SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Hoi,

Ik ben al een aantal jaren met mijn vriend heel actief bij parenclubs in NL en BE, denk Waterloo, Bornedries, Eroxx, Gercellinos, en wil eigenlijk al een tijd naar Spermagames. Op dit forum zijn de reacties zo gemengd en ik lees toch meermaals van mensen die ziektes hebben opgelopen, dus ben erg benieuwd naar jullie ervaring. Komt een SOA vaak voor?

Ik hou daarnaast echt van veel mannen, liefst snel na elkaar! Nu dat er zulke slechte verhalen rond gaan van feestjes die op niks trekken, vraag ik me af, zullen er wel genoeg mannen zijn voor mij? Of is het echt een doodse boel waar bijna niemand meer op af komt?

Xx Roos

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Hoi,

Ik ben al een aantal jaren met mijn vriend heel actief bij parenclubs in NL en BE en wil eigenlijk al een tijd naar Spermagames. Op dit forum zijn de reacties zo gemengd en ik lees toch meermaals van mensen die ziektes hebben opgelopen, dus ben erg benieuwd naar jullie ervaring. Komt een SOA vaak voor?

Ik hou daarnaast echt van veel mannen, liefst snel na elkaar! Nu dat er zulke slechte verhalen rond gaan van feestjes die op niks trekken, vraag ik me af, zullen er wel genoeg mannen zijn voor mij? Of is het echt een doodse boel waar bijna niemand meer op af komt?

Xx Roos

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, ik ga naar de spermagames sinds het begin in Wulfrath en soms ook in de buurt van Bonn. Ik laat me om de twee maanden testen. Ik heb nog nooit iets opgelopen. In Wulfrath zijn er zeer veel mannen, ja daar kan je je hartje ophalen. Als je dat echt wil, dan loopt het zaad uit je kutje. Ik ben reeds ingeschreven voor 30 december. Ikzelf hou van sloppy seconds; dus een kutje neuken waar al flink wat zaad ingespoten werd. Ik kijk er al naar uit.

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Vreemd omdat ik hier toch best vaak las dat mensen een soa opliepen op die feestjes. Ik weet niet meer wat ik moet geloven, en wat de kans is dat ik thuiskom met een soa als chlamydia. Ik dacht eraan om de meiden die ingehuurd worden eens te bevragen, maar die zullen wellicht allemaal ontkennen dat ze daar een soa opliepen. De organisatie evenzo. Vandaar dat ik op dit forum meer duidelijkheid dacht te krijgen. Maar dat valt me nog best tegen gezien de tegenstrijdige uitspraken. De twijfel is hierdoor juist een beetje toegenomen, en de neiging om dan maar bij gangbangs in gewone parenclubs te blijven, ook al is dat altijd met condoom, wordt er niet minder door. Al moet ik zeggen dat Wülfrath voor de rest vrij goede commentaren krijgt en mijn zin om eraan mee te doen daardoor wel blijft bestaan. Moeilijk moeilijk moeilijk... :cry: Zijn er vrouwen die dit lezen en hun ervaringen willen delen met me???

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo,

Ik ga al 7 jaar 2 wekelijks naar Wulfrath,Rheinbach of soms naar Karlsruhe.
Een soa heb ik tot op heden nooit opgelopen.echter dat is geen garantie,ik denk dat het gezien het publiek 90% dezelfde mensen mee gaat vallen.
De sfeer is goed eten is goed en er zijn steeds voldoende mannen en vrouwen aanwezig.
Wat door SG geboden wordt zul je elders niet vinden

Alex en Bianca

A

Anonymous

Guest
Eens, SG is erg geil, leuk en uitnodigend. SOA risico is er natuurlijk wel, dat hoort erbij, helaas. Het valt mij per saldo wil mee, 2x chlamydia op iets van 50 bezoeken over een jaar of 5.

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Gaan jullie al die tijd als koppel? En zij is dus in al die jaren door de heren daar bare genomen en heeft nooit een soa gehad, begrijp ik dat zo goed?

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Edit CWP, Geen oproepen aub.

Ik wil die sexy Suzi graag een beurt geven, maar twijfel of het niet super druk gaat worden en of er nog amateurs komen.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
feynoord zei:
Onnodig quoten, nergens voor nodig Burrito

Ben er 2 jaar geleden geweest op de gangbang tussen kerst en nieuwjaar. Het was inderdaad een stuk drukker dan anders. Maar dat is relatief. Na de eerste 2/3 uren waarin het een kluwen was zijn de meeste heren hun kruit verschoten en normaliseerde de situatie.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Als ik sommige beelden van ganbangs zie in Duitsland... dan mag je geluk hebben dat je al even een borst heb mogen aanraken. 50 man en 4 dames..110 Euro betalen... blijf dan liever dichter bij huis, voldoende plekken die beter zijn.

A

Anonymous

Guest
Maak daar op een drukke middag maar 100 man en 6 dames van. Dringen en duwen soms. Maar niet altijd.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik kijk wel uit naar het de drukte op de volgende spermagames.
Zoals de naam "spermagames" het zelf al doet vermoeden is sperma een belangrijk onderdeel van het feestje.

Ik hoop dat door het extra hoeveelheid aan mannen de dames goed vol en ondergespoten worden.
Dat het een echt spermafeestje wordt, waar ik als spermaliefhebber volop van kan genieten.

Het beste voor me blijf:
kort even de zaadkut likken zodat ik een heerlijke spermasmaak in mijn mond heb,
dan mijn lul wat soppen in het drijfnatte zaadkutje,
met enig geluk wat zaad oplikken van haar borsten of gezicht,
naar de volgende dame gaan met het zaad van de vorige zaadkut nog op mijn lul

benieuwd hoeveel dames er zullen zijn!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou,

Ga maar uit van 17-19 dames

Je moet wel geduld hebben, het is verdeeld over de dag

Likje Alex

johan2

Snuffelaar
27 jul 2015
4
0
Was afgelopen maandag bi de eindejaars bang in Wülfrath geweest. Het aantal dames viel helaas wat tegen. Buiten de professionele dames waren er slecht een handje vol andere dames deze keer, waarbij de Nederlands Paulien veruit de actiefste was. Heren waren er meer dan genoeg. Toen ik aankwam waren er al geen kledingkastjes meer beschikbaar en kreeg ik een plastic zak en bak voor je waardevolle spullen. Ondanks het magere aantal dames was er toch genoeg te neuken voor iedereen. De geilste dame was voor mij "Jessy C". Deze dame geilde erop om in haar kont te laten volspuiten. Wat veel mannen vervolgens ook deden. Tussentijds haalde ze met haar vingers het zaad uit haar darmen om haar vingers vervolgens af te likken. Ook zeer grote lullen gleden zonder problemen in haar geile kont. Van een DP was ze ook niet vies, en dat uren lang! Het was weer leuk, voor herhaling vatbaar.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Johan,

Ik denk dat de drukte van de voorafgaande jaren veel vrouwen heeft tegen gehouden.
Volgende keer in Rheinbach gaat het er iets rustiger aan toe.

Gr alex

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Collega's.
Een vraagje.
Lopen jullie op die gangbangs blootvoets rond,of dragen jullie slippers,of iets dergelijks?
Is de vloer een beetje proper,of is het beter om niet blootvoets rond te lopen?
Ik hoop dit jaar eindelijk eens zo'n gangbang mee te maken.
Grt.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Slippers dragen op een GB is altijd een goed idee. Al was het alleen maar om voetschimmels te voorkomen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Slippers, zeker... Er zijn ook mensen die sokken dragen maar die zijn niet , ehmm, waterdicht zeg maar en zeg nou zelf, ut ziet er niet uit. Bij GB's in clubs (bv de niet AO in Eroxx0 zie je ook wel eens heren met schoenen of laarzen maar dat lijkt me wel onhandig

Terug
Naar boven