SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Kees&Brenda

Snuffelaar
21 jan 2019
11
8
We, en zeker zij heeft erg genoten afgelopen keer in Wülfrath. Als vond ze het wel wat druk om der heen, maar ja dat krijg je er van. Het parkeren was het enige min puntje wat ons betreft.

Kees&Brenda

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Zijn er morgen nog mensen die er vanuit Nederland heen reizen en een (betalende) passagier kunnen mee nemen ?

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
zo gisteren nog eens naar Wulfrath afgezakt.
Ik moet zeggen, dit was zeker niet de beste sessie! heel veel mannen (er waren op een bepaald moment geen kastjes meer) , weinig koppels en redelijk veel betaalde dames (7 of 8).
Koppels/Dametjes:
- Het dametje uit Luik die enkel met condoom neukt.
- Het zeer tengere Nederlandse dametje met Belgische vriend, zeer actief, krijgt niet genoeg. Is echter vrij vroeg terug vertrokken.
- Grote Nederlandse dame met grote borsten en lang haar: zeer actief. Ze was trouwens de eerste om te beginnen!
- Het Nederlandse slanke dametje met haar body builder vriend. Zeer actief in haar rode jarretellen. Ik heb haar lekker volgespoten.
- Wat later kwam een Braziliaanse tengere dame met Nederlandse vriend binnen, tweemaal geneukt en éénmaal volgespoten.
Geen nieuwe koppels, zoals ik al zei voor mij niet de beste sessie. Waar is de tijd dat er altijd een tiental koppels kwamen en dat er toch altijd voor mij nieuwe koppels bij waren,
Ik geef niet op en volgende maand ga ik weer.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, that is really a pitty!! I would have liked to put my dick in her pussy already full of cum and cum in her!

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
@Kees&Brenda: Wij parkeren iets verderop. Daar is een supermarkt met grote parkeerplaats. Altijd volop plek en geen gevaar dat je uit het feestje geroepen wordt om je auto te verzetten.

Anton&Lara

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Spermagames gangbang op 26 Maart 2019.
Weer eens afgezakt naar Wulfrath gisteren!
Het was een enorm drukke gangbang, heel veel mannen en 11 koppels/dames. Natuurlijk buiten de vijf of zes betaalde dametjes.
1. Een zeer jong slank Belgisch (Franstalig) dametje met lange haren en brilletje. Ze had natuurlijk enorm succes, heeft twee 'neuksessies' gedaan en dat voor hun eerste keer. De eerste sessie heb ik haar zonder condoom geneukt en ze vroeg om over haar buik uit te spuiten. Ik deed dit natuurlijk! Nog enkele heren hebben haar goed geneukt.haar tweede sessie was op de Gynostoel, enorm veel mannen, ik heb niet afgewacht, hier hebben ze wel haar kutje volgepompt. Met zo een leuk jong en fris dametje was mijn dag eigenlijk al geslaagd.
2. Het zeer lang en tenger Nederlands dametje met Belgische vriend (Claire) was er ook weer. Zeer actief zoals altijd. Ik heb haar rechtopstaand voorovergebogen geneukt, ze had toen al een natte poes, nadat ik klaarkwam en terugtrok, liep het zaad van mij en de vorige heren uit haar poesje, heerlijk.
3. Het dametje uit Luik dat enkel met condoom neukt was er ook. Zeer actief. Niet geneukt.
4. De Nederlandse dame, groot, lang haar grote borsten was er ook, maar ze is al snel terug vertrokken.
5. Een grote slanke zwarte dame-travestiet was er, heeft enkel gepijpt.
6. Een jong stel (ze waren reeds eenmaal in Rheinbach), zij is van Ukraine, hij is Fransman en iets donker van huid. Heeft me lekker gepijpt. Normaal neukt ze niet omdat ze geen pil neemt. Maar naar het einde toe heeft ze zich toch goed laten neuken met condoom. Er was wat veel volk rond, dus ik heb niet gewacht.
7. Een grote Duitse dame lange benen, grote borsten, enkel met condoom. Ondanks het condoom heb ik haar toch geneukt en ik ben klaargekomen.
8. Een Duitse wat oudere dame, blond, was er reeds enkele malen, actief maar ik heb haar niet geneukt.
9. Een Nederlandse dame, kort blond haar en brilletje, lekkere kont, was er ook reeds, zeer actief. Deze keer heb ik haar niet geneukt.
10. Een wat oudere gezette Duitse Dame met krulhaar en bril, zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
11. Een koppel waarvan ik niet weet welke taal ze spreken. De dame niet echt groot, veertiger, lange zwarte haren niet slank niet dik maar grote borsten. Ze droeg een kanten kleedje en was zeer actief. Al zeer snel ging ze naar de grote matras in de eerste kamer, ze ging liggen en maakte haar borsten bloot, rokje naar boven en benen open. Ze heeft zich lekker door heel wat mannen zonder condoom laten neuken. Ikzelf heb haar goed geneukt zonder klaar te komen, tijdens een latere sessie heeft ze me nog lekker gepijpt.
Zo veel mannen en toch 11 koppels/dames.
De bazin zei me dat in Rheinbach de laatste tijd de verhouding koppels mannen beter is en er redelijk veem nieuwe koppels komen. Hier Wulfrath waren er, voor mij, twee nieuwe koppels. Dus ik ga hun raad opvolgen en op 09 April ben ik in Rheinbach; heb me reeds ingeschreven!!

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Dank je Creampiepat voor je duidelijke verslag. Als ik het lees zit ik me af te vragen of die lange Hollandse slanke dame die je beschrijft (Claire) niet de zelfde Claire is die ik enkele malen heb mogen nemen op de GBs in Den Haag op de Thomsonlaan (niet bare trouwens, dat gebeurde op die GBs, helaas, niet). Zij lustte er wel pap van en is toen naar België/Duitsland gegaan. Als dat zo is, dan reis ik in de toekomst graag naar Wülfrath!! Kan je me iets meer vertellen Pat?

Gr. Harry

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Of het dezelfde claire is weet ik niet. Maat ik heb haar wel al ontmoet tijdens de sexslavinnen gangbang ( niet bare ) en in de club amai ( niet bare). Echt een geil dametje!

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Hi CreampiePat,

Didn't Sper-Marie join the party? She informed me that she was intending to be there.
Unfortunately I couldn't make it this time.
Maybe she arrived late in the afternoon since she has a regular daily job.
Don't know what time you left.

Regards,
Timothy

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, no spermarie didn't come; she had a party at home. I stayed untill 1850hr, and I didn't see her.

A

Anonymous

Guest
@Creampiepat Hoe ga je altijd naar Wulfrath toe? en is dat lang reizen vanaf de Nederlandse grens? Ikzelf kom uit Amsterdam en zou daar wel eens naartoe willen. alvast bedankt voor je reactie! =)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Moet je je als koppel ook aanmelden? En mag je als koppel eerder naar binnen dan de openingsuren of gelden de zelfde openingsuren?

Ik ben benieuwd wat mijn gezelschap er van vind.

A

Anonymous

Guest
Iedereen moet zich aanmelden en in de rij staan.

A

Anonymous

Guest
Vaak genoeg gezien dat ze gewoon in de rij staan. Niet zo belangrijk, het gaat snel genoeg altijd.

Terug
Naar boven