stedentrip organiseren

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Beste NZC-ers

Ik ga voor mijn medewerkers een stedentrip organiseren.
Nu wil ik graag aan jullie vragen in welke stad je de meeste kans dames kan ontmoeten die bare aanbieden.

Lissabon staat hoog op mijn lijstje maar heb geen idee of daar veel dames rondlopen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Gr. WCeend

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Beste wceend

In Lissabon valt zeker wat te beleven. Er zijn beruchte nightclubs waar ge als man alleen maar op een sofa moet gaan zitten en na 5 minuten zit er al een bloedmooi vrouwtje op uw schoot... alleen bieden ze meestal geen bare aan. Ik was x jaar geleden in Lissabon en toen waren er nog tippeldames in de rua Rodrigo da Fonseca. Ik vond er een lelijke maar wel aardige dame die bare deed voor niet duur. Maar zelfs daar lijkt het me niet evident. Dus, ik kan Lissabon niet aanraden. Misschien hebben andere forumleden een andere mening...

Allicht kunt ge beter denken aan Duitsland. Er moeten ondanks de nieuwe wetgeving nog wel clubs zijn waar bare de regel is. En er is ook de tippelzone Kurfürstenstraße - Nollendorfplatz in Berlijn ; tijdens mijn 3 citytrips in Berloijn heb ik daar altijd "gescoord", het is een kwestie van maar voldoende dames aan te spreken tot ge er een vindt die akkoord is.

In Athene is er een tippelzone die stikt van de junks en al dan niet illegale vreemdelingen. Bare zeker mogelijk voor niet duur, maar uiteraard niet noodzakelijk aanbevelingswaardig...
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=179&t=1539

Terug
Naar boven