SpermaGames - Freilingen

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was leuk in Freilingen, op de middag ongeveer 50 man aanwezig. Sexy Susi bracht de sfeer erin. Mijn vrouwtje is lekker geneukt en volgespoten door heel veel mannen en ze heeft ook weer wat met Susi kunnen spelen, en ik ook. Een fijne namiddag, zeker voor herhaling vatbaar.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was deze maand maar triest in Freilingen. De helft van het aantal mannen van vorige keer (voor ons belangrijk, want het vrouwtje wordt graag in veelvoud geneukt en volgespoten) en helemaal geen erotische sfeer, vonden wij toch.

Om 16u20 was bijna iedereen al weg en begonnen ze de boel al op te ruimen.

Mijn vrouwtje moest deze keer tevreden zijn met slechts 15 zaadlozingen in haar kutje en 2 in haar mondje.

Dus nu twijfelen we of we 30/7 naar Wülfrath zullen gaan...

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Velvet Thunder,
ik stond op het punt te vertrekken maar door kleine probleempjes op de werkvloer toch maar afgezien,
en ja dat is vaker met vakantie tijd dan kan het wel eens tegen vallen ja.

jammer, tot maandag in Maaseik

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Kan gebeuren, idd...

Deze maand komen wij niet naar EN-events. Veel plezier daar!

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Ik ben een paar maanden geleden lid geworden van het forum. Dus in de geest van delen, dacht ik dat dit oude verslag (minder dan 12 maanden oud) nuttig zou zijn voor de gemeenschap, vooral omdat er vragen worden gesteld over de feesten in de zomer. Nou, dat is mijn ervaring van vorig jaar in augustus.

SpermaGames Freilingen - 7 augustus 2023

AANKOMST

Neem 's ochtends vroeg de weg naar de Auhof Swingerclub in Kenzingen. Eenmaal van de snelweg af, gaat de weg door het dorp, daarna nog 5/10 km door het bos. Ik kwam vroeg aan rond 10.15 uur. Er stonden al verschillende auto's geparkeerd en mensen stonden in de rij voor de deur. De club heeft een parkeerplaats vlak voor de ingang en een tweede aan de overkant van de weg. Beide parkeerterreinen zullen vandaag vol zijn!
De poort gaat op de aangekondigde tijd open, namelijk om 10.30 uur. We betalen en krijgen de sleutel van het kluisje. Dan de trap af voor de test. De rij duurt ongeveer een kwartier, want vrouwen en stellen krijgen voorrang. Dat is heel normaal. Als de test is gedaan, gaan we naar de locker om ons aan te kleden. Terug voor de tests voor de uitslag, om het polsbandje en de sleutel van de garderobe te krijgen (het is goed om die niet te verliezen). Let op: je moet slippers of schoenen dragen in de club en ze verstrekken geen slippers omdat het geen FKK-club is, maar eigenlijk een parenclub. Advies: neem je slippers mee.
Gewapend met mijn bandje om mijn pols ging ik op pad om het terrein te verkennen.

HET PAND
De kleedkamers bevinden zich in de kelder, net als de douches. De douches zijn groot en mooi. Er zijn ook goed verlichte speelplekken in de buurt: een gynaecologische stoel, een kruis en een groot rond bed. Deze ruimtes zullen overdag weinig gebruikt worden.
Op de begane grond is het grootste deel van de club: een bargedeelte aan de linkerkant met tafels en banken. Aan de rechterkant bevinden zich de speelruimtes en de toegang tot het terras. De speelruimtes: een groot rechthoekig bed met gemiddelde verlichting, een kleine ruimte met kussens en uitstekende verlichting, een donkere ruimte met kijkgaatjes, een groot rond hoog bed met goede verlichting omringd door een scherm met kijkgaatjes, een andere donkere ruimte met een scherm (een ruimte die vrij snel gesloten zal worden vanwege technische problemen? Twee kleine nissen. Er is een enorm terras met een stuk of vier buitenspellen en tafels om te eten en te roken. Er is ook een klein binnenzwembad.

DE GASTEN
Sexy Susi, Nora, Claire (onbekend), Kizzy (onbekend), verschillende Duitse stellen, minstens twee Franse stellen.
Veel mannen aanwezig (de twee parkeergarages waren afgeladen): vooral Duitsers, maar ook Fransen, Zwitsers, Australiërs, enz.
Ondanks de hoge dichtheid hadden alle deelnemers een goede houding, waren ze beleefd en namen ze op een intelligente manier deel aan onze activiteit. Afgezien van een paar uitzonderingen die voor iedereen hurken en rondsluipen, blijft dit een zeer kleine minderheid (een paar eenheden) die helemaal niets afdoet aan de algemene sfeer.

DE PARTIJ
Sexy Susi stort zich om 11 uur precies op de grote centrale matras. Na een paar minuten zakt het bed in elkaar. Wissel naar de (kleine) goed verlichte kamer met matrassen. Ze krijgt al snel gezelschap van Nora. Susi stopt na een uur. Nora blijft tot 12:45, om dan door Susi gestopt te worden voor de show van 13:00. Een onbekend meisje (waarschijnlijk Claire of Krizzy) ligt op het queensize bed: de mannen laden snel de een na de ander uit. Er stroomt een ware rivier tussen haar benen.
Een korte pauze voor de lesbische show van Susi en Nora. Rond 13.30 uur terug in dezelfde kamer voor een sessie van een goed uur. De twee meisjes hebben veel plezier met de lichaamssappen die ze gulzig uitwisselen. Een Frans koppel komt de kamer binnen en de vrouw wordt genomen door haar man terwijl hij met Susi speelt. Cut naar de show. De Franse vrouw pijpt vervolgens op de grote matras en wordt dan (beschermd) genomen door een reeks kerels, aangemoedigd door haar vriend. Uitstekend. Een andere zeer jonge Franse vrouw met een prachtig lichaam en een bril kwam binnen voor een flink aantal partners (beschermd): ze werd overspoeld door mannen.
Toen was het weer weg voor een rondje van 15.30 uur tot ongeveer 16.30 uur, toen ik wegging. 30 uur, toen ik wegging.
Natuurlijk waren er hier en daar activiteiten met de koppels. Buiten werden bijvoorbeeld twee vrouwen elk door een dozijn mannen gangbanged: een zeer sappige show.

MIJN HOOGTEPUNTEN
Nora natuurlijk. Wat een vrouw. Knap, een echte player met een geweldige instelling. Onvermoeibaar ook. Ze neemt mijn drie releases van de dag met smaak in ontvangst.
Sexy Susi: verrast door haar zeer goed bewaarde lichaamsbouw, maar ze praat veel te veel voor mij.
Het onbekende meisje (waarschijnlijk Claire of Krizzy) op het grote bed: de rivier tussen haar benen was fantastisch.

CONCLUSIE
Veel mensen. Dat stoort me niet zo erg als de houding van de deelnemers goed is, wat het geval was (het stoort me meer als er te weinig deelnemers zijn). De locatie was geweldig, maar het ontbrak aan een grotere, goed verlichte ruimte. Vooral omdat Susi en Nora samen wilden zijn, tot onze grote vreugde.
Een leuk feest. Omdat ik maar één of twee van deze feestjes per jaar heb kunnen bijwonen, denk ik dat mijn verwachtingen lager zijn dan die van sommige van de meer ervaren leden hier. Vooral omdat dit mijn eerste post-COVID spel is.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dinsdag 10/12 zijn wij weer present in Freilingen voor de bare gangbang!

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het feestje was heel wat minder deze keer.

Heel weinig volk, ik telde in totaal een 25-tal mannen, waarvan 22 tegelijk aanwezig, en behalve wij 2 ook 2 andere koppels. Aangekondigde Sofie was niet aanwezig, Dacada en Mia wel.

Mijn vrouwtje heeft wel 16 neukbeurten gehad, wat gezien het lage aantal heren en het relatief hoge aantal dames niet slecht was, maar ze bleef wel op haar zaadhonger zitten.

Ik denk dat het met de tijd van het jaar te maken heeft; december is nu éénmaal een dure maand. Hierop gelet hebben we dan ook maar ons plan om later in de maand naar Mörfelden te gaan, geschrapt. Enkel nog in de planning: Elle Naturelle/De Pinte op 26 en 31 december.

Misschien ook nog eens langsgaan in Eroxx op een zondag.

Terug
Naar boven