Steffi en Andrea Geilenkirchen 25-08-25

Joepie1958

Toogplakker
11 aug 2021
33
13
Steffi en Andrea houden op 25-8 in Geilenkirchen een gangbang van 14.00-18.00.
Ik wil er graag naar toe gaan, heeft iemand ervaring met deze dames?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ja voor

Steffie is 60+ en Andrea Orts jonger ! Zinn beide Bloedgeil dat wel
Je moet geen prettig lichaam verwachten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Andrea vind ik qua uiterlijk nog best wel te behappen maar dat geldt zeker niet voor Steffi. Deze dames doen vaker samen gangbangs en heb hier lang geleden eens aan meegedaan maar met Steffi had ik niks mee dus me alleen op Andrea uitgeleefd.

globetrotter7

Toogplakker
4 mrt 2021
51
18
Zou wel interesse hebben als ik maar wat meer details had. Waar bv in Geilenkirchen want dat is best uitgestrekt en heeft toch zo'n 52000 inwoners. Dus als jullie misschien een linkje hebben zou dat fijn zijn.

Joepie1958

Toogplakker
11 aug 2021
33
13
Bezocht, helaas was Andrea door ziekte verhinderd en moesten we het doen met Steffi, gelukkig was de prijs ook drastisch naar beneden bijgesteld en het aantal mannen was niet zo groot. Steffi was eigenlijk alleen mondeling bezig, maar aangezien ze op haar knieën zat moest je maar kijken dat je binnenkwam, gelukkig had ik glijmiddel mee en na wat handwerk onzerzijds is ze een aantal keren genomen in zowel ingang als uitgang door diverse mannen. Steffi is inderdaad geen schoonheidskoningin en volgens eigen zeggen nogal eng geschapen, dat bleek ook wel want ik moest mijn best doen, en dan ben ik (volgens mij) niet meer dan gemiddeld geschapen. Toch denk ik dat ik nog wel eens terug ga als Andrea ook aanwezig is, maar dat zal ik dan wel eerst telefonisch navragen.

joelldr

Snuffelaar
5 mrt 2024
2
0
zou hier ook graag naar toe gaan, of een andere keer met sexy susi. vind haar echt goed

Joepie1958

Toogplakker
11 aug 2021
33
13
De 23e weer geweest, het was rustig qua aantal mannen, heerlijk genoten van Steffi hoewel er wel een enigszins opdringerige man was, maar toen deze weer vertrokken was nog lekker genoten van haar en lekker langdurig gespeeld voor een bedrag waarvoor je tegenwoordig nog geen konijn gedekt krijgt😉

Terug
Naar boven