SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Mannen,
Duidelijk is dat Wulfrath Definitief van de kalender gaat.

Ik hoor van Mischa dat er in December nog een afscheidfeestje gaat volgen.

Daarna is wülfrath geschiedenis

Alex

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Hi Pietwies123,

Vorig jaar vonden de eerste parties na Corona in de zomerperiode plaats in Düren (Studio Dacada).
Is dat ook geen optie (ligt toch wat Zuidelijker dan Wülfrath?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

De afstand tussen Wulfrath en de woonplaats van Mischa is het probleem.Mischa heeft MS en kan/wil niet meer deze lange afstanden afleggen.
Dacada werkt weer bij Mischa en heeft in Duren nadat haar exploratierechten door het Ordnungsamt zijn ingetrokken geen studio Dacada meer

Dus Duren is ook geschiedenis

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Ik ben er in augustus ook geweest. Als er gasten zijn die eerder naar Wulfrath gingen, ik zou zeggen, samen rijden vanuit Utrecht of Arnhem, iets langer rijden, maar wel weer lekker gangbangen met z'n allen. Ik wil de eerste keer wel rijden. Geef maar via Dm bericht. Dan spreken we af en maken we er weer een Hollands feest van.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Dan was dit voor mij daar mijn laatste gangbang.
Rheinbach is met OV te lang reizen en te duur. Ik ging altijd vanaf Arnhem met de trein naar Dusseldorf en daar overstappen met de trein naar Mettmann Stadwald en dan nog even de bus. Dat kon ik doen met een 24-uurs ticket want Wulfrath bevindt zich immers nog in het VRR gebied.
Rheinbach bevindt zich in het VRS gebied en een 24-uurs tocket geldt daar niet en een "schoenes Tagesticket" is doordeweeks pas na 09.00 uur geldig waardoor ik te laat aankom en aangezien de reistijd ook nog langer is moet ik eerder vertrekken.

A

Anonymous

Guest
Ik was in Wulfrath in augustus en heb er toen echt van genoten. Zelfs nog een paar bekenden getroffen van andere feestjes. Zeer spijtig te horen dat deze locatie sluit. Geen idee waarom maar hopelijk wordt er toch een manier gevonden om deze locatie inclusief deze fantastische feestjes te behouden....

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ja zeker te weten, wie zich wil aanmelden moet niet te lang wachten. iedereen die geen test heeft kon gisteren in Rheinbach op 5 min van de locatie gratis testen.

Bij navraag kan dat in Wulfrath ook, je kunt op 5 min lopen bij het winkelcentrum een gratis test doen

Het voordeel is dat je dan zonder masker kunt rondlopen

Voor de mensen die de dinsdag gewend zijn is het opletten.

Het is nu dus de maandag

Veel plezier alvast en tot dan.

Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Is een test nog nodig dan voor Wulfrath want vanaf 20 maart vervallen strenge maatregelen, waaronder toegangsbeperkingen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
De hoerenbuurten in Duitsland testvrij vanaf 20 maart vanwege versoepelingen en alleen de spermagames vindt het nodig te testen. Lijkt me niet logisch.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Tja,

Voor sommige mensen is het natuurlijk moeilijk om iets van een ander aan te nemen.

Doe gewoon je ding

Alex

Kees&Brenda

Snuffelaar
21 jan 2019
11
8
Hoi toppers,

Ja het jeukt weer bij ons, en meer bij Brenda dan... Maar goed kan iemand een conclusie / handleiding geven wat nu met die "heerlijke" corona dingen? We zijn 2x gevaccineerd met een bonus booster. Wat is er dan nog nodig om er voor te zorgen dat Brenda echt weer enorm vol zaad komt?
Wat ik begreep geen mond kapje meer nodig, ook tijden het wandelen? -> correct?
PCR test niet nodig met booster? -> correct?
Entree met 2x vaccineren en booster? -> correct?

Wülfrath 22-04-22 staat op de agenda, is wel iets verder, maar komt beter uit qua agenda.
Zou ook Rheinbach kunnen worden maar komt minder uit qua datum, zie de post daar

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Die 22-04-22 klopt dus niet want dat valt op een vrijdag en op een maandag dus 25-04-22 vindt het plaats.

Bovendien geldt voor NRW 2-G-Plus

GEVACCINEERD (minimaal 14 dagen geleden) & GEBOOST
HERSTELD (max: 3 maanden)

+ Gecertificeerde sneltest (24 uur geldig)
Geldt ook voor de BOOSTED

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Het is een beeje verwarrend:
Wo in NRW gilt die 2G-plus-Regel?

Die 2G-plus-Regel gilt unter anderem in folgenden Situationen. Möglich ist der Zutritt oder die Teilnahme nur für Geimpfte und Genesene, die zusätzlich getestet sind - das gilt fast immer auch für Geboosterte und mit ihnen Gleichgestellte. Ein Schnelltest-Nachweis darf höchstens 24 Stunden alt sein, ein PCR-Test-Nachweis 48 Stunden. Veranstalter und Betreiber können auch eine Vor-Ort-Testung anbieten.

-Clubs, Diskotheken und vergleichbare Einrichtungen
-öffentliche Tanzveranstaltungen
-Brauchtumsveranstaltungen in Innenräumen
-private Tanz- und Diskopartys und Ähnliches
-Swingerclubs sowie vergleichbare Angebote (auch in Bordellen)
-Bordelle, Prostitutionsstätten und ähnliche Einrichtungen sowie sexuelle Dienstleistungen an anderen Orten (für Geboosterte und mit ihnen Gleichgestellte entfällt die Test-Pflicht)
Overal 2G+ (dus test , ook na booster) maar er is en uitzondering voor prostitutie.
Maar die houdt dan weer op bij "groepsativiteiten" zoals Swingclubs en daarmee vergelijkbare dingen (waarbij je denk ik wle aan gangbangs kunt denken) , net zoals discotheken en dansfeesten. Vandaar dat SG en andere aanbieders een test moeten vragen.

Terug
Naar boven