Spermagames - Rheinbach

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Douche klopt helemaal, de loodgieter stond niet voor niks voor de deur.
Vrouwen vond ik ook aan de lage kant maar goed er waren ook maar 60 mannen binnen.
In Duitsland is in februari de energie afrekening te betalen.
Ik hoorde dat er heel veel afmeldingen waren.

Alles bijelkaar genomen vond ik het de moeite meer als waard

Gr

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Helaas maakte het neit hebben van kluisjes dat wij lekker dagje uit van hebben gemaakt ipv deelname wij willen onze spullengewoon goed zelf op kunnen bergen. wie weet de 28ste weer.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou Robby
Dat is eigenlijk een beetje onzin je weet dat je in alle clubs een bordje met de tekst ' laat alle waardevolle spullen in je auto'bij de ingang vind.

In Rheinbach en trouwens op alle locaties van SG-Party worden nadat de kluisjes vol zijn je waardevolle spullen apart in een doosje met deksel bewaard, en dat in de ruimte waar ook de testen worden afgenomen.

Deze ruimte is constant door een van de medewerkers bezet.

Op al de jaren heb ik nooit iets anders mogen ervaren.

Gr Alex

HedonistGR

Snuffelaar
30 jan 2023
16
9
Is iemand de laatste tijd naar Rheinbach geweest en kan hij delen of het verbeterd is? Ik dacht erover om er zaterdag heen te gaan, maar ik ben een beetje ontmoedigd door wat ik lees. Zijn er paren van het forum die misschien meedoen?

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Zou een leukere plek zijn dan Wülfrath (volgens aanwezige Duitsers). Maar gezien dat de verhouding helemaal scheef zit, ga ik niet meer naar SG. In Luderland kan je voor 120 EUR ook al je amuseren. (Je hebt dan geen eten maar dit is bij SG ook niet veel soeps.)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

ik vind het bovenstaande bericht niet correct,we hadden ook maximaal 16 meiden op de GB van SG, er zijn altijd met uitzondering va de laatste ronde in Wulfrath 4 betaalde meiden en een aantal en dat verschilt natuurlijk per party.het eten is in wulfrath beter maar in Rheinbach ook niet verkeerd,je komt uiteindelijk voor te neuken en niet voor te eten. waar kun je een hele dag neuken en eten voor 120€.

in Lüderland mag je voor dat geld idd nadat je de entree hebt afgetikt 2x appart op de kamer neuken, mannen dat is toch geen vergelijking.

maar goed, zaterdag is Naomi weer aanwezig en ik ben graag van de Partij.

Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

omdat Wulfrath voorlopig qua locatie geschrabt wordt maak ik kort een nieuwe Topic aan.

met plezier vertel ik nogmaals dat er volgende week dinsdag de 12e weer een Gangbang vanuit Sperma Games georganiseerd gaat worden.

voor wie vanuit het limburgse gaat vertrekken kan me om eventueel mee liften via een prive bericht benaderen.

dan nog een boodschap voor alle lezers, de aangekondigte zie ( https://www.fickpartys.net/sexpartys ) gangbang van 28.11.2024 Cream Party op deze locatie is Fake en gaat dus ook niet door.

dus schrap de 28e uit je agenda

https://www.fickpartys.net/erotikev...81124-mit-ninamiss-loly-lauraxitemarie-skyler

Groet Alex

📯Zur Info für meine Gäste❣️
In "unserer Location" in Rheinbach ist im November ein weiteres HÜ-Event, von einem anderen "Anbieter", inseriert.
Dieses Event dient betrügerisch zur Irreführung der Gäste und findet NICHT STATT!!!
"Kopfschütteln"!🙄
🎊WIR freuen uns schon jetzt, euch am 12.11.24 in Rheinbach begrüssen zu dürfen! 🎊LG: Michi💃🏻

1730747052032.png

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Klopt helemaal,

LauraX staat er ook nog steeds op maar komt vanwege een onderling conflict niet meer naar Creamparty

die Organisatoren hebben herrie onder elkaar.

jammer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
LauraX komt ze ook niet op de Creamparty in Gelsenkirchen op 24 november?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
zonder te veel te willen zeggen,

ik denk het niet, volgens de site van SG gaat het feest van Chream Party op 28/11 in Rheinbach sowieso niet door.

ik kom net thuis uit Cream Party in Siegburg en daar vertellen ze mij dat het wel doorgaat.

het is allemaal een beetje knullig en is dus onder voorbehoud, ik zal als ik morgen in Gelsenkirchen ben nog een keer polsen.

anders wordt het 12 november dan ben ik in Rheinbach en kan ik de eigenaar vragen.

Alex

Ozcar

Toogplakker
21 jul 2022
117
108
Ik ben er nog nooit geweest. En kom maar voor 1 iemand. En dat is Jessy cumbitch. Man die staat al sinds ik haar ken op m'n lijstje. Denk dat zij wel 1 van de smerigste gangbanger is. Jammer dat natalie pearl niet meer aan gangbangen doet. Die had ik ook graag ontmoet. Voor de rest benieuwd welke heerlijke koppels er zullen zijn. Ik kom met m'n slaafje 26 jaar. Niet heel ervaren, maar begint steeds meer op haar gemak te voelen. Aan alle heren die er dan z'n, zorg ervoor dat ze zich op haar gemak voelt door haar te laten weten dat ze dit fantastisch doet

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

de 28e is in Rheinbach geen feestje van Creamparty, ik was gisteren aanwezig op het feestje van SG Party en heb de eigenaar gevraagt.
geen feest van Creamparty.

voor de volgende keer kan ik iedereen aanbevelen op tijd richting Rheinbch te rijden, er waren gisteren om 12.00u geen kluisjes meer vrij er zijn 100 kluisjes en die waren vol. er zijn door de dag meer dan 120 man aanwezig geweest.

het pand is helemaal opgeknapt voldoende eten,handdoeken en prima douches.

kortom een fijne dag gehad

Alex

pertje

Snuffelaar
26 jan 2018
18
5
En benieuwd Laura Xite staat ook op de site van Elle Naturelle voor de 28e. Ze kan veel, maar zichzelf opsplitsen…

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
...

die Organisatoren hebben herrie onder elkaar.

jammer
Zou het kunnen dat de herrie meer tussen de organisatoren en de locatie Rheinbach is dan tussen de organisatoren onderling?

@pietwies123: Heb jij van de eigenaar van SG-Parties vernomen wat zij van Cream-Partys vindt?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Anton

Daar doe ik geen uitspraken over, alles wat ik daarover kan gaan zeggen wordt later weer verdraaid

Gr alex

Terug
Naar boven