Spermagames te Rheinbach op 07 Maart 17

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
op Dinsdag 7maart 17 weer eens naar Rheinbach (Duitsland bij Keulen-Bonn) voor een nieuwe sessie Spermagames.
Mijn verslagje van Januari 17 kon je reeds lezen, in Februari kon ik niet (maar volgens de organisatie waren er 7 actieve koppels; gezien mijn ervaring met hun verslagen zullen dat er 4 of 5 geweest zijn). Hopelijk komt het Indisch of Pakistaans dametje met haar man weer! Verslagje volgt.

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
waar kan je eigenlijk het adres vinden van de spermagames of ongeveer want het is niet elke keer dezelfde locatie zoals ik begreep.

Dan weet ik hoe lang ik er op rijd en of het de moeite waard is of dat ik er een vrije dag voor moet pakken..

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hier dus mijn verslagje:
Ik werd daags voor mijn vertrek gecontacteerd door en dametje dat reeds enkele malen naar een spermagames gangbang ging, of zij mee kon (ze heeft namelijk geen wagen). Prima voor mij, heb niet ver moeten omrijden om haar op te pikken en gratis inkom uiteraard. 120€ gespaard. Om 1300Hr waren we er, testje, omkleden en douchen. De line up was volledig veranderd en er waren maar vier (werkende) dames, eentje kende ik al. Van deze dames vond ik er eentje wel lekker. Twee koppels inclusief wij natuurlijk. Hat andere koppel, tussen de 35 en de 40, mooi huisvrouwtje, niet echt slank maar wel super actief en ik heb haar een lekkere beurt met donatie gegeven. Dit dametje ging voluit en na een tijdje liep het zaad uit haar poes!! Ze heeft zo twee sessies van ongeveer een uurtje gedaan. Mijn begeleidster deed ook haar ding, we gingen elk onze eigen weg. Op gebied van mannen een veel groter aantal dan de vorige keer. Ik heb de werkende dame die ik wel lekker vond ook nog een donatie gegeven en rond 1900 zijn we weer vertrokken. Er was deze keer geen super sfeer, maar gratis toegang maakt alles goed. Nu heb ik natuurlijk budget gespaard en ik ga waarschijnlijk op maandag 13 Maart naar de fashion privatkreis in Bornheim. Hopelijk gaat het dametje weer mee!

Terug
Naar boven