Steamworks - Arnhem

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Wie gaat er weleens op de maandag of vrijdag naar Steamworks in Arnhem?
Wij zijn er al lange tijd niet meer geweest en nu met de corona crisis is het natuurlijk dicht.
Het was daar altijd een ontzettend geile boel.
In feite betreft het hier een homo sauna maar alleen op de maandag en de vrijdagen, soms ook wel is op de zaterdag, hebben ze gemengde dagen.
Ik heb trouwens vernomen dat ze nu aan het verbouwen zijn.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Wij zijn er met enige regelmaat op maandag te vinden.
Super leuke en geile tent

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Wij neuken alleen bare en ja dus veelvuldig in steamworks.
Zal net als andere parenclubs zijn denk ik, ze roepen allemaal safe sex maar niemand staat erbij om het te controleren uiteraard.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik kan bevestigen dat condooms in Steamworks een uitzondering zijn. ik denkd dat er in 85%-90% van de gevallen lekker bare geneukt wordt. In de darkroom en maze 100% :) En daar ben ik dan meestal te vinden ;) :lol: :lol:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik kan een soortgelijke club herinneren waar ik 2 en half jaar geleden met een leuk groepje swingers een afspraak had. De ruimtes waren te heet om volledig los te gaan. Hoe is dat bij steamworks?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Helemaal boven kan het idd warm zijn, maar goed dat is zowat in elke club.
Wij komen eigenlijk nooit helemaal boven, we zijn of in de lounge area op de witte banken of in de bioscoop, alhoewel de bioscoop ook vaak heel warm is

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Ja, inderdaad, boven op de zolder is het in de zomer, vooral met de hitte van vorig jaar, erg heet.
In de andere jaargetijden is het daar wel aangenaam. Er zijn diverse ruimtes waarin je je als paartje kan afzonderen om lekker te seksen met andere paartjes. Schijnt trouwens dat ze nu de zolder grondig aan het verbouwen zijn.
In Steamworks gebeurt zeker 80% bare, dat kunnen wij bevestigen. Ze hebben trouwens wel condooms liggen voor wie er gebruik van wil maken.
Echt jammer dat we nu in deze vervelende periode zitten. We hebben echt zoveel zin er weer eens naartoe te gaan.
We waren trouwens ook regelmatig te vinden in Sauna Azzurra te Beuningen. Dat is een soortgelijke club, dus doorgaans voor homo publiek. Maar ook zij hebben gemengde dagen op de woensdag, de donderdag en de zaterdag.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Leuk trouwens dat er zoveel gereageerd wordt in dit topic.
Had nooit gedacht dat er hier mensen waren die Steamworks kennen of er zijn geweest.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik als single man vraag me af of ik op de gemengde dagen ook (bare) sex kan hebben met dames? Komen er ook dames alleen of zijn het meestal paartjes?

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Vaak, niet altijd is het zo dat stellen gaan voor stellen. Als man alleen kan het soms lastig zijn.

Ben er een paar keer geweest op gemengde dagen en op men only dagen. Op gemengde dagen een keer een dame ontmoet die ik kende uit een andere club. Heb haar toen mij eerste keer klaar laten pijpen en haar gevraagd niet te slikken. Lekker met haar spermatongen, was eerste keer voor haar. Later samen met een andere biman die zij ook al kende haar ombeurten geneukt. Andere man kwam lekker in haar klaar en daarna ik er lekker in.

Dame heeft later het swingen vaarwel gezegd toen haar man er achter kwam wat ze uitspookte.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Heerlijk lezen dat ze in het geniep zich liet volspuiten door onbekende mannen!

Huisvriend: heb je ook veel actie gehad in de darkrooms?
Daar bareseks lijkt me echt zo genieten!

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Ja ook in darkrooms. Maar hoofdzakelijk actief. Ga vaak naar de travo dag in mystique. Veel bare daar. Ik actuef. Soms laat ik me wel eens nemen maar niet vaak.wel erg geil.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik neem aan dat deze club op 1 juli ook haar deuren weer opent of zitten ze nog in de verbouwing?

Ik als alleenstaande man doe graag bare gangbangs met vrouwen/paren. Welke dagen zijn hiervoor geschikt? Bvd

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
xavierke zei:
Heerlijk lezen dat ze in het geniep zich liet volspuiten door onbekende mannen!

Huisvriend: heb je ook veel actie gehad in de darkrooms?
Daar bareseks lijkt me echt zo genieten!

Bare sex is geen probleem daar. Zeker als je niet vies bent van een man dan al helemaal niet.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Ik ben een aantal keren in Steamworks geweest maar nog niet bare meegemaakt helaas. Bij Azzurra wel een paar keer.

michielhaha

Snuffelaar
15 sep 2015
19
67
Als bare bi man (bttm) ben ik daar regelmatig. Ik laat me door iedereen bare nemen.
Laatste keer dat ik daar was ben ik door 16 mannen bare geneukt.

Terug
Naar boven