Sommige heren…..zijn precies ouwe wijven

Keesje

Snuffelaar
20 jul 2019
19
19
Dit bericht is gerapporteerd.
Een paar dingen moeten me toch even van het hart. Als ik de schrijverij lees van sommige heren, dan overweeg ik soms om dit forum voortaan maar helemaal te mijden.

Wat een slap geouwehoer…… dan vraag ik me oprecht af of sommige heren niets beters te doen hebben dan onzin te verkondigen of hun eigen frustraties bot te vieren op nzc, door bepaalde dames af te branden.

Een klein voorbeeld. Van Greetje uit Putte (of eigenlijk Stabroek), ken ik toevallig de exacte leeftijd, namelijk 55. Zij heeft mij ooit haar (echte) leeftijd verteld, toen ik haar rond haar verjaardag bezocht (ik kreeg toen zelfs koffie met gebak aangeboden). Toen zei ze me dat ze in "the summer of '69" is geboren…. En liet me voor de grap haar ID-kaart zien, die ze toevallig net had verlengd, en opgehaald bij het gemeentehuis.

Volgens sommige heren zou ze 60-plus zijn….. Heren, Greet is 55! Dus stop het gefilosofeer hierover! Dat hadden jullie haar ook zelf kunnen vragen. Talk to the head…..

ik heb trouwens wel eens iemand bij haar naar buiten zien komen, die nu ook zelf niet bepaald het evenbeeld was van George Clooney…..
We worden allemaal ouder, laten we eerlijk zijn! Als je een rijpere dame bezoekt, dan weet je nu eenmaal dat dat anders is dan een meid van 20 of 25. En anders moet je dáárheen gaan! Punt aan de lijn. De markt is groot genoeg, immers!

Persoonlijk verkies ik rijpere dames, want die hebben meer (levens)ervaring, en die doen niet zo moeilijk. Sommige jongere dames zijn plaatjes om te zien, maar je mag nergens aan komen…. Wat heb je daar dan aan? Niets!

Bij een rijke dame weet je nu eenmaal dat zo'n dame wat sporen van het leven vertoont. Et alors? Nou en? Worden we niet allemaal ouder?

Wat Greet betreft, kan ik zeggen dat ze me altijd gastvrij ontvangt, eerlijk en oprecht is en ook biedt wat ze zegt. Alles wat staat aangegeven kan ook daadwerkelijk bij haar, en hoe! Daar kan menig jongere dame nog een puntje aan zuigen. Over zuigen gesproken…. Halleluja, wat pijpt die heerlijk! En voor iemand die 5 kinderen heeft gebaard, vind ik dat ze zeker nog een behoorlijk goed figuur heeft.

Zo lees ik ook over andere dames soms allerlei roddels of zelfs klinkklare leugens.

Als je iets wilt weten, vraag het de dame zelf. En als iets voor verbetering vatbaar is, zeg het ter plekke tegen de dame zelf, en ga niet achteraf zitten mekkeren op een forum als dit!

Als in een restaurant je biefstuk niet goed genoeg doorbakken is, meld je dat toch ook ter plekke? Dan kan de kok er nog iets aan verbeteren! Dan ga je toch ook niet pas achteraf zitten klagen op een recensiesite?! Awel, bij de meisjes van plezier vind ik dat hetzelfde geldt. En eigenlijk ben ik van mening dat moderators veel strenger zouden moeten optreden tegen bepaalde "vuilspuiterij".

Greet doet het prima. Dit geldt ook voor haar andere rijpe collega's. Een beetje meer respect mag er zijn!

Sommige heren kunnen niets anders dan zagen, klagen, roddelen en zeiken.

Dat is spijtig. Soms is jaloezie een naar beestje. Heren die hun zaakjes zelf ook goed op orde hebben, halen anderen niet naar beneden. Van bovengenoemde dame uit Stabroek weet ik dat ze een aantal heeft; ongetwijfeld doet zij goede zaken, en dat gun ik haar en haar andere collega's ook van harte. Onderschat het niet! Deze dames werken hard en maken soms lange uren.

Ik las laatst van een restaurant de keus: "Is het goed? Vertel het door! Is het voor verbetering vatbaar? Vertel het ONS!" Daar kan ik me nu eens geheel in vinden.

Als het bij een DVP wat frisjes is in de kamer of ze pijpt te ruw naar jouw zin, geef het dan ter plekke aan! Dan kan zij haar gedrag bijstellen, de verwarming hoger zetten of haar dienst verbeteren. Maar ga niet iemand afbranden op een forum als dit….. stijlloos vind ik dat, ten aanzien van iemand met wie je nota bene de lakens hebt gedeeld. Het zegt meer over het "niveau" van bepaalde heren (of liever gezegd: het gebrek daaraan), dan over de desbetreffende dame.

Ik ga mijn ronde lopen, en beëindig deze "preek", die recht uit mijn hart komt.

Amen!

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik hou gewoon van jonger en dan bedoel ik zo rond 22 tot 30 max 35 als ze er heel goed uit ziet alles daarboven is voor mij een no go en dat blijft het ook
Sorry maar ouwe vrouwen kan ik plenty krijgen, jonge trouwens ook wel maar ik vind het gewoon totaal niet aantrekkelijk, en dan zal ik mijn geld er ook nog aan uitgeven, nee sorry ben nogal visueel ingesteld, en als ik dat dan allemaal zo zie hangen, nee dank u
Ik ga toch ook niet bij de groenteboer fruit halen wat net tegen de houdbaarheidsdatum aan zit
Nee geef mij maar jong en fris, ik kom ook niet snel klaar, ik neuk rustig een uurtje of 2 of 3 achter elkaar
Die jonkies houden dat wel bij, dat kan ik me bij die ouwe meuk niet voorstellen
Kom ook bij dat ik vaak trio's doe met mijn vriendin ben zelf 54 en zij is 28 en ze heeft het ook niet zo op oude vrouwen
En nog iets bij oude vrouwen komt dat karakter vaak naar buiten dat zie je dan in het gezicht zo
Nee voor mij totaal niet aantrekkeljk
En dan nog zo'n kort pittig kapsel 🤮🤮🤮

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach, een beetje wat uitweiden kan geen kwaad toch?
Het is best gerelateerd aan het onderwerp.
En in andere topics wordt ook genoeg geplaatst wat er niet zou horen.
(maar soms best interessant of enigszins gerelateerd is)
Als het je stoort kan je het melden en dan wordt het verwijderd als moderator
dat nodig acht.
Ik zie er niet zoveel verkeerds aan, maar ook dat is maar één mening natuurlijk.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dus volgens Keesje mogen we geen negatieve recensies meer plaatsen over de dames en moet je het ter plekke oplossen.
De ervaring leert dat sommige meiden er niets van aantrekken als je meldt wat je niet wel of niet fijn vindt.
Dan is het toch mooi dat er een forum zoals dit is om dit kenbaar te maken aan onze medewandelaars.

Ik heb weleens (positieve) recensies van mij weg laten halen over dames als ik in de gaten had dat ik er niet meer achter stond of als een dame lastig werd. En dan laat ik ze echt niet profiteren van mijn verhalen.

Maar goed, ook dit is maar één mening.

Groet,
LD😃

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
691
Ik denk dat je het heel simpel kunt houden: als iets niet naar verwachting of naar wens is, en de dame staat er voor open om je daarin tegemoet te komen, dan zou een negatieve recensie niet terecht zijn. De meeste dames kunnen waarschijnlijk geen gedachten lezen, dus zeg het gewoon ter plekke als iets je niet bevalt en geef hun de kans om het meteen op te lossen. Eventueel plaats je een recensie waarin je aangeeft dat de dame in kwestie bereid is naar je te luisteren, zodat andere leden dat ook weten. Als de dame niet voor open staat voor je op- of aanmerkingen, dan plaats je een recensie met de ervaring die voor jou negatief was. Dit geldt eigenlijk voor alles waar je een review voor kunt plaatsen online.... Geef een dienstverlener of bedrijf gewoon de kans om iets op te lossen, voordat je iets negatiefs online gaat zetten! Ook zij zijn maar gewoon mensen en niemand is perfect!

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Los van Greetje is dat wel juist. Zeker het eindeloos gezeur over prijzen.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Ik geef bovenstaande deels gelijk.
Als je het met de dame kan oplossen gewoon doen.

Maar tja kom je aan de deur en lijkt de dame er in de verste verte niet op.
Dan kan dat hier best gedeeld worden.

Positieve negatieve reviews het hoort er een beetje bij.

Als je in het werk zit en je bent "populair" dan gaat er over je geschreven worden.

Je gaat klanten hebben die echt niet goed snik zijn.
Als je die daarna "hard" afwijst voor een 2e keer kan er zomaar een negatieve review of erger voorkomen.

Is dat je fout als dame?
Nee maar we leven in een wereld vol met idioten en forum helden daar ben je tegen bestand of niet.

Klinkt heel lullig maar het is wat het is.

En ja sommige mannen gaan heeel erg ver als ze worden afgewezen of een dame niet wil afspreken.

Zijn er ook genoeg die zeggen alleen nederlandse mannen.
Tja, dat is een keus die een dame maakt.
Haar leven haar lichaam.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Volgens mij is dit een forum. En op een forum mag je je zegje doen hetzij positief of negatief. Persoonlijk vind ik Greetje er totaal niet uit zien. Totaal geen uitstraling en vind haar totaal niets vrouwelijke hebben en wat het afmaakt die dikke wenkbrauwen. Zulke vrouwen neuk ik gratis en hoef er gelukkig niet voor te betalen. En dat mag ik voor de rest hier delen. De echte zeikerds vind ik dan de mannen die bij Greetje komen en dan helemaal pissig worden omdat je het waagt over hun Greetje te schrijven😤🤔😢. Tig boze en gefrustreerde berichten lees je dan.. Kijk en dat vind ik zielige zeikerds. Ik val zelf ook op oudere vrouwen en heb er nu met eentje contact die op sexjobs adverteert en die ik gratis neuk. 58 jaar en alweer over een paar maanden 59. Maar als je ziet wat voor mooi verzorgde vrouw het is. Voor haar leeftijd trekt ze veel bekijks op de sportschool jong of oud! En zoals ik er over denk je hoeft niet de knapste te zijn maar een beetje verzorgd eruit zien met een beetje make up en je haar gedaan/ verzorgd mag ook wel, want je zet je zelf immers in etalage te huur. Ga je naar een dvp omdat je alleen je lul(letje) zonder condoom er in mag stoppen en maakt het je geen ene mallemoer uit hoe iemand eruit ziet? Als ik een beetje door dit forum spit denk ik van veel mannen dat het ze niet uit maakt waar ze die pik erin stoppen, als het maar zonder rubber is. En ja dan moet je inderdaad niet raar opkijken als je dan negatieve reacties krijgt. En dit is een forum en ik vind dat dit op een forum mag. Dus dat

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
https://www.nzcforum.com/threads/contact-een-dvp.18580/#post-241779

Hier heb ik een foto geplaatst van een echt lekkere mooie milf. Over een paar maanden wordt deze 59 en dan zie je gewoon wat een groot verschil met andere oudere vrouwen waar hierover gesproken wordt en waar iedereen trots over schrijft. Check die heerlijke kont, mooi haar en een mooi lichaam. Iets aan de volle kant, maar daar houd ik juist van.

Bijlagen

• Screenshot_20250124_052838_Photos.jpg
    Screenshot_20250124_052838_Photos.jpg
    486,8 KB · Weergaven: 126

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Zeker.. en dan hele trotse verhalen over Greetje schrijven hoe ze haar hebben geneukt 😄 en bla bla. Nou geef mij maar dit blondje. Ze is zo geil als boter en zit de hele dag aan je pik. Zonder overdrijven!! Wil het liefst meerdere keren geneukt worden

Terug
Naar boven