SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,
goed nieuws, micha heeft gisteren op de vroegere Locatie in Rheinbach de compleet verbouwde club kunnen vastleggen, het slechte nieuws is dat wulfrath voorlopig niet meer terug!!! komt Helaas dan maar.
Jullie kunnen 11 november vrijhouden als eerste dag in Rheinbach en vervolgens iedere maand een keer en bij genoeg belangstelling 2 keer per maand.

de publicatie op de site van SG Party zal in de komende weken volgen.

Saunaclub Peaches · Gutenbergstraße 3 · 53359 Rheinbach · Telefon 02226 8928428

https://saunaclubpeaches.de/

https://saunaclubpeaches.de/

gr Alex Bakker

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dat is zeker goed nieuws! Het laatste dat ik gehoord heb, is dat er in de club in Wülfrath ook films gemaakt zullen worden, en dat Micha mede daarom niet meer zo geïnteresseerd is in de locatie.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo VelvetThunder,
nee dat is niet het probleem, door de wissel van eigenaar is de huurprijs van de locatie dermate verhoogt dat het qua kosten niet meer haalbaar is.

eigenlijk is dat wel vaker in clubs gebeurt, als er dan weer een periode overheen gaat en de nieuwe eigenaar het hoofd niet zonder onderverhuren boven water kan houden volgt er een aanpassing.

2 jaar geleden dit ook in bevoorbeeld Rheinbach gebeurt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Das voor mij dan slecht nieuws want Wulfrath was met OV vanaf Arnhem nog goed te doen en Rheinbach is toch een stuk verder en eist nog meer reistijd op dus voor mij geen SG meer.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het hangt er vanaf hoeveel reistijd je er voor over hebt, hé 😉

Wij zijn afgelopen zaterdag naar Mörfelden geweest uit nieuwsgierigheid. Dat was voor ons 4 uur rijden + stoptijden, dus zijn we vrijdagnamiddag al vertrokken en hebben we daar overnacht in een hotel, om dan 's ochtends na een stevig ontbijt fris aan de gangbang te kunnen beginnen.

Niet iets dat we elke maand gaan doen, maar het was wel leuk.

Rheinbach is 2 uur rijden, iets minder nog dan Wülfrath, en verder proberen we ook elke maand naar Freilingen te gaan, dat is iets meer dan 3 uur rijden.

Jammer dat E-N niet meer kan in Maaseik, maar die feestjes konden toch niet op tegen de Duitse "Treffen".

Terug
Naar boven