Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn natuurlijk veel meer mannen dan vrouwen. Aan het begin van de GB kan het nog wel eens dringen zijn, maar zodra de mannen voor de eerste keer hun kruit verschoten hebben wordt het al snel veel rustiger. Dus als je een hekel hebt aan wachten kunnen beter na 16:00u komen. Je kan dan vrijwel altijd meteen van bil. Nadeel van later komen is dat er minder met sperma gevulde kutjes zijn om te neuken. De dames werken namelijk in shifts en ik vermoed dat ze in de pauzes hun kutjes schoonmaken. Ik kan mij voorstellen dat het aan de bar zitten met een kut waar de sperma uitloopt niet echt fijn is voor zo'n dame. Cuckold koppels die erop geilen dat de dame door veel verschillende mannen volgespoten wordt kunnen om die reden dan ook het beste vroeg komen. Jonge mooie slanke vrouwen kunnen dan rekenen op een neukpartij met zo'n 30 verschillende mannen. Maar ook voor vrouwen die niet mooi, jong, of slank zijn is er genoeg te neuken. Veel mannen maken er namelijk een sport van om tijdens een GB zoveel mogelijk vrouwen te neuken. En zelfs de lelijkste vrouwen gaan goed doorgeneukt naar huis met minstens enkele interne donaties. Hoeveel mannen er zijn is afhankelijk van het weer en het jaargetijde. In de zomer is het veelal wat rustiger dan in de herfst en winter. De sfeer is altijd goed. De dames zijn aardig, het personeel is aardig, en het publiek is ook aardig.Flipper zei:ik ben benieuwd! Zijn de parties daar een beetje te doen qua man/vrouw verhouding?
Hier nog een..... of iemand met een auto moet met 1-3 passagiers (een deel van) zijn entree terug willen verdienenmarius13 zei:Heb het plan opgevat om de 27 e ook met de trein en bus naar wulfrath af te reizen
stevenvdp zei:Ik zou graag volgende week gaan ik had juist nog een vraag moet ik mij op voorhand inschrijven voor deze gb ik kan ook niet goed duits spreken is dit een probleem op de gb zelf ? Bedankt voor de info