Spuiten op of in kutje/ kontje en tegen trekken/ zwaffelen

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik weet niet of dit al gevraagd is maar telt het volgende ook als NZC of Bare? Want zo heb ik al veel dates gehad met nmc/ condoom-dames :)

- jezelf aftrekkend of door haar tegen haar kutje of kont, deze zelfs opengetrokken door de dame. Ik bedoel met de eikel er bijna in maar niet volledig.

- zwaffelen op haar clit of haar opening of haar kutlipjes of haar kont. Is toch favoriet van mij:).
Bovenstaande 2 zelfs met voorvocht druipend, extra speciaal.

- Spuiten op hun kutje: lopen toch ook druppels binnen? of op haar kontje waarbij ze moeite doet om haar kutje te bedekken tegen mijn zaad, hier vinden ze het minder erg maar is volgens mij even groot risico:)

Door vooral de eerste 2 te doen lukt het mij om toch bijna-gevoel te krijgen van zonder-neuken.

Dus wat denken jullie ervan? Natuurlijk doe ik hetzelfde met de echte bare/ nzc-dames omdat ze dit telkens plezant en geil vinden.
Trouwens met mijn exen lukte die eerste 2 altijd tijdens 1'de of 2'de date:).

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
alproz zei:
telt het volgende ook als NZC of Bare? ...
Ik denk dat dit een pure semantische kwestie is, het is maar hoe je het wil noemen. Zo kunt ge ook vragen : is een virus levend , Is Pluto een planeet ? ...

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Onlangs bij mijn vaste dame dit meegemaakt: mocht vroeger altijd zwaffelen, op haar kontje of kutje kloppen met mijn lul en er tegen schuren maar ze hield telkens haar hand ervoor of stuurde me steeds met haar hand buiten haar kutje (op buik) en kont (op billen of tussen) zodat ik nooit er in zat.

Maar vorige week gingen we ineens stapke verder en mocht er na een tijdje volledig in haar kontje en kutje. Ze werd dus zot en zo supergeil, ze vond het zelfs amusant dat ze tussen haar benen vol hing van mijn voorvocht. Was lekkerste date ooit, gewoon omdat het nu zeker en zonder ontkenning gebeurde dat ik haar bare mocht neuken. Ze reageerde ook zeer enthousiast en wou geen pauzes :) . Alles gebeurde spontaan en zonder discussie.

Intern klaarkomen is nog de volgende vraag of ik dit mag maar al blij zo ver te mogen gaan, bezocht haar immers al 4 jaren zo'n 4-6 keer per jaar.

En neen ik zal haar naam niet delen hier, sorry. Anderen die er open over zijn heb ik met plezier aan jullie meegedeeld maar deze niet.
Ben ik egoïstisch: ja en terecht ;)

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als een meid je eenmaal als "vaste klant" ziek kan er vaak meer. Ze doet op deze mannier aan "klantnbinding" :lol:

Terug
Naar boven