SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Goedemorgen SG'ers, kan/wil iemand nog zijn ervaringen delen van de party gisteren? Zelf ben ik voornemens om op 9 augustus a.s. de Cream-partys in Düsseldorf te bezoeken. Wordt m'n eerste bezoek aan deze organisatie. Benieuwd hoe deze zich verhoudt tot de SG-feestjes. Ik zal het t.z.t. laten weten.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Nora, Nora loopt al langer me in dit wereldje ze is meestal in Bornheim bij Lily en ook wel bij de diverse andere feestjes rond Keulen.
Voor mij persoonlijk is het een toppertje.
Lief en bij de les

Gr Alex

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Bedankt Piet, maar ze staat niet bij de gastvrouwen of bij de aangekondigde bezoekers maar als special privat guest, wil dat dan zeggen dat je met haar prive moet gaan en dus bijbetalen bv of iets anders.
@Robbie jij hoopt op Do niet ?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,
nee hoor ze hoort gewoon bij de betaalde vrouwen, mischelle noemt haar speciaal om de mannen op te geilen

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Pas maar op wat je hier schrijft over vrouwen die betaald deel nemen Micha word vaak furieus als iemand daar over begint.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@genieter222

Al zou Do komen dan zou ik toch helaas niet(kunnen)komen aangezien ik al in mei mijn vrije dagen/vakantie in de maanden juli en augustus moest doorgeven ivm planning. Voor september is dit gelukkig niet meer van toepassing maar mocht de gangbang in september nogmaals op een dinsdag plaatsvinden dan kom ik zeker want de zeer aantrekkelijke Do is voor mij toch wel een zekerheid en hoogtepunt en ik word altijd bijzonder opgewonden om te zien hoe ze door vele mannen wordt volgespoten.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ik heb zo'n idee dat spermagames te Wülfrath niet meer zo actief word bezocht door dames als dat het voorheen heeft gedaan voor de Corona. Is dit correct of zit ik er helemaal naast?

Ik heb er destijds de sterren van de hemel geneukt en echt sappige dames volgespoten met en zonder de vriend/man erbij.
Bleef wel een geil gezicht om een dame vol te blaffen terwijl haar man 20cm verder lag..

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,
Ik verwacht na de vakantie dan is het altijd rustiger toch weer eer volk.
Hoop doet leven 😂

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Ik twijfel om dit op te schrijven, maar het komt voor ons de laatste tijd helaas te vaak voor dat we na een feestje in Wülfrath een spuitje bij de dokter op moeten halen. Wij missen het heel erg, maar maken nu voorlopig de keus om niet te komen.

Verschillende mannen en stellen op deze site hebben we daar ontmoet en mee geneukt. Supergeil, supernat. Superbedankt.

Anton en Laura

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Kleinschalige gangbangs of een kleine vaste groep mannen die bestaan in zogenaamde what'sapp groepen lijkt mij wat veiliger en ik heb daar nooit wat aan overgehouden maar ook ik beperk mijn deelname aan feestjes in Wulfrath aangezien ik hier ook tweemaal wat heb opgelopen en gezien het grootschalige karakter is dat niet zo verwonderlijk want veel mannen en stellen die (vaak) neuken en klachten wellicht niet opmerken maakt het risico op een SOA mijnes inziens groter.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou nou nou Robbie,
Ik weet niet waar jou probleem met Wulfrath ligt, ik ligt wekelijks reacties van je dat je in Leverkusen of duisburg in de Bekende locaties met vrouwen uit de Balkan zonder cd hebt liggen neuken. Rodo wil niet meer komen omdat Mischa haar simpelweg niet wil betalen.
Mijn inziens hebben jullie gewoon iets tegen Wulfrath.
Laten we sportief blijven, neuken zonder cd blijft altijd een risico maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ik heb ook al een keer chlamydia opgelopen, ik weet niet van welke locatie maar ge ook geen andere mensen beschuldigen.

Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik ben van plan om 26 sep weer naar Wulfrath te gaan. Hopelijk dan met meer dames (nu vakanties zijn afgelopen) zodat er wat te kiezen valt en nu RoDo is afgehaakt ook een zekerheidje minder voor mij.

Had graag wat gelezen over de afgelopen gangbang maar helaas niemand die enige moeite wil doen.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,

Afgelopen ronde in SG Wülfrath was zeer zeker goed.het was iets te druk maar er waren vrouwen genoeg dus iedereen heeft zich kunnen legen.
Zelf had ik het geluk dat mijn vriend Nico zijn vriendin bij had dus samen met Thijs, Nico en Bart heb voornamelijk ons meisje Gerrie ( haar eerste GB ) bezig gehouden.
Eetbuffet was weer compleet en goed

Alex

BareClaire

Snuffelaar
26 jan 2020
13
24
Heeyy allemaal ik sluit me helemaal bij PietWies aan het was weer een super editie en na er 2 gemist te hebben was ik ook heel blij weer erbij te kunnen zijn! Het was lekker druk en enorm geil ben weer uitzonderlijk goed doorgeneukt en volgespoten🤤🤤 hopelijk word de volgende keer daar weer zo een succes

Xxxxx

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Kan iemand wellicht de dames en de aantallen beschrijven die aanwezig waren?

Terug
Naar boven