SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

A

Anonymous

Guest
Het was enorm druk, zeker 100 mannen, te veel van het goede voor mij. En het duurde dit keer even tot het op gang kwam. Ben om 2 uur weer vertrokken, 2 ladingen en 100 euro lichter...

Volgende keer toch maar overslaan?
Ik vond m'n laatste date met Jordan 'n stuk geiler!

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, hier mijn verslagje van een zeer drukke party.
Vermits er reeds wat geschreven is beperk ik me tot het aantal koppels en mijn wedervaren.
1. Nederlands tenger dametje met kort haar (vriend type bodybuilder) was er weer. Zeer actief, begint al zeer snel en neukt heel veel. Ik heb haar in het begin geneukt zonder klaar te komen.
2. Het Luikse dametje dat enkel met condoom doet was er ook weer. Ik heb haar niet geneukt.
3. Nederlandse kleine dame (vijftiger schat ik), kort zwart haar, brede schouders. is er al geweest. Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
4. Zeer tenger Nederlands dametje met kale grote vriend was er ook weer. Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
5. Duitse iets molligere dame, midden de veertig schat ik, komt regelmatig. Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
6. Duitse iets oudere mollige dame was er ook weer. Zee actief, droeg een zwarte jarretellen body. Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
7. Duitse blonde Natasha was er ook, onaangekondigd, de organisatie was zelf verrast dat ze er was. Dit is een dame die kickt op gangbangs zonder condoom. Zeer actief. Tweemaal geneukt en tweemaal volgespoten.
8. Nederlandse grote blonde dame met krulhaar, veertiger, mooie dame met riempjes lingerie. Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
9. Duitse zeer klein en zeer tenger dametje met kort zwart haar. (vijftiger schat ik). Het enige dametje dat ik er nog nooit zag. Zeer actief. Ik heb haar tweemaal geneukt, waarvan eenmaal volgerspoten.
10. Nederlandse grote blonde transseksueel met grote borsten en lang haar. Een tijdje geleden dat ze er nog was. Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
Voor mij een prima namiddag.
Einde November kan ik voorlopig niet. Einde december, de beste party van het jaar gaat door op vrijdag 28 december en dan ben ik er ook niet. Zeer spijtig

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Jammer dat ik niet kon gaan! ik las net al dat er veel mannen waren en dan is het als vrouw juist extra lekker om veel pik en zaad te krijgen! Ik kan gelukkig de november GB wél gaan en zoals het nu lijkt de laatste GB van het jaar die altijd geweldig is ook!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
De allereerste keer dat ik aanwezig was op de spermagames had ik na afloop gelijk al een soa opgelopen en daarna nog zo'n 5 maal geweest zonder klachten tot afgelopen dinsdag. Na 2 dagen weer soa verschijnselen en dit is voor mij het moment om te kappen met dit massale gangbanggebeuren. Het risico is mij nu te groot en heb ik geen zin meer om voor relatief korte sex dit risico te nemen en de huisarts weer lastig te vallen. Het kost weer extra geld en de klachten zijn ook bepaald onaangenaam en bovendien 2 weken geen sex. Heb alleen met Linda Lush, Melanie Moon en dat Duitse huisvrouwtje geneukt dus heb het nog rustig aan gedaan ook.

A

Anonymous

Guest
Voor de puzzelaars: Ik heb Gundula en de Brabantse iets oudere dame genomen. Geen klachten tot nu toe, niets. Ik was snel weg omdat ik het niet echt leuk vond dit keer (en de vorige keer), misschien maar goed ook!

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Altijd giswerk, maar de pro dames werken daar zonder condoom week in Duitsland dag in dag uit door heel het land.
Het risico verhoogt dan zeker.

A

Anonymous

Guest
Ik had ook al bedacht ermee te stoppen, bij deze.
Tav van de klachen van Robbie, na 2 dagen al klachten is wel heel erg snel. Weet je zeker dat je het niet en week eerder hebt opgelopen?

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Er is toch een sneltest op SOA's bij aanvang? Geeft blijkbaar ook niet veel zekerheid.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
rob1three5 zei:
Tav van de klachen van Robbie, na 2 dagen al klachten is wel heel erg snel. Weet je zeker dat je het niet en week eerder hebt opgelopen?

Na twee dagen klachten heb ik nog nooit gehoord over een soa, waarschijnlijker dat er wat gebracht dan gehaald is denk ik dan.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
sprmktje zei:
rob1three5 zei:

Na twee dagen klachten heb ik nog nooit gehoord over een soa, waarschijnlijker dat er wat gebracht dan gehaald is denk ik dan.

Gonorroe kan al na 2 dagen klachten opleveren dus in die zin is alles mogelijk, ook de mogelijkheid dat het in het geheel geen soa is. Heb zelf meer dan eens een branderig gevoel gehad bij het plassen (vaak dagen op rij) waarmee ik zekerheidshalve altijd toch maar even een (vervroegd) bezoekje aan de GGD in las, maar tot nu toe bleek dat altijd loos alarm.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
rob1three5 zei:

Als ik een soa oploop merk ik al snel de klachten en dit uit zich bij mij bijna altijd binnen 3 dagen. Gelukkig maar dat ik klachten opmerk want er zijn ook mannen die geen klachten krijgen en toch een soa onder de leden hebben. Bovendien; voor de spermagames had ik helemaal geen klachten dus ben er 100% zeker van dat het van de SG komt. In het begin zijn de klachten nog niet zo pijnlijk maar naarmate de tijd vordert worden de klachten pijnlijker.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
vroege eind jaren zeventig zat ik bij de marine. daar werd je verzocht na een uitstapje bij de hospik langs te gaan om te ontsmetten.
Ikzelf heb er nooit gebruik van gemaakt. Je kwam dan in het schoftenboek te staan en mocht je dan zuur (een soa krijgen') worden kreeg je geen straf.
In die tijd de gewoonste zaak. Het zou een idee kunnen zijn om als organisatie van de games zoiets aan hun klanten na afloop aan te bieden.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Best Spermagames mijden, want ook op andere fora lees ik dat mannen dikwijls klachten hebben van SOA's na een bezoek.
Ikzelf heb er 2 x eentje opgelopen in Golden Times en 1 x in Frankfürt allebij FKK clubs..;; beiden zonder condoom geneukt
eenmaal Gono en andere keer Chlamydia

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Alles opgeruimd, graag bij SpermaGames - Wülfrath houden, incl randverschijnselen, discussie's over andere clubs, in andere daarvoor bestaande topic aub.

Terug
Naar boven