Spermagames - Rheinbach

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Dat begrijp ik wel. Ik hoop dat er ruimte genoeg is voor ons allen.

Groetjes, Anton

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Vandaag op deze party geweest, er waren vier dames aangekondigd, waarvan ik er maar drie heb gezien. En laat ik nou juist voor die vierde zijn gekomen. De overige drie dames was er een bijzonder actief.
IMG_3149.png

De tweede dame heeft in de tijd dat ik er was, alleen maar in een bank gezeten in een hoekje en niets gedaan

IMG_3150.png

Ook de derde dame was in de tijd dat ik er was bijzonder passief, deed wel lullige dans show, maar helaas moet ik concluderen dat ik niet hou van strippers onder de cellulitis

IMG_3151.png

Het is best een aantrekkelijke vrouw, maar dan is die ik thuis heb zitten, wellicht wat ouder, maar vele malen aantrekkelijker, en zonder de cellulitis

De eerste dame heb ik een beurtje gegeven, maar die zat zo vol met glijmiddel dat er geen Eemmeer te behalen was.

Na 1 1/2 uur mijn spullen gepakt en naar luderlsnd gereden

Ik denk niet dat ik nog eens terugga naar Rheinbach
Vele leuke momenten beleefd bij sperma Games, maar het aanbod is voor mij op dit moment niet interessant

Ook de bezoeken de dames waren voor mij niet interessant
Ik hoop dat de mensen die de gang bangbezocht hebben het wel naar hun zin hebben gehad. Ik gun het iedereen van harte

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
De dame op de 1e foto ziet er wel een sexbom uit.
Hou wel van grote(fake) borsten en tattoos.
Ook haar outfit is niet verkeerd.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,
Hallo Robbie,

die is weer een echte opmerking van Robbie, wij waren er ook en de dame 'Mia' op de Laatste foto is zeer zeker aanwezig geweest alleen was ze door een een treinstoring pas iets na 13.00u binnen, ze heeft voor de ongelovige onder ons haar kapsel geverft en heeft nu dus een Roze kapsel.

Verder waren er in totaal 9 meiden en gemiddeld 80 mannen aanwezig, dit aantal vind ik persoonlijk prima.

Het was voor mij en vele anderen een super dag.

@ Robbie, je kunt Leverkusen, Duisburg; Ratingen en nog vele ander beroemde Vila's waar uitsluitend meiden uit het oostblok aanwezig zijn die naarmate het percentage drugs in hun lijf met hun lichaam alles zonder condoom en zonder Test toelaten niet vergelijken met een feestje van SG waar gewone huisvrouwen die van sex zich graag door vreemde mannen laten Neuken.

En nee, ik maak geen reclame voor SG maar vertel enkel de feiten.

Bakker

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik lees even terug en weet niet waarom ik hier ter sprake kom want heb onlangs geen opmerking geplaatst?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Robbie,

je hebt helemaal gelijk, ik had je gisteren ook niet in Rheinbach gezien.

het was onze doubledipper die deze onzin over de Gangbang in Rheinbach geschreven heeft.

Sorry kerel.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Velvet Thunder,

Mia was er ook ze was alleen iets later verder was het ook een prima feestje, let op dat je de volgende keer op tijd aanwezig bent er zijn weinig parkeerplaatsen.

het hotel Nord heeft trouwens wel altijd plek, dat is 5 min lopen.

Gr. en tot het volgende feestje.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Hallo Robbie,

je hebt helemaal gelijk, ik had je gisteren ook niet in Rheinbach gezien.

het was onze doubledipper die deze onzin over de Gangbang in Rheinbach geschreven heeft.

Sorry kerel.
beter lezen Pietwies.....

ik zeg dat de 4e dame van de advertentie er niet was. de drie die ik laat zien waren er wel.
overige dames waren er zeker, dat het er 9 waren ontken ik niet maar bevestig ik ook niet omdat ik er maar 6 gezien heb.
de overige dames waren voor mij buitengewoon onaantrekkelijk. ik hou gewoon niet van dikke vrouwen.
welke onzin jij op doelt, heb ik geen idee van.....

had de derde dame geen cellulitis?

LongJohn69

Snuffelaar
3 feb 2025
1
0
Vandaag op deze party geweest, er waren vier dames aangekondigd, waarvan ik er maar drie heb gezien. En laat ik nou juist voor die vierde zijn gekomen. De overige drie dames was er een bijzonder actief.
Bekijk bijlage 20014

De tweede dame heeft in de tijd dat ik er was, alleen maar in een bank gezeten in een hoekje en niets gedaan

Bekijk bijlage 20015

Ook de derde dame was in de tijd dat ik er was bijzonder passief, deed wel lullige dans show, maar helaas moet ik concluderen dat ik niet hou van strippers onder de cellulitis

Bekijk bijlage 20016

Het is best een aantrekkelijke vrouw, maar dan is die ik thuis heb zitten, wellicht wat ouder, maar vele malen aantrekkelijker, en zonder de cellulitis

De eerste dame heb ik een beurtje gegeven, maar die zat zo vol met glijmiddel dat er geen Eemmeer te behalen was.

Na 1 1/2 uur mijn spullen gepakt en naar luderlsnd gereden

Ik denk niet dat ik nog eens terugga naar Rheinbach
Vele leuke momenten beleefd bij sperma Games, maar het aanbod is voor mij op dit moment niet interessant

Ook de bezoeken de dames waren voor mij niet interessant
Ik hoop dat de mensen die de gang bangbezocht hebben het wel naar hun zin hebben gehad. Ik gun het iedereen van harte
Op welk evenement was je? Ik was blij dat ik weer zo'n geweldig feest had meegemaakt. Altijd graag!!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo vrienden,

hier een mededeling van huishuidelijke aard, onze vaste Club in Rheinbach is helaas wederom falliet verklaart persoonlijk vind ik het jammer maar het is niet anders. morgen gaan we naar wat ik net heb kunnen navragen naar een nieuwe locatie op 3,8 km afstand van de club aan de Gutenbergstraat. Ik heb net het internet gekeken en het zijn slechs 6 min rijden vanaf de oude Club.Een geluk bij een ongeluk is dat we de nieuwe locatie bj Venlo erbij hebben.

Tot morgen en hebben jullie vrienden, kennissen uit dit wereldtje dan wordt delen via het dit Forum of Whatsapp gewaardeerd.

Morgen Rheinbach

Nieuwe locatie : Im Broich 8

Postleitzahl : 53359

1742821924067.png
1742822405126.png

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik was afgelopen dinsdag voor t eerst op een sg party, na een keer of 5 krashzone meegemaakt te hebben. Ik was omstreeks 12 uur half 1 zoiets gearriveerd op de nieuwe locatie. Testje gedaan en spullen opgeborgen in de locker. Wat me opviel was dat het super rustig was qua dames, slechts 1 vrouwtje actief dat niet mijn type was. vlak voor de 1overbodige show van Elina om 1 uur kwam jessy binnen gevallen. Had haar enkel gezien op films waar ze steeds gemaskerd is. Had liever gehad dat ze nu ook masker droeg of wat make-up want qua gezicht viel ze wat tegen. Wel geile tieten tatts en piercings.
Jessy en elina begaven zich wel al een half uur eerder naar de matrassen in de hoek. Wat overigens ook geen ideale positie is aangezien er dan slechts 1 man zichzelf kan bedienen. bij hun 2 was het dan ook enorm druk aangezien alle mannen scherp stonden.
Maar ik kwam niet voor elina , wel speciaal voor amanda. Nadat deze eindelijk uitgepraat was tegen 1400 uur met haar spaanse vent, volgde ik haar onmiddellijk naar de andere ruimte met een tiental mannen. Ze ging op haar rug liggen en ik was niet de eerste thans in de rij maar ik merkte een grote aarzeling bij de mannen, precies alsof alle mannen fan zijn van sloppy seconds . Deze kans liet ik zeker niet onbenut en schoof direct als eerste naar binnen (ik haat sloppy seconds, voel dan echt niks meer en vind t ook niet hygiënisch) . Had mijn zaad meer dan een week opgespaard en spoot al snel haar behaarde kut luidruchtig vol met liters zaad.
Daarna leek de verlegenheid bij de andere mannen weg en werd mijn zaad opgeklopt door de volgende kerels. Uiteindelijk me nog 2 x afgetrokken en op haar gezicht / mond klaar gekomen . Omstreeks half 4 hield ik t voor bekeken, de meeste mannen overigens aangezien er bij amanda nog slechts een man of 2 a 3 rondhing en keerde ik huiswaarts. Snel even gluren bij jessie en die werd nog DP gepakt door 2 jonge gasten. Haar billen glinsterden van het natte zaad van alle mannen. Wel geil dat ze het graag in haar kont heeft, volgende keer toch maar eens proberen mss.

Al bij al een geslaagde editie ondanks een anderhalf uur gewacht in het begin. Feit dat ik als eerste kon maakte een heel groot verschil aangezien ik in een zaadkut niet kan hard blijven laat staan klaar komen.

En amanda blijft wel een lekker geil lichaam hebben, ongeacht de gebrekkige interactie van haar kant. Was meer cumdumpje uiteindelijk, denk voor het geile werk zoals rimmen en tongzoenen dat ik dan bij jessy moet zijn

Herhalingsgevaar ? 50/50 wrs wacht ik tot Alicia dark nog eens komt, want dat is mijn persoonlijke topper en heb ik een klik mee

Ozcar

Toogplakker
21 jul 2022
117
108
Fucking hell, ik wilde komen voor Jessy. Die staat echt boven mn lijst. Kan niet wachten om haar aan te pakken. Hopelijk komt ze snel naar deze locatie wat gunstig is voor mij

Terug
Naar boven