SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
De 24e is er weer een gangbang in Wulfrath, iemand die van plan is te gaan?

Hoewel ik al heel wat ervaring heb met gangbangs, zowel bare als niet bare, blijf ik toch twijfelen over deze... De reacties zijn vaak gemengd, gaande van super goed, tot barslecht. Je kan natuurlijk zeggen: ach man, doe zo flauw niet en ga gewoon. Maar het is echter wel 2u rijden voor me en ik moet er een volledige verlofdag aan opofferen. What to do, what to do...

Fast Guy

Snuffelaar
25 mei 2019
5
0
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje... Paar maanden geleden voor het eerst geweest en had daaraan wat gemengde gevoelens overgehouden. Maar wil eigenlijk nog een keertje gaan alvorens een definitief oordeel te vellen.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou mensen,
Ik kan je een ding vertellen, nergens maar ook echt nergens krijg je dit geboden.
Het buffet is perfect, tenminste als niet de een of andere gek een condoom in het eten gooit..vrouwen in overvloed maar we zijn nu eenmaal mensen en mensen doen dus vaak precies dat wat ze zelf willen en natuurlijk is er weleens een akkefietje maar ook dat mag de pret niet drukken.
Er is als het zo super warm is soms te veel spanningen en frustratie onder de mannen dat is alles.

Ik ga er in ieder geval al jaren (7) met plezier heen en dus blijf allemaal lekker thuis dan heb ik alle ruimte.

Gr alex

coliflor

Snuffelaar
19 nov 2018
22
1
Denk erover om dinsdag naar Wülfrath te gaan. Kunnen de (recent) ervaren Wülfrath-gangers nog een keertje toespitsen op:
- Is het er te doen qua drukte, aantal bezoekers versus de ruimte (wat zijn de verwachtingen voor 24 sept.), of kun je je kont niet keren?
- Duwen de profi's je na 2 minuten weg?
- Al je geen haantje/drommer bent kun je dan beter de eerste paar uur niet komen?
- Nemen de dames lange pauzes, valt het gebeuren af en toe stil?
Alvast bedankt voor jullie ervaren reacties.
grt, Coliflor

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Allen

Door de negatieve reacties waren er de laatste keer al minder mensen

Kom op en geniet ervan

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Was vandaag na lange tijd afwezigheid weer eens in Wulfrath. Ik had beter thuis kunnen blijven. Het werd een grote teleurstelling. De boel kwam erg langzaam op gang. Alleen Marie en Dacada werden flink geneukt toen ik rond 12 uur binnen was. Het aantal paartjes vond ik erg weinig waarbij ook weer die franstaligen die alleen met rubber neukten. Ik heb alleen een Hollandse geneukt met witte kousen en jarretelles. Dat vond ik wel een geil wijf en ze werd flink gepakt en deed goed mee. Van de showgirls waren Jessy, Gundula, Candy en Dacada aanwezig. Elina Flower waar ik speciaal voor kwam was pas iets na half 3 van de partij. Na 3 uur ging ze van bil maar dat was op een plek wat ik niet echt comfortabel kon noemen namelijk het hoekgedeelte met spijlen. Dit was nieuw voor mij. Niet echt handig met zoveel man achter die tralies. Elina ging op de bank en neuken in missio ging dan niet echt makkelijk zo laag. Ik wachtte op het moment dat ze ging liggen op de bank maar juist toen ik dat zag en me meldde nam ze pauze. Dit duurde erg lang want na half 7 was ze nog steeds niet sexueel actief terwijl ze na 4 uur was gestopt. Toen ze weer in korte spijkerbroek tevoorschijn kwam zat ze wat te flirten met wat mannen. Op een gegeven moment klonk weer die muziek van die stripact en toen ben ik maar weggegaan. Ik snap niet dat als je zolaat verschijnt uren met dames kan doorbrengen in een voor de mannen niet toegankelijke ruimte terwijl de mannen zaten te wachten op meer dames. Tussen half 5 en 7 was er weinig activiteit van de kant van de dames. Alleen Marie en Dacada waren goed bezig. Ik heb maar tweemaal geneukt en voor 120€ is dit duur betaald en mijn favoriet Elina heb ik niet eens kunnen neuken omdat ze weinig deed. Nou maar hopen dat ik er niks aan overgehouden heb want dat zou deze dag helemaal verpesten.

Wellie1970

Snuffelaar
25 jul 2019
11
2
Robbie, lees je verhaal nog eens terug aub. Niet meer posten is mijn advies. Een onsamenhangend verhaal. Een paar x geneukt zonder voor 120 euro is een prima score. En het verloop ? Daar ga jij niet over

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Wellie; ik schrijf wat ik ervaar. Daar gaat niemand anders over. Negatief commentaar op andermans post vind ik juist verwerpelijk. Liever een eerlijk verhaal dan de boel op te zitten leuken. Ik heb al heel veel gangbangs meegemaakt en ook de spermagames maar deze was veruit de minste in mijn beleving.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik was van plan om voor het eerst naar een SpermaGames party te gaan afgelopen dinsdag. Owv onvoorziene drukte op het werk is het er niet van gekomen, maar precies niet echt iets gemist dus...

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Vreemd, is al de tweede keer dat ik lees dat Gundula aanwezig was terwijl e niet was aangekondigd.

Keesje

Snuffelaar
20 jul 2019
19
19
Waar kan ik de data vinden voor de komende maanden?
Dan kan ik er tijd voor reserveren.....zou graag een keer meedoen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Das niet moeilijk. Het is altijd de laatste dinsdag van de maand dus 29 okt, 26 nov, 31 dec etc.

Die 31 dec zal natuurlijk niet plaatsvinden op oudejaarsdag dus dat zal waarschijnlijk 24 dec worden.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Aankomende dinsdag voor het eerst heen, heb me netjes aangemeld dus kan niet meer terug. Ook vrij genomen van werk... maar Kan helaas niet de hele dag blijven, ben van plan om de eerste paar uur te gaan. Zeg van 12:30 tot 14:30.

Paar dingen waar ik tegen op zie.:
- spreek geen woord Duits. Wel een beetje Engels.
- ben bang dat het te druk zal zijn en niet aan de beurt kom. Ik ben niet echt een haantje.
- prestatie druk, hem niet hard kunnen houden.
- iets op te lopen.

Zijn er nog andere wandelaars die ook gaan? En ik ben vooral benieuwd naar of deze zorgen herkenbaar zijn.

A

Anonymous

Guest
Ik ga niet meer, heb er 2x chlamydia opgelopen, risico is me te groot.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Zo een verslagje van mijn bezoek van gisteren en gelijk antwoord op mijn eigen vragen.

De reis heen is inderdaad 2,5 uur vanuit Amsterdam. Als je er wilt zijn om 12:00 rijd je heerlijk na de ochtend spits.

Op advies van andere leden hier heb ik ervoor gekozen om de auto te parkeren bij het winkelcentrum / supermarkt. Gebruik dan dit adres.:

Dänisches Bettenlager Wülfrath
Alte Ratinger Landstraße 25a, 42489 Wülfrath, Duitsland

Daar is meer dan genoeg parkeergelegenheid en het is 3 minuten lopen naar de locatie.

Eenmaal binnen is het gelijk afrekenen en je moet je aangemeld hebben, anders dan sturen ze je echt gewoon weg. Gebeurde met een meneer voor me die duidelijk ongelukkig was met deze gang van zaken. Bij het betalen in het Engels gewoon gesproken en het is me keurig vertelt om eerst de hiv test te doen, dan ga je naar je de kleedkamer douchen en opfrissen daarna ga je terug naar de hiv test kamer en krijg je uitslag met een polsbandje.

Zo gezegd zo gedaan, bij de hiv test was de man in kwestie uiterst vriendelijk en ook hij sprak prima Engels. Dus voor taal barrière, niks van gemerkt. Dus prikje en naar de kleedkamer en douche.

De kleedkamer zelf is niet heel groot maar het grootste euvel is de kleine locker. Ik had een rugtas mee met wat toilet artikelen en een extra boxer en handdoek en ik moest echt proppen. Wel had de locatie voor iedereen een handdoek dus eigen handdoeken zijn niet nodig.
Snel onder de douche, er zijn er 3 maar de stort/regen douche was kapot dus even wachten. Douche is verder netjes alleen veel water op de vloer wat mogelijk tot gladde situaties kan leiden.

Terug naar de Hiv test, daar krijg je een polsbandje om met daarop je kluis nummer en hoe laat je hiv test was. Oke en nu wat drinken.

Aan de bar een cola gedronken en eens de kat uit de boom gekeken. Er waren nog meer Nederlandse mannen zo te horen. Na mijn cola begonnen met een ronde langs de kamers.

Op dat moment waren er 4 dames aan het werk. Dus even staan kijken hoe het eraan toegaat. Nou dat laat weinig tot de verbeelding over de mannen staan bil aan bil om de vrouw heen en als de man die haar neukt klaar is staat de volgende stijve paal al klaar om het gat te vullen.

Wauw... Heftig...

Even terug voor nog een cola. Besloten om maar wat te gaan eten.

Over de kantine kan ik kort zijn, er zijn 12 stoelen en het is een lopend buffet. Geen slechte kwaliteit maar zeker niet zo uitgebreid als in een parenclub in Nederland. Ach... Je komt niet voor het eten.

Terug naar de actie...

Uiteindelijk werd het iets rustiger, dus heb ik me laten pijpen door een van de amateurs. Daarna heb ik Decada geneukt en toen gewacht... Er liep een amateur dame rond, die echt heel aantrekkelijk was. Maar waar duidelijk was dat dit haar eerste keer was. Ze zocht een plek maar doordat ze gevolgd werd door 20 ouwe mannetjes kon ze haar draai niet vinden. Erg jammer...

Al bij al heb ik de aangekondigde dames gezien en 4 actieve stellen waarbij er een stel was dat alleen met condoom werkte.

Toen om 15:00 de stripper muziek begon was ik er wel klaar mee. Vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen.

Herhalingsgevaar? Misschien leuk om te doen een a twee keer per jaar. Maar anders dan is het een pokke eind rijden en zo goed was het ook weer niet.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Beste heren,

Ik en mijn vrouw (29 jaar, cup D, 1,65, 65kg) zullen aanwezig bij de aanstaande gangbang op 26 november te Wülfrath.
Sinds vorige maand is ze gestopt met anticonceptie en en we willen namelijk onze grootse fantasie waarmaken: bare seks op de gangbang terwijl ze geen anticonceptie gebruikt.

Ze wilt volgesproten worden terwijl ik toekijk en wellicht kan ze zwanger worden. Ze zal rode strikjes dragen.

Terug
Naar boven