SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

GBrick

Snuffelaar
22 sep 2019
24
24
He Alex, bartjuh90 bedoelt dat je schrijft "in Mei is de locatie door de club zelf met het feest 'Tanz im Mai' in gebruikt." Maar kennelijk is in mei wel gewoon een SG party. Is dat feest dan niet in april?

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Leuk te lezen dat Linda er terug aan begonnen is na eerdere afzegging voor party in België en hoop haar gauw te zien verschijnen op de partys in België, want is inmiddels weer 12 jaar geleden dat ik haar nog eens neukte terwijl ze het zaad uit een ander poesje dat ik net had volgeschoten aan het opsmullen was.
Ben benieuwd of ze nog zo een ongedwongen geil ding is en ze me nog zal (her)kennen.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Waar vinden jullie info over Spermagames alternatieven in België?
Kom ze niet vaak tegen op bijv. Sexjobs..
Bovendien geef ik verre de voorkeur aan amateukoppels/dames zoals die ook vaak (niet altijd) bij SG aan komen waaien…

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ik ken (en kom wel in) Amai maar dat is in principe geen 'bare' gelegenheid (Hoewel het wel vaak lukt een stel/dame te vinden die daar graag in mee gaan…

Hammie1

Snuffelaar
25 jul 2018
10
13
Ik ben een echte Linda fan dus ik ben zeker van plan om er de 28e bij te zijn. Vind het alleen minder om alleen te gaan. Dus wie er vanuit regio Eindhoven/ Venlo mee wil rijden is meer dan welkom. Gratis en voor niets!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Wordt er nu weer een maand overgeslagen in Wulfrath want die zou dan op 25 juni moeten plaatsvinden en die staat niet vermeld op de SG site?

29 juni in Morfelden staat al wel vermeld dus dan is het vreemd dat Wulfrath ontbreekt.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hey Robbie,

Je hebt gelijk 25 mei is de laatste ronde voor Linda.

Excuses ik was te vlug

Juni staat er idd niet op

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En nu staat juni (25) er wel op.
Beetje vreemd dat het er nu pas op staat en dat Dacada ook nu weer ontbreekt want meestal treedt zij altijd op.

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Bij de dm is dat mogelijk. Hou er rekening mee dat het er in Duitsland Max 2 uur mag parkeren/laden.
Let ook op of je laadpas geschikt is.
Ik gebruik de Shell en ewe go en MAINGAU. Met MAINGAU red je de meeste palen wel.

Maar als je vanaf de club omlaag rijd en als maar rechtdoor gaat heb je de dm en daar staat een paal 22kw AC

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven