Sokate terug?

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Idd terug precies, maar wel maar voor korte periode zie ik. Van 12 tot 18 juli. Ik ben die periode met vakantie, dus het zal me helaas niet lukken.

Hopelijk krijgt ze de smaak terug te pakken, want SoKate was jàààààren geleden mijn allereerste ervaring met een trans. En die ervaring was top... :love:

Voor de liefhebbers die deze periode niet met vakantie zijn: laat deze kans niet liggen!

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Voor mij wat overschatte trans net als Pia bv. Als ik dit zo lees mag je dus blij zijn dat je je geld bij haar mag uitgeven...

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik heb ze gecontacteerd via de mail van Redlights. Een hele waslijst vragen. En een foto vragen waar je heel herkenbaar op staat. En dan nog weer een heleboel vragen. En dan concludeert madam dat zij waarschijnlijk niet "juist" is voor mij.

Uiteindelijk geen idee of ze het nu echt was. Of dat het een gewiekste oplichter was...

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Als ik het me goed herinner stelde ze bij mij ook wel wat vragen, maar ik heb dat toen niet als storend ervaren. Hoe ze nu is weet ik natuurlijk niet, ik kan enkel spreken over mijn ervaring van destijds met haar.

Terug
Naar boven