Spontaan Bare

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
hebben jullie dit wel eens? staat niet in de advertentie en toch gaat dame bare. Mij is dit al div malen overkomen.
Kan dit niet op het forum vermelden omdat de dame zelf moet kunnen beslissen wat ze wel of niet doet. Vooraf erom vragen doe ik nooit, ik bekijk de situatie en laat het gewoon gebeuren. Geen garantie natuurlijk dat het altijd lukt.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zeker ook diverse keren meegemaakt.
Mss binnenkort weer eens eentje?!
Lijkt de goede kant op te gaan.

Noorman

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ja ook 1 maal voor gehad... Gewoon keigeil. Ze kwam bovenop mij liggen, we tongzoenden elkaar en plots voelde ik haar handje mijn pik nemen en ze liet hem er zo in haar kutje glijden... hmmm :mrgreen: Ze begon me dan te neuken en dan rollen omgedraaid en toen haar missio volgespoten :D

A

Anonymous

Guest
heb dit weekend nog bij een nieuwe dame geweest die met een beetje extra het condoom in de lade liet liggen !
het was niet de dame die ik had verwacht van de advertentie maar een leuke vervanging

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Nog niet meegemaakt.

Wel een keer bijna maar omdat het een zwartje betrof en ik wat onwennig was met die situatie.. Dan maar niet gedaan.

Had haar goed geil gelikt en kon zonder moeite haar kut aaien met mijn eikel... Maar niet doorgedrukt.

I'm a pussy

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Noorman zei:
.... een beeje extra ...

Dat is toch niet "spontaan"?

Noorman

Ik had laatst ook een dame die voor 20 eurie extra toch ook "spontaan" bare deed ;) :D
En lekker dat ze is/was. :)
De 1e keer moch ik (nog) niet in der klaarkomen de 2e keer wel en nu is het niet anders meer :)

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Al regelmatig meegemaakt en het moet gezegd worden, vaak in het Vlaamse land.
In Nederland heb ik het namelijk nog nooit meegemaakt, wel dat er tijdens het voorspel de mededeling kwam dat het voor extra zonder kon.
En dan vooral in Rotterdam bij de Thaise vrouwen en bij de Dominicaanse vrouwen in Noord-Brabant.
Maar dat is toch niet echt spontaan, dat is gewoon proberen extra te cashen van de klant.

Bij de echte Vlaamse dames heb ik het echt vaak meegemaakt, vooral in het verleden, dat tijdens de daad er net eens gesproken over condoomgebruik en ik de dame gewoon mocht vullen. Ik heb ik elk geval nooit meegemaakt dat wanneer het spontaan mocht de dame zei dat ik niet in ze mocht komen. Dat valt me toch wel op.

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Laatst nog meegemaakt. Het was met een buitendate. Ze legde het condoom klaar. Toen ze echter, na mij heerlijk deepthroat te hebben gepijpt, op haar knieën zat met haar kont omhoog en stootte ze zelf zo naar achteren en gleed hij er heerlijk in. Ze vroeg zelfs om lekker volgespoten te worden.

Ook met een prachtige donkere dame is het ooit zo maar gebeurd en daar kom ik nog regelmatig. Er wordt nooit over een condoom gesproken en ze laat zich heerlijk in al haar gaatjes neuken. Het probleem voor dit forum is alleen, dat je zulke ervaringen niet kan delen, omdat je dan het vertrouwen van de desbetreffende dames schaadt.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Zeer regelmatig meegemaakt zonder extra te betalen of er naar te vragen , wel dan de vraag van de dame om geen interne donatie te doen
maar regelmatig was dit ook geen probleem .

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Goed beffen en dan er snel in wil wel eens helpen. :)
Vooral bij de minder ervaren dvp's

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
Ik heb zoiets al een paar keren meegemaakt met dames die zelfs pijpen alleen met condoom adverteren.
Ik heb ooit een dame anal gepenetreerd en heb haar kontgatje volgespoten omdat het condoom gescheurd was.
De volgende sessie schoof zij spontaan en geleidelijk aan mijn gerief in haar kutje terwijl zij op mij lag te tongzoenen.
Dat was een van de meest plezant ervaringen ooit!
Sindsdien ging ik haar 2 keer per week bezoeken om haar eerlijk langs haar 3 gatjes te vullen.
Ik word echt niet goed van als ik mij die geile momenten herinner :p
Zo'n lekker ding gelijk haar ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
Ik heb zoiets al een paar keren meegemaakt met dames die zelfs pijpen alleen met condoom adverteren.
Ik heb ooit een dame anal gepenetreerd en heb haar kontgatje volgespoten omdat het condoom kapot was.
De volgende sessie schoof zij spontaan en geleidelijk aan mijn gerief in haar kutje terwijl zij op mij lag te tongzoenen.
Dat was een van de meest plezante ervaringen ooit!
Sindsdien ging ik haar 2 keer per week bezoeken om haar heerlijk langs haar 3 gatjes te penetreren en te vullen.
Ik word echt niet goed van als ik mij die geile momenten herinner :p
Zo'n lekker ding gelijk haar, heb ik tot nu toe nog niet opnieuw kunnen vinden.

Robert818

Snuffelaar
2 feb 2016
10
5
een x met dvp afgesproken in Tilburg
Helemaal niet van uitgegaan dat ik bare ging neuken meestal vraag ik het wel
maar dit x vroeg ik het niet
we begonnen te zoenen en daarna begon ze mij te pijpen zc
ik legde haar na een tijdje op haar rug en ging op haar liggen en ik pakte mijn pik vast en begon met mijn pik te vrijven over haar kut
ik zij dat ik haar graag bare wilde neuken en ze niets en ik duwde mijn lul zonder condoom in haar kut
heelijk neukte ik haar 10 min toen ik mijn zaad diep in haar spoot
achteraf bedankte ze mij en stuurde mij een week lateien sms dat ze zwanger van mij was geworden ik heb haar nog proberen te bereiken maar nooit meer gevonden
ik heb wel heerlijk geneukt

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Poolse van een jaar of 23 Dagmara heette ze aan de Groenesteinstraat in Den Haag. De eerste keer was nog mc (gruwel). De tweede keer schoof ik 'm tijdens het tongzoenen langzaam zc naar binnen. Ik kreeg geen protest dus heb d'r heerlijk geneukt en volgespoten. Zag strips met de pil op d'r nachtkastje liggen en trok toen de conclusie dat bare misschien wel mogelijk was. Heb haar daarna nog vele malen bezocht. Kwamen later nog 2 andere meiden bij van dezelfde stal die ook bare gingen. Kosten... €70 :(

Tegenwoordig durft een omaatje al €100 te vragen voor een half uurtje bare :roll:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Robert818 zei:
een week lateien sms dat ze zwanger van mij was geworden
een week nadat je haar volgespoten hebt weet ze al dat ze zwanger is ? Vraag mij wel af of dat zo vroeg mogelijk is om dat te weten (of testen)

Robert818

Snuffelaar
2 feb 2016
10
5
tim zei:
Robert818 zei:
een week lateien sms dat ze zwanger van mij was geworden
een week nadat je haar volgespoten hebt weet ze al dat ze zwanger is ? Vraag mij wel af of dat zo vroeg mogelijk is om dat te weten (of testen)

Ze heeft het alleen maar verteld via een sms of het waar is geen idee ik heb er ook mijn twijfels bij
in april vorig jaar neukte ik ook bare met een dvp wel met haar regelmatig zij is wel zeker zwanger van mij geworden
zij is in januari bevallen maar woont nu in Australië heb geen contact met haar

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Op prostitutie fora wordt er vaak gelogen. Op bare fora is het nog erger.

:cool: :cool: :cool:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Bij lukt nu eerst zwaffelen zonder condoom tegen clitje en tussen lipjes. Daarna verder duwen of haar hand laten gebruiken, zelf beginnen stoten en blijven mikken zodat mijn penis erin gaat.

Als hem erin zit dan is het de hele date bare. Weigert ze die of houdt ze hem tegen en stuurt ze hem met haar hand tegen haar buik of billen of benen, weet ik dat het niks wordt. Meestal nzc bezig, willen vrouwen verder doen want lekker.

Is mij gelukt met mijn exen van bij eerste dates en ook (nu) vaste dames bij eerste of pas na latere dates. Probeer ook haar heupen of billen of vast te pakken, helpt om rapper binnen te geraken:).
Ik laat hen eerst kiezen met hun handen wat ze graag hebben, weinig die dan bare afwijzen zelfs als werd eerst met condoom voorgesteld of gezegd.

Soms pech maar dan zwaffel of wrijf ik tegen of klop op hun kontgaatje of kutje, is bijna hetzelfde haha.

Terug
Naar boven