Steun het forum aub!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Waarom maak je er geen online bedrijf van? Laat je mensen 1xper jaar inbellen voor x per telefoontje bijv eigen keuze of "gedwongen" je kan altijd een x bedrag vragen.
Mss nog een actieve chat er op voor leden? Krijg je wat meer interactie

Good luck

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Een actieve chat? En wie gaat dat modereren? Enig idee hoeveel werk dat met zich mee brengt?

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
ik denk met forumleden zoals jou, 94 berichten in opinievorm, hebben we een heel team aan moderatoren nodig.
Zou eens mooi zijn om een recensie te lezen Peekak. :!: :!:

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
@Barefan, Wat zijn de huidige (anonieme) betaal mogelijkheden? Volgens mij werkt Patreon niet meer.

Ik denk dus alleen de paysafe optie, correct? Ben je daar OK mee?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
JeroenNL zei:
@Barefan, Wat zijn de huidige (anonieme) betaal mogelijkheden? Volgens mij werkt Patreon niet meer.

Ik denk dus alleen de paysafe optie, correct? Ben je daar OK mee?

Patreon heeft mij idd geband omdat ik geen content plaatsten ze dachten dat ik frauden pleegden zucht. Paysafe werkt idd het meest anoniem.

Groetjes
Barefan

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Aan de nieuwe @Beheer -der: Ben je nog geinteresseerd in financiele ondersteuning? Ik vind het forum echt geweldig en wil best, zoals ik ook voorheen deed wat bijdragen. Laat maar weten of je interesse hebt en aan welke (anonieme) methode je de voorkeur hebt.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Op 15-2-2023 aan [email protected] gevraagd of dezelfde cardcode-info gebruikt kan worden voor ondersteuning van dit forum met gebruikmaking van het mailadres [email protected] voor toezending van een PaySafe-code.
Op 17-3-2023 en 8-4-2023 de nieuwe beheerder rechtstreeks verzocht of de gehanteerde procedure in het verleden door mij nu ook voor de nieuwe beheerder gaat gelden.
Tot op heden heb ik op alle drie de mailverzoeken nog geen reactie ontvangen.
Conclusie: de behoefte tot ondersteuning zal wel niet zo groot zijn.
groet van Trippeltrappel

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Hoi trippeltrappel,

Sorry voor het uitblijven van een reactie. Ik heb geen enkel idee hoe ik iets zou kunnen doen met een paysafecode en ik probeer dat uit te dokteren of dat een goede manier zou kunnen zijn voor het steunen van het forum.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Ik heb diverse keren zo'n code via het mailadres van barefan naar hem verzonden, waarbij ik spoedig daarna een bedankje kreeg voor m'n bijdrage. Dus hij wist er kennelijk wél raad mee.
Overigens - maar dat zult u wel begrijpen - zit ik niet op een bedankje te wachten.
met vriendelijke groet,
Trippeltrappel

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Geachte nieuwe beheerder,
Vorige week heeft Barefan mij d.m.v. een persoonlijk bericht te kennen gegeven bovenstaande verzoeken van mij te hebben gelezen.
De door mij aangegeven ondersteuningen voor het forum zijn dan ook bij hem op de juiste wijze aangewend in het verleden.
Ik ga er nu vanuit dat de nieuwe beheerder richting Barefan actie zal gaan nemen om bij hem te informeren hoe om te gaan met ontvangen Paysafe-codes en hoe deze dan te kunnen verzilveren.
Wél is enige haast geboden, daar de door mij aangeschafte Paysafecard - nota bene speciaal voor dit forum door mij aangeschaft - een vervaldatum heeft.
met vriendelijke groet,
Trippeltrappel

Terug
Naar boven