, slanke dame die er altijd aanwezig is samen met haar man.
Erg vriendelijke mensen en bovendien een zeer geile dame.

Hoe ziet ze er uit?

Vrij groot, slank, tattoo op haar been als ik me niet vergis. Maar vooral... Bloedgeil

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Jan,

Ik denk dat ik inderdaad wel weet wie Sofie is, haar man is er in Wulfrath ook altijd bij en neukt ongeremd mee.

Vriendelijk bedankt.

pwejde1

Snuffelaar
17 jun 2018
13
3
Ik denk dat ik wel ga. Betreft dit zelfde principe als spermastudio? Dan is het echt 2x 45 min namelijk.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou officieel mag je alleen meedoen als je met rijbewijs en paspoort kunt legitimeren

Polo

Snuffelaar
20 jul 2019
10
1
Hallo, ik was vandaag op het feest. Helas maar 16 mannen sein anwesen. Er werden effectief 2x45 minuten geschoten, persoonlijk zag ik niemand die de pauze niet nodig had. Wat de meisjes betreft, ze zien er allemaal goed uit, hoewel ik Sophie de mooiste vind. Sophie en Dacada zijn ook degenen die de meeste lol hadden. Dacada verraste me, ondanks haar professionaliteit kwam ze super natuurlijk over. Het zou niet zo leuk zijn zonder hun animatie/entertainment. Dacada en Sophie zijn ook echt geil op Sperma. Amy en Claire hoeven het niet te hebben, maar ze houden van overtollige mannen. Amy is nog best verlegen, maar ze geniet er ook van. Clair is niet mijn type, maar ze heeft lange benen en komt et beste klar.

Gangbanglover74

Snuffelaar
30 mrt 2023
17
14
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Hi @pietwies123 , kun jij hier iets over zeggen?

Laatst bewerkt door een moderator:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Mijn ervaring is dat ze steeds doorgaan tot de mannen afzwakken en later weer vers opnieuw te starten.
Iedereen komt aan zijn trekken

Alex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven