Steffie studente

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ik stel me oprecht de vraag, wat gaat er dan in je om als je die onzin net gepost hebt hier? Ga je dan in de woonkamer wat dansen, masturbeer je even uit pure vreugde of wat doe je dan juist? Ik wil het graag even weten en proberen te begrijpen. Een beetje in de zin van, de fantasieboys op het neukenzondercondoom forum, wie zijn ze, wat doen ze?

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik weet niet of het verhaal van @fiebert3 waargebeurd is, dit laat ik even in het midden.

Wat ik wel kan delen met jullie is dat ik een jaar of 8-9 geleden (ik was toen in relatie met iemand) in Brussel door de winkelstraat liep met een jonge Poolse meid die ik op reis had ontmoet. ( had een vliegticket voor haar betaald en het weekend met haar doorgebracht)

Nu terug naar de winkelstraat, zij wou een winkel binnen, ik had er effe genoeg van zei ik haar. Dus ik buiten wachten aan de deur. Passeren daar 3 jonge knappe meiden waarvan één ervan een spannende legging aanhad. Die kont, de lekkerste die ik ooit heb gezien in mijn leven. (Heb er foto's van, maar sinds de nieuwe regels mag dit niet meer gedeeld worden).

Ik nog steeds wachtende aan de deur van die winkel, aan het staren naar die prachtige kont! Plots draait één van die vriendinnen zich om en roept ze naar me, "qu'est-ce que tu regardes?"

Ik doe teken van ik hoor jou niet, komt die voor mijn neus staan: nog steeds in het Frans "wat zit jij te kijken!"
Ik? Ik kijk naar de kont van jouw vriendin, ze is ongelooflijk lekker!
Schiet ze in de lach, "donne-moi ton numéro" zegt ze.

Ik zeg ok, ik geef mijn nummer, maar vlug. Mijn vriendin staat binnen in de winkel. 🤣
Zo gezegd zo gedaan, zij terug weg met haar vriendinnen.

Poolse meid kwam buiten en wij ook onze weg verder gezet.
Opeens, een kwartier na deze gebeurtenis krijg ik smsje, "viens ce soir". Oei stuur ik terug, vanavond zal ik niet kunnen komen, mijn vriendin vertrekt pas morgen. Stuur ik je van zodra ze weg is? Oui, bien sur schrijft ze.

Paar uren doordraaien naar zondagvond (ondertussen op hotel lekker die Poolse in alle standjes geneukt, zei 22, ik 36 toen)
RIP, vorig jaar haar jongere zus happy birthday gewenst en wat gepraat. Kwam ik te weten dat dit meisje reeds 2 jaar was overleden, leukemie. 😢

Nu, ik haar zondagavond naar Charleroi airport gebracht om haar vlucht te halen en afscheid genomen.

Stuurde ik naar het meisje die mijn nummer vroeg, ben je nu nog vrij?
Niet mooi van mij, ik bedroog al mijn vriendin met die Poolse en nu nog es dubbel bedrog.

Ja stuurde ze me, kom maar af. Ze woonde op kot in Namur (Namen).
Ik daar aangekomen, dacht een date te hebben met deze kleine skinny Oosterse studente. Doet ze de deur open, haar vriendin met de lekkere kont zat daar ook op bed. 😍😋

Neem je ons mee naar Luik, willen daar iets gaan drinken. Wij in de auto naar Luik, eenmal binnen moest ik gaan plassen, toen ik terug aan tafel kwam hadden die drank, eten en chocoladefondu met fruit besteld en stond de ober te wachten tot ik zou afrekenen.

Ik zei fuck, wat een trutten. Ik de rekening betaald en aan tafel kon ik het niet laten om hun de huid vol te schelden. Wil je wat bestellen, ok, maar vraag het mij eerst. En niet de halve menukaart!
Was echt boos toen.

Vraagt die kleine Indische, waar is het toilet. Ik wijzen naar ..., zegt ze nee, toon het mij. Ik mee met haar, ferm tegen mijn goesting, tot ze me vroeg: ga mee met mij, ik wil niet alleen.
Ik mee naar binnen, zei gaan plassen terwijl ik er op keek. Kwal al beetje geil.
Opeens draait die haar kont naar me, "NEUK ME". Ja, heeft ze geen twee keer moeten vragen🤪

Was een gekke avond met veel emoties, maar het begin van een mooi verhaal.

Eén moment wil ik nog delen met jullie. Wou nog steeds die met haar lekkere kont neuken. Haar voorgesteld 100€ te betalen. Ok zei ze, kom maar af naar *** haar kot.
Ik terug naar daar, 150km rijden, maar had het er voor over.

Doet lekkere kont de deur open (Indisch meisje ging haar net douchen)
Ik op bed met haar, ik zeg het je, eerste keer was 🔥. 18 jaar, bloedmooi, lekkere kont, denk C-cup naturele borsten. Ik heb het niet lang volgehouden.

Ik was na net tien minuten klaar met haar, toen de deur van de badkamer openzwaaide. Nu is het mijn beurt zei ze🤣😇😜....
De rest kan je wel raden.

By the way, lekkere kont heb ik zeker nog 30-40 keer gezien erna. Altijd betalend wel.

Ander meisje minder gezien omdat ze op den duur jaloers was, maar die heb ik nooit geen € moeten betalen.

ps: het net uit de douche verhaal heb ik halvelings op video staan, ik had mijn telefoon gebruikt om te filmen. Met toestemming van lekkere kont, natuurlijk effe mijn camera gedraaid toen ander uit de badkamer kwam.

Zoiets gek is me nadien nooit meer overkomen (of toch wel🫣), maar wel betalende date.

Terug
Naar boven