Stelt iedereen zich aan elkaar voor bij een gangbang ?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik ben denk ik 4 jaar geleden voor het eerst naar een normale gangbang geweest in Hoek van Holland bij een echt leuke meid en haar flink oudere vriend. Omdat ik dat nog nooit gedaan had dacht ik als ik binnenkomt stel ik me gewoon netjes voor maar wat ik me er van herinner keek men daar nog al vreemd van op.

Mijn vraag is dus hoe zijn de noem het omgangsvormen als je binnenkomt bij een gangbang ?
Stel je jezelf wel zoals ik het noem netjes voor en geef je iedereen een hand of doe je dit dus niet.
Dat je de dame begroet en je voorstelt lijkt mij normaal en beleefd maar ja hoe verder ?

31 aug 2016
1.194
112
op de gemiddelde bare gangbang komen je iedere keer wel bekende gezichten tegen
maar elkaar voorstellen dat is er niet bij !
er zijn personen waar ik al jaren in hun zaad aan het raggen ben maar niet hun naam ken !
je geeft de organisator een hand en je stelt je even voor aan de dame of dames met de nodige kussen !
en een hee hallokus in de ruimte en je ga je zelf op frissen om daarna je volledig op de dame te richten
en af en toe een babbeltje met mede bangers

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dank je wel mannen voor jullie info. Weet nu tenminste wat te doen als ik ooit een keer naar een Bare GB zou gaan.
Snap nu ook die verbaasde blikken van die mannen die er toen waren veel beter. Laat ik het maar op een beginnersfout houden.

31 aug 2016
1.194
112
er zijn personen die je regelmatig treft op GB waar je dan ook heel amicaal mee om gaat wat voor nieuwkomers soms wel moeilijk is om op een feestje te presteren .

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik geloof zeker dat een nieuwkomer dat lastig kan vinden en het even kan duren voor hij zijn draai gevonden heeft.
Merkte op die normale GB 4 jr geleden dat een paar grappen en grollen de boel aardig deed ontdooien.

Terug
Naar boven