Sonja (vh Denise) - (Bare GB) 02-08-'18 Den Haag

A

Anonymous

Guest
Bij nader inzien heb ik ook al eens eerder gereageerd en nooit iets gehoord...
Maar donderdag staat Rucphen ook op het menu dus dat komt wel goed :)

A

Anonymous

Guest
Ik heb me nogmaals aangemeld. Zelfde als een tijdje terug, geen reactie.
Google het telefoonnummer maar, lijkt fake. Open lijn zonder reactie als je belt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Ik heb in eerste instantie gereageerd via de mail maar geen reactie. Toen maar via what's app geprobeerd en zowaar reactie toen ik vroeg wat een flexibele bijdrage inhield. Ik kreeg als antwoord: kan 1 euro zijn of 100...up to you. .Voor mij fun. Ik zei dat ik mij wilde aanmelden en het volgende bericht was of ik ervaring heb met gb?
Toen ik echter vroeg of het ook echt door zal gaan en wanneer het adres bekend wordt gemaakt kreeg ik geen respons meer.

A

Anonymous

Guest
Deze adv is fake! voorheen ook gereageerd, zelfs via whatsapp. achteraf allemaal te mooi om waar te zijn, en dat is ook echt zo.

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Dikke nep. Toen nog met andere advertentie en foto maar ooit erin getrapt en naar een adres gestuurd van willekeurige mensen. Daar werd wel 10 mannen naar toe gestuurd, mensen dus overlast bezorgd en die waren woedend.

A

Anonymous

Guest
Ik heb over deze adverteerder een klacht ingediend. Advertentie is vandaag na onderzoek van sj verwijderd.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Allemaal bedankt voor de post mbt sexjobs advertentie nummer 6004078.
Deze is actief voor een gb op d.d. 07-01-2020 van 20:00 tot 24:00. Identiek is de flexibile bijdrage maar de naam van de dame heet nu Sonja en de tel nr is aangepast: 06 19790602. Foto is net anders. Dit nummer heb ik gecheckt op wieheeftgebeld.nl > geen meldingen, 3x opgezocht. Het oude nr heeft dezelfde resultaat. Dus de aanname die hier eerder genoemd is dat de houder van tel nrs van Denise/Sonja een fotoverzamelaar is heel plausibel.

Afb naam en nummer:

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik heb me aangemeld voor de barebang nav de laatste advertentie, maar heb op mijn aanmelding via e-mail nimmer een reactie ontvangen. Ik betwijfel of het een pic verzamelaar is.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
In de jaren ben ik een paar keer er ingestapt.
Ze vragen altijd alleen je nummer.
En vervolgens hoor je niets meer.
Op CG heb je nog wel eens de kans om een gesprek te hebben met ze maar zo dra je negatief word oid dan word je gewoon genegeerd

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik deed het via de app. Same story dus beerput waardig. Adv staat nog steeds online en eigenlijk is flex bijdrage van 1 tot 100 euro voor 4 uur erg ongeloofwaardig :geek:

Terug
Naar boven