Sophie /Nathalie Arnhem

kevin14

Snuffelaar
15 dec 2020
6
2
Ja leek me ook, alleen ben al eens vaker voor niets naar Arnhem gereden (Nicky Arnhem) en toen ik er was geen enkele reactie meer... Zodoende heb ik liever eerst wat info vooraf 🙄

wilkyway

Toogplakker
21 jan 2025
39
9
Ik heb haar benaderd en gevraagd wat een halfuur met intiem zonder kost. Ik vermoed dat ze een gouden poes heeft. Ze vraagt er €230,- voor. Dat is mij teveel!

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Heb ook contact met haar gehad, ging best soepel alleen is Arnhem niet in de buurt om er heen maar ben soms wel in de buurt daarom dus alvast even contact gezocht. Wat is het vreemde aan haar advertentie vind en in combinatie met wat ze geappt heeft is dat alle extra's vrij vaak een compleet andere prijs hebben. Zo appte ze mij met +70 voor fisting, gisteren stond er +40 en vandaag zijn er geen extra kosten. Zelfde geldt voor nzc, de ene keer staat er +50 dan weer +60 of zelfs +80. Gezien hetgeen er op GR over haar geschreven staat (junkie) is het maar wat er in haar op komt (of nodig heeft) en wat de gek er voor geeft. In ieder geval in de app met mij was een half uur nzc 120.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Standaard uur is 170 en +nzc +80. Heb haar een poos geleden geappt voor nzc + fisten, ook voor fisten was +70. Had ook gevraagd voor sloppy seconds, kon ook alleen daarvan had ze geen meerprijd genoemd, als die er zou zijn. Al met al nog niet geweest want voor alles extra nogal huiverig wat de kosten zouden worden. Nu adverteert ze met 350 All incl

Voor fist ervaring zie:
https://www.girlsreview.nl/threads/fisting.5013/post-1283373

Terug
Naar boven