Sterilisatie bij de man: vasectomie

Voormalig lid 5078

Toogplakker
28 feb 2017
52
52
22 jaar geleden al..niks geen last gehad..tip van de arts was draag de eerste dagen een strakke slip en je zal geen zwelling of pijn ervaren..en het werkt echt..

A

Anonymous

Guest
Vorige week naar het ziekenhuis gegaan voor de ingreep. Stelde eigenlijk niks voor en stond na een half uur alweer buiten. Ik ben blij dat ik het gedaan heb: hoef niet meer bang te zijn dat één of ander grietje voor mijn deur staat met een dikke buik en een hoop gezeik dat ze zwanger is. Wordt alleen niet vergoed door de verzekering dus ik moest zelf € 600,- betalen maar dan ben je voor de rest van je leven overal vanaf. Ik had ook bijna geen pijn na de ingreep. Alleen een ongemakkelijk gevoel in mijn liezen en vooral als ik moest bukken om bijvoorbeeld mijn schoenveters te strikken. Na vijf dagen zijn de wondjes weer dicht. Ik voel het nog wel een beetje in mijn liezen.

Over drie maanden is mijn spuitwater een perfecte weerspiegeling van de moderne westerse samenleving: inhoudsloze blubber. Ik ga daarmee dan eens lekker een hoop grietjes mee vullen en verder ga ik niks meer geven aan de samenleving dan het strikt noodzakelijke om te kunnen voorzien in mijn levensonderhoud. Niemand is je iets verschuldigd, dus waarom iets teruggeven.

Ik kan het dus iedereen aanraden die zich geen zorgen meer wil maken over ongewenste kinderen.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
... nog een leuke bijkomstigheid: als je van onder geschoren bent, zijjn er waarschijnlijk kleine littekens zichtbaar. Dame kan denken iedereen kan wel zeggen dat hij geknipt is. Maar de littekens liegen niet. Dat trekt ze mogelijk nog over de streep

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ik kreeg, bijna 50 jaar geleden, een soort ballenhouder mee. Werkte uitstekend.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Degrotedekuboom zei:
Wordt alleen niet vergoed door de verzekering dus ik moest zelf € 600,- betalen maar dan ben je voor de rest van je leven overal vanaf.

Heb er ook aan gedacht n.a.v. dit onderwerp maar € 600 betalen vind ik echt tering duur man. Had ik niet verwacht.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Kostte bij mij destijds € 500. Maar zal wel duurder geworden zijn, zoals met alles. Maar het is het dubbel en dwars waard. Okay, soa's voorkom je er niet mee. Maar geen zorgen dat je iemand zwanger maakt is toch wel erg fijn.

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Apart, bij mij is het gewoon vergoed, kwam uit een relatie en wilde geen kids meer.

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Dit heb ik onlangs nog besproken met mijn partner om dit te laten doen. Zij zal eerdaags willen gaan stoppen met haar anticonceptie.

Even een vraag over je zaad: Hoe ziet je zaad er uit als je klaarkomt? Is dit dan doorzichtig of nog steeds witte klodders? Want ik las wel dat je als je dan klaarkomt, dat je zaad er transparant uitziet en je dus alleen prostaat vocht spuit? Misschien kan iemand mij dit vertellen.

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Heb me inmiddels laten steriliseren en heeft me een lekkere neukbeurt kunnen opleveren. Niet met een dvp dan weliswaar.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Proficiat, doe zo verder Jeroen50, je merkt het verschil niet tussen gesteriseerd of niet ( ben inmiddels al 15 jaar steriel).

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ik ben ondertussen 45 jaar geleden "geholpen" en ik heb er geen seconde spijt van gehad.

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
hier gaat het binnenkort zeer waarschijnlijk ook gebeuren… geen kinderwens meer en een vriendin die sinds 2 en half jaar niet meer aan de pil is, dus al net zo lang voor het zingen de kerk uit… en dat terwijl het zo fucking lekker is om haar spuitkut goed vol te spuiten

Rouche

Snuffelaar
7 jun 2023
3
1
Ik heb het 1 jaar geleden gedaan en ik heb er sindsdien spijt van.
Stekende pijn sinds de operatie.

Terug
Naar boven