Spermagames - Rheinbach

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, dinsdag eens afzakken naar Rheinbach!! Hopelijk leuke koppels! In ieder geval werden reeds aangekondigd: skinny Claire, spermarie en een dame die ik nog niet ken. Bare Plezier verzekerd!!

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Peter, ik zou het top vinden als je een uitgebreid verslag zou willen tikken. Hoe is de ontvangst, lokkers, handdoeken, douche ruimte etc.. etc... Ik twijfel namelijk of ik Rheinbach wil proberen of nog een keer Wilfrath. Is vanuit Amsterdam toch een stukje rijden.

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
dit is een uitzending van de STER

Rheinbach is een wat rommelige club
Niet veel te eten
Slechte kleedkamers

Aanwezige dames: Dacada, sexy suzi. Linda lush en nog 2 (spermarie en ....)
Verder heb ik ca 3 stellen gezien

Vooral Dacada heb ik in actie gezien in de centrale ruimte
Er waren denk ik ca 60 mannen, af en aan

Heb mezelf uitstekend vermaakt met ***** en ****

Toen kwam ook nog ***** binnen en heb ik haar ook nog een beurt mogen geven

Het zaad vloeide rijkelijk
Vooral Dacada liep echt over van de cream pies

Leuke middag maar zoals ik al zei
Niets nieuws onder de zon

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Ow sorry
Even specifiek op je vragen
-van te voren aanmelden! Anders geen toegang
- ontvangst door organisatie personeel
- daarna testen (sneltest)
- omkleden (Rheinbach kleedkamer is niet heel fijn)
- polsbandje halen van test
En je krijgt je handdoek mee
Deze kun je telkens nieuwe halen indien nodig

Ca iedere 2 uur showtime
Maar dat is meer om niet als prostitutie gezien te worden door de wetgever dan dan het iets voorsteld

Als je vies bent van andermans sperma

Niet gaan

Sperma vloeit overal....

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
The spermagames are ok, but mostly the same old standard milfs and girls since a long time. Too bad they dont import some of the cute young dutch and belgian girls we see advertised for bare gangbangs on afspraakjes and sexjobs and redlights :eek: :cry: :!: :eek: :roll: :twisted:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Afgelopen dinsdag weer in Rheinbach geweest,

Het was een super dag, het valt op dat er steeds meer Nederlanders op af komen er waren dit keer 5 betaalde vrouwen en 6 Nederlandse gastvrouwen aanwezig.een dame is helemaal met haar man uit Den Haag in 3 uur tijd aan gereisd

Gr alex

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Na veel willen en wegen (afstand, kwaliteit,...) uiteindelijk besloten om in 2020 de stap te wagen naar een van de Sperma Games feestjes. Mijn voorkeur gaat daarbij uit naar Rheinbach. Los van de line-up een goede keuze volgens jullie?

A

Anonymous

Guest
Vorig jaar september hier mijn eerste spermagames ervaring opgedaan. De omkleed ruimte is een beetje behelpen idd. Ik was er in het begin van de middag.
Lekker gepijpt door sexy Susi en in haar mondje klaargekomen. Daarna Linda lush geneukt , niet gespoten. Wel leuk haar weer te zien, ken haar van de cumbizz gangbangs die gefilmd worden.

Later een amateur Ginger deed bukkake en kreeg flinke spanking wat geil was om te zien.
Daarna nog een volle dame lekker geneukt en volgespoten.

Al met al was het een leuke en geile ervaring, al had ik er wel iets meer van verwacht of zo. Misschien dat mijn verwachtingen wat te hoog waren. Hopelijk een keer een andere locatie uitproberen met meer amateur stellen!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Eindelijk positief van de spermagames. Ze mogen de deuren weer openen als de "Inzidenz" onder de 35 ligt.

Op 15 juni gaat het dan plaatsvinden in Rheinbach van 11 tot 20. Vanaf 10.30 word je toegelaten.
Linda Lush is aanwezig evenals Jessy C en Sper-marie.
Wel is het deelnemersaantal begrensd dus ik denk dat je niet te laat moet zijn met aanmelden als je zeker wil zijn.

Entree met aanmelding alleen voor personen
- met actuele coronatest (niet ouder dan 48 uur);
- volledig gevaccineerden;
- Genesenen; ik weet niet precies wat dit precies inhoudt
maar denk dat men mensen bedoeld die al positief.
getest zijn op het coronavirus.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Goed nieuws !

Hoop dat Wülfrath ook weer snel in de lucht komt. Heb de 22e m'n 2e spuit !!!

Gr. Kaatje

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste mensen

Genesenen betekent dat je aantoonbaar genesen moet zijn,
Dit in Engels of Duitse taal.

Of niet een simpele sneltest maar een PCR test dit ook weer in de bovengenoemde talen.

Ik vraag me als genesenen in het Nederlands en een vaccinatie ( meer krijg ik er niet word toegelaten een Europa breed toegelaten vaccinatiebewijs hebben we niet.

Alex

coliflor

Snuffelaar
19 nov 2018
22
1
Genesenen: net als in NL volstaat voor hen die van covid genezen zijn ook in Du. 1x prik (bij een vaccin dat in principe uit 2x bestaat, dus Pfizer, Moderna en AstraZeneca). Ook deze gevallen: aantonen met vaccinatiebewijs.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Ingewikkeld. Hoe gaan Duitsers kijken naar een Nederlands of Belgisch bewijs?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Volgens mij gaan de Duitsers gewoon mee met het Europese dingetje wat wij Belgen en Nederlanders ook gaan krijgen, dus dat lost zich vanzelf op.
Of je met het papiertje in Duitsland terecht kunt weet ik niet, op ons papiertje wordt gesproken over "vaccinatie"en dat lijkt erg veel op hetzelfde woord in zo'n beetje iedere West Europese taal (en ook veel Midden en Oost Europese talen) dus je komt Europa wel door met dat papiertje, maar die Duitsers hebben het over een "Impfung" en er zullen vast Duitsers zijn die dan de kluts kwijt raken.

Ohja, vanaf morgen is Duitsland code Geel voor ons

Martiano88

Snuffelaar
2 sep 2020
10
0
Zo streng zullen ze vast niet zijn. Als je een papiertje kan overhandigen waarop je vaccin bewijs staat dan is het geen probleem.
Althans daar ga ik vanuit haha. Maar weet iemand of zich er al een aantal stellen hebben aangemeld?
Want laten we eerlijk zijn zonder stellen is het toch minder.

Terug
Naar boven