SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Teneinde tevergeefs een reis te maken ... de party van morgen is afgelast (evenals de party in mei).

Bijlagen

• GHKtD3NWsAAfWOQ.jpeg
    GHKtD3NWsAAfWOQ.jpeg
    193,9 KB · Weergaven: 54

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Alweer een party in Wulfrath afgelast op het laatste moment en in april ook al geen party. Gaat lekker zo.

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Ja het is geen goede reclame, maar er zijn 2 dames ziek dus te veel afvallers.
Vrijdag dan maar naar krashzone.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik wil toch nog eens 1x dit jaar gaan. Hoe is het de laatste tijd qua dames, opkomst, etc.

Er zijn genoeg gangbangs momenteel in België, maar SG blijft voor mij toch een bijzondere party om 1x/ jaar te bezoeken :)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

ik lees dat onze Linda bij de volgende party weer aanwezig is, Nora,Dacada, heisser Vamp, Juicy, Skinny Lady gaan haar assisteren.

dus loont de moeite om weer naar Wulfrath te rijden, indien er mensen zijn die vanuit limburg richting Wulfrath gaan hoor ik dat graag.

aub via PB

1710828196971.png

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Dit is absoluut niets voor mij. Te druk, te massaal. Maar wie er naar toe wilt, veel plezier.

Gr,
Dirk.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Heeft er iemand zicht op de datum van de eerstvolgende party in Wulfrath? April of mei?

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
De volgende gb is op dinsdag 28-05
Met
Linda lush
Jouci
Joline( geloof ik) schijnt een nieuwe "dame" te zijn die ook al op andere party's geweest is.
En nog een paar namen.

Afgelopen dinsdag,
Linda en Jouci moesten er weer inkomen maar later op de middag ging dat weer als vanouds.
Dacada was er niet scheen ziek te zijn?
De hoeveelheid mannen was aan de lage kant maar met de hoeveelheid actieve dames was er genoeg om mee te spelen.
Nora heeft het feest geopend gelukkig niet te lang hoeven wachten voordat ik me zaad in der kon achterlaten hierna afgewacht tot Jouci en Linda en die voorzien van de restjes

Sinds lange tijd was er geen haantjes gedrag!

Tevens waren er nog 2 koppels waarvan 1 een afgesproken trio was, maar of we hier echt wat aan gemist hebben??? Ik denk het niet….. maar toe gegeven der kont zag er wel goed uit.

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Mocht er iemand mee willen rijden laat het maar weten.
Ik uit regio Leiden pb via privé bericht.

Gok dat @pietwies123 de 2 ladys weer meeneemt……

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Ik zou zeggen probeer ze uit,
De België party's zijn. Inderdaad vaak dichterbij(ligt er aan waar je vandaankomt) ik wissel het wat meer af. En kijk welk aanbod ze hebben kwa dames, heb graag variatie 😊

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Maar waarom is er in april dan geen party en in februari was er ook geen en ik zie nog geen aankondiging voor 28 mei?

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Party in feb was wel aangekondigd maar afgelast ivm grote stroomstoring wat ik begrepen heb.

De aankondiging mis ik zelf ook op de site maar die zal er zeker nog komen.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,
Ja idd in de onderliggende garage is kortsluiting geweest en daardoor is in het hele pand de stroom plat gegaan.
Dit is door op last van de brandweer opnieuw door de TUV gekeurd en vrijgegeven.
Dit heeft tot de uitval van deze GB in Februari gezorgd, in Mei is de locatie door de club zelf met het feest 'Tanz im Mai' in gebruikt.

Alex

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Je bedoeld april?

Bijlagen

• IMG_4003.jpeg
    IMG_4003.jpeg
    191,5 KB · Weergaven: 94
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven