SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

vandaag in Wulfrath geweest, ik had Thijs en ons meisje meegenomen het was weer een dag als vroeger het was best druk met gemiddeld 70 man en 10 meiden waaronder Linda Lusch, Sofie, Jolin en Elina Flower als hoofdrolspelers en Katrina, Blonde Nederlandse, Donkere Belgische, 2 duitse stelletjes . als kerst op de taart komt tegen 15.30u nog een 9e meid van rond 25 jaar binnen.

vergeef me als ik iets vergeten ben

Groetjes

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
@pietwies123
Was inderdaad een top dag.
Goed en veel genoten🥳
Hopelijk volgende maand weer.

De line up voor 25 juni ziet er goed uit alleen persoonlijk heb ik me twijfels over TS Gianina…… maar iedereen zo zijn smaak.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Belgische Donkere was mijn vrouw, Hina. Zij is van Indische origine.

Wij hebben genoten in Wülfrath en komen zeker nog terug, maar waarschijnlijk niet volgende maand.

Heeft iemand ervaring met Freilingen, is dat vergelijkbaar met Wülfrath?

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ik ben ook aanwezig geweest.

Allereerst Elina (x) die actief was; deze is per direct aangepakt door de heren.

Vervolgens Katrina (x) aanwezig die in de gynaecoloog stoel is verbleven.

Een bruine vollere dame die actief was op het grote bed en een Nederlandse blonde milf (x) met goede borsten op hetzelfde bed.

Linda (x) laag bij de lichten en een Duitse milf (x) die boven in dezelfde kamer werd geneukt.

Nadat Katrina weg was, kwam een Latina Nederlandse milf (x) in dezelfde gynaecoloog stoel en werd daar even goed aangepakt.

Dit was zo mijn input van deze dag; aangezien ik weg was daarna.

Veel gespoten.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Wulfrath,

25/ Juni is weer een feestje in Wulfrath, onderstaand de aangemelde gastdames, dit is zonder de meiden en Stelletjes wat normaal komt aangelopen.
ik ben er met Thijs en Katrina
https://sg-parties.com/25-06-24-i-wuelfrath/

Lynn, Besuch aus der CH, Skinny Lady aus NL, Wildes Rubensgirl und natürlich weitere
1717250579082.png

Laatst bewerkt door een moderator:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo

VelvetThunder

als antwoord op je bovenstaande vraag over Freilingen het volgende,

freilingen is idd vergelijkbaar, de opkomst wisselt maar er is net als in wulfrath een uitstekende sfeer, de opkomst van prive paartjes is net als in WF best redelijk ik heb er maximaal 8 getroffen en een keertje waren het er maar 3 st dus prima.

mss tot maandag in Maaseik :sneaky:

Belgische Donkere was mijn vrouw, Hina. Zij is van Indische origine.

Wij hebben genoten in Wülfrath en komen zeker nog terug, maar waarschijnlijk niet volgende maand.

Heeft iemand ervaring met Freilingen, is dat vergelijkbaar met Wülfrath?

Gangbanglover74

Snuffelaar
30 mrt 2023
17
14
@pietwies123
Was inderdaad een top dag.
Goed en veel genoten🥳
Hopelijk volgende maand weer.

De line up voor 25 juni ziet er goed uit alleen persoonlijk heb ik me twijfels over TS Gianina…… maar iedereen zo zijn smaak
De line up voor eind juni is geweldig. Alle dames mogen er zijn en zijn echt top!
En over TS Gianina heb ik ook mijn twijfels gehad (zoals over veel TS figuren) maar ik wilde het een keer meemaken. Ben dus een maand geleden in Hannover geweest bij SperMarie en TS Gianina. En ik ben overdonderd! Wat een topwijf is dat. Het is gewoon een vrouw (met een aanhangsel ;-))
Dus, twijfels wegnemen en er voor gaan!

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Wulfrath,

25/ Juni is weer een feestje in Wulfrath, onderstaand de aangemelde gastdames, dit is zonder de meiden en Stelletjes wat normaal komt aangelopen.
ik ben er met Thijs en Katrina
https://sg-parties.com/25-06-24-i-wuelfrath/

Lynn, Besuch aus der CH, Skinny Lady aus NL, Wildes Rubensgirl und natürlich weitere
Bekijk bijlage 16024
Er is een topper bij gevoegd Lynn
IMG_4439.jpeg
Mocht er nog iemand mee willen rijden ik vertrek vanuit Leiden via Arnhem.
Graag dan een pb.

Justme21

Snuffelaar
20 aug 2021
18
6
Gisteren de eerste keer naar Wülfrath gegaan, helaas waren de dames er niet om 11 uur maar iets later wel was de tv er maar niet mijn ding. Als eerste kwam er een mooie dame die meteen gewillig op de stoel ging liggen en door veel mannen werd geneukt en ze pijpt goddelijk, ondertussen was Eline ook aanwezig en haar heerlijk volgepompt. Even een Korte pauze en zag een nl dame met orange jurkje, die ging liggen op de stoel en zich meteen gewillig liet neuken en haar lekkere kutje volgespoten. Daarna nog een keer Eline volgespoten en voldaan weggegaan volgende keer weer!!

manu123

Snuffelaar
28 okt 2020
1
0
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Hi, IK ga ervan uit dat je voor deelname aan SG clean was. Kan je mij volgende week berichten of je nog altijd soa vrij bent na je bezoek ?!?

Laatst bewerkt door een moderator:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Jess ik was er ook,
De dame in het oranje jurkje was ons neuk vriendinnetje Katrina.
Ze is de laatste keren ook in Maaseik en bij de Eroxx aanwezig geweest.
Terug naar Wulfrath, ik denk dat de laatste 2 sessies echt wel weer in een stijgende lijn zitten, ik heb me in ieder geval 100% geamuseerd vrouwen genoeg aanwezig en een super geile boel

Bakker

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou ik ken haar al enkele jaren, ik neuk privé 2 keer per week met haar en sinds maart gaat ze zonder cd mee en eerder al jaren naar de Eroxx

Justme21

Snuffelaar
20 aug 2021
18
6
Dan heb je het goed geregeld 2x per week!! Gisteren ook lekker zonder heerlijk kutje... Ze zat nog naast me op het bankje.. Hopelijk is er de volgende keer weer bij.

Terug
Naar boven