Steun het forum aub!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik zou nog eens een oproep willen doen naar mensen om het forum een hart onder de riem te steken.
Ivm transparantie de factuur van de hosting maatschappij voor dit jaar is binnen bijna 250€.
Dat is veel geld Daarom dat ik nog eens een oproep doe naar een aantal gulle gevers. Jullie zouden me daar erg mee uit de brand helpen.

Dankjewel alvast

robby

Snuffelaar
26 sep 2015
15
0
ik wil gerust een bijdrage geven hoor barefan, is er ergens een rekeningnr. daarvoor?
al dat andere gedoe is iets te geleerd voor mij
gr robby

Leofw

Snuffelaar
8 aug 2020
3
1
Ik wil wel steunen, maar wordt nu al uitgesloten.
Nochthans wat ik weergeef is echt gebeurd...
Mvg lieven

Leofw

Snuffelaar
8 aug 2020
3
1
Jullie sluiten me uit.
Wat ik ook nog weet over Erika, is dat ze soms zat te huilen, omdat ze het raamgeld niet kon betalen.
Maar ik kan ook niet elke dag langskomen. Het is veel te duur.
En de douche was te heet.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hoi Barefan, ik wil ook wel een bijdrage storten. Nog eens bedankt voor je stap om het vroegere bareforum (NCNP, of was het playbabe) te laten herrijzen / op te volgen. Ik heb aan dat en/of aan zncforum een aantal leuke vaste bare raamdames overgehouden, en het is erg fijn als we ook voor de toekomst nieuwe adressen en de ontwikkelingen over bestaande kunnen uitwisselen. Ik ben zelf niet zo'n held om blindweg bij nieuwe raamdames naar nzc te informeren, maar heb in de loop der tijd wel mijn eigen ervaringen bij eenmaal bekende dames regelmatig beschreven. Inmiddels is ook nog Hookers vrijwel de nek omgedraaid, waar ook was nog wel eens wat uit op te maken ook over bare neukende raamdames, al dan niet tussen de regels door en soms in recensies- Nu dat is weggevallen is het nog eens te meer belangrijk dat we een centraal punt voor het uitwisselen van ervaringen overhouden, dat ook nog eens redelijk besloten en minder bekend is. Waardoor het misschien minder de aandacht van de AVG trekt en ook niet elke dame zelf meeleest...
Dus ga alsjeblieft door met je goede werken!
Ik doe het liefst eenmalig -of jaarlijks- een overboeking gewoon naar rekening, dus als je me PM't...

Groet,
69

ronron

Snuffelaar
24 nov 2020
9
0
Liever doe ik gewoon een donatie, iban? Ik Kan je toch geld overmaken met een reden. B.v.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
3 dollar per maand dats ma 36 per jaar dats niks als je met die paysafe card ook kan werken wat ze op kinky gebruiken om profiel te updaten heb ik echt geen probleem een paysafe card doneren is tog niks en voor een Goede Doel hoe vaak geeft je geld aan meid uit en je dacht pff zonder van me geld en tijd ik zeg gewoon doen en tenminste wie echt hier date en waarder snapt het ;) ;) ;)

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Morgens, wat is de makkelijkste/beste manier om vanuit Nederland een donatie te doen ??
MVG Rubbertruck

Noortjexx

Toogplakker
4 nov 2020
25
14
gefikst zei:
Ik wil je graag steunen maar geef gewoon je IBAN en ik maak geld over. Ik ga niet mijn e-mail adres en andere dingen geven om geld over te maken.
Dus je iban!

Je hoeft alleen de 16 cijferige code te geven voor paysfe. Geen email oid

Noortjexx

Toogplakker
4 nov 2020
25
14
rubbertruck zei:
Morgens, wat is de makkelijkste/beste manier om vanuit Nederland een donatie te doen ??
MVG Rubbertruck

Wil je anoniem blijven? Paysafe
Maakt het je niet uit? Gewoon via de bank

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Voor mij is het ook het makkelijkst via de bank. Kun je mij een berichtje sturen met een IBAN - nummer en ik hoor graag wat er op mijn bankafschrift als begunstigde kont te staan. Iets vaags is prima. Kun je me een berichtje sturen?
Thanks.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Eerder je een donatie verstuurd via paysafe, maar ik wil via een IBAN doneren.

Dus graag je rekening gegevens. Verder hetzelfde als wat wips7 zei...

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Moet zeggen dat de posts bliksem snel openen voorheen was dat irritant langzaam maar nu, petje af voor de team!

Terug
Naar boven